Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med jeres mening om dette site

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Tjaeeee....det er desværre nok det der er pointen ... jeg ville netop ikke søge på Google.

 

Så derfor ville jeg kun finde jer, hvis jeg så jeres shop omtalt i fx. Bo Bedre, Berlingske Boligen eller fx. min kones Alt for Damerne :-)

 

...Evt. kunne i jo sende en pressemeddelelse til relevante medier, og/eller placere nogle annoncer (evt. "rubrikannoncer" bag i de store boligmagasiner).

Martin
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Nåh okay ;-)

"I" det nu ikke mig, men det da gode råd aligevel :-)

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Vi har brugt pressport til at sende 99 presse meddelelser ud. Og ja, vi skal i de relaterede fagblade. Udover ligger vi på google - kan dog ikke se hvorfor du ikke ville søge her??? Det er da mest relevant for den almindelige forbruger at benytte en søgemaskine til dette formål.Ville da mene "designerlampe" var et godt bud at søge på - eller hvis kunder er mere specifikke - olielamper, knagerækker, skohylder etc.

Så er jeg ikke helt enig med dig i forsiden - ikke helt enig i hvert fald. Kan godt se nogle af dine pointer, men ikke at du kun ville ligge ét produkt på forsiden. Alle disse moduler der ligger på forsiden, er jo med til at fremhæve nogle produkter . Som jeg skrev tidligere er der pt. 54 produkter og sandsynligheden for at hver kunde bare når 15 er ikke ret stor. Derfor er det da vigtigt netop at fremhæve de produkter som vi mener er mest hensigsmæssig at fremhæve eller de produkter som er købt mest. Der er da meget psykologi i at have en "best seller" på, da mange vil tænke at når der er flere / er blandt best sælgende varer, kan vi jo også godt købe den (kunden tænker at der må være en grund til den er best seller. Ved at fremhæe / vise så mange billeder på forsiden er jo inddirekte med til at bestemme købers valg. De produkter der er solgt indtil nu er i 70% af tilfældene en eller flere af de produkter der ligger på forsiden. Ligeldes af 80% af de mest sete produkter set ud fra forside billederne og ikke via menuen. Det virker jo som en appetizer, hvor man naturligt skal få lyst til at se de øvrige produkter , som ikke lige ligger på forsiden.

Men det er stadig et faktum, at både de mest sete og solgte er dem der ligger på forsiden. Og de er ikke lagt i orden efter "best seller" princippet, men udelukkende hvad vi synes skal ligge der.

Ang. "din konto": man kan også købe uden at være medlem - dog skal man jo selvfølgelig stadig opgive sit navn, adresse post nummer osv. så vi kan se hvor vi skal sende hen. Denne info bliver kun gemt i ssystemet i 24 timer, hvorefter det automatisk slettes. Men når man opretter sig, så vil "din konto" blive til en en lille menu, hvor du kan se dine ordrer, redigere dem, redigere dine oplysninger, se ordrehistorik etc.
nu skriver du en handelshindring af de større at man skal være logget ind / oprettet som bruger. Det er ikke mange steder man IKKE skal være det for at handle. Kan ikke helt se problematikken i at man skal være logget ind for at handle?????

Ang. de ting omkring handelsbetingelser, bestilling etc. kigger jeg lige på, da jeg godt kan være enig med dig.

Nu skal jeg også lige sige, at shoppen ikke er en fuldtidsshop - dvs. at vi begge er studerende ved siden af, og i starten var det mest ment som en "sjov lille ting" ved siden af studierne, men efterhånden som vi lave analyser og markedsundersøgelser af produkterne og blev opmærksom og klar over tiltræknings effekten og de rigtig rigtig mange kommentarer på produkt siden, blev det lidt mere seriøst, Men igen, så er det pt. et fritids beskæftigelse - ikke sagt man ikke skal gøre noget ud af det - det skal heller ikke være sådan halvt om halvt, men økonomi til MF etc. er dog ikke sååå stor :-)



Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden er såmænd meget lækker, nu hvor der ikke er så mange produkter.

Men som andre har sagt, bliver den let uoverskuelig, og det harmonerer ikke med produkterne.

 

Og så til min kæphest - sproget:

 

I voldtager ordert "innovativ".

Hvori består det innovative f.eks. i en bøgetræsknagerække med 5 søm?

Hvis I vil sælge mig noget innovativt, så skal det være innovativt, som f.eks. denne bøgetræsknagerække: http://www.fenomen.dk/Default.asp?mode=showproduct&productid=456

Jeres er ikke innovativ - den er bare pæn, hvilket også er OK.

 

Og så trænger siden til en grundig korrekturlæsning.

Hvis I gerne vil sælge tjekkede ting - og det vil I jo gerne - skal jeres side også være tjekket. Ellers smutter vi tjekkede mennesker over til andre sider, som kan leve op til det.

 

Hvis I droppede mange af rammerne og bjælkerne, ville I få et mere indbydende look. Det ville ikke være helt så let at adskille produkterne fra hinanden, men det ville se godt ud.

 

I jeres kontaktformular skal man skrive sit "fulde navn". Jeg foreslår, at I ændrer dette til "navn". Hvorfor skal I kende alle mine mystiske mellemnavne? Hver gang I stiller et spørgsmål eller et krav, falder der kunder fra. Måske ville jeg have spurgt ind til jeres lækre stumtjener - men jeg ville godt have lov til blot at kalde mig Hans. Hvad sker der så? Jeg spørger ikke, og I har stadig jeres stumtjener. Jeg køber så én i Idé-møbler.

 

mvh Hans

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

Tak for kommentaren.

Det innovative består i, i dit eksempel med knagerækken, at en sådan knagerække ikke ses overalt. Hverken i form eller materiale sammensætning og udformning. Innovativ betyder ikke nødvendigvis ikke at varen skal skille sig mærkbart ud fra andre lignende produkter. Det er lidt svært at skille sig voldsomt ud på en knagerække, da funktionen er den samme. Her tænkes mere på hvordan knagerækkens form, materiale valg, materiale sammensætning og udformning. Så jo, knagerækken er innovativ.

Du siger at siden let kan bliver uoverskuelig, men samtidig at vi skal fjerne boksene omkring produkterne, således at det bliver sværere at skelne produkterne fra hinanden??? = mere uoverskuelighed?

Ang kontakt formular: med fulde navn, menes der at du skal skrive din for- og efternavn. "Fulde navn" er ikke = med mellemnavn nogen steder. Men dette er således vi kan sortere og holde styr på de forskellige forespørgsler. Om du så alligevel kun skriver dit fornavn gør dig jo ikke til synder. Nå, men hellere undgå disse ting, så det er hermed rettet :-)

Vi har taget dine kommetare til efterretning i hvert fald.


Mvh. Jonas - 360-design.dk
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonas.



Jeg er enig med alle andre i, at alle dine streger og kasser gør siden uoverskuelig og klodset.

Har lavet et hurtigt mock-up, som ikke er særlig godt (jeg er ikke
designer), men jeg ville bare lige illustrere, hvordan det ser ud, uden
alle inddelingerne.




Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Det ser godt ud, Lone!

Jeg kan ikke lade være med at kommenterer jeres logo - eller manglen på samme. At der står 360-design.dk i toppen (med en ret ordinær skrifttype) er ikke særligt trendy eller design-agtigt. Heller ikke selvom 360 står med rødt. Det ville pynte gevaldigt med et letgenkendeligt logo, som sagtens kunne være shoppens navn, men med en skrifttype der er lidt mere stil over.

mvh Carsten
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 30-08-2006 00:44:02 Forfatter: 360-design.dk - Jonas Hej Hans
Det innovative består i, i dit eksempel med knagerækken, at en sådan knagerække ikke ses overalt. Hverken i form eller materiale sammensætning og udformning. Innovativ betyder ikke nødvendigvis ikke at varen skal skille sig mærkbart ud fra andre lignende produkter. Det er lidt svært at skille sig voldsomt ud på en knagerække, da funktionen er den samme. Her tænkes mere på hvordan knagerækkens form, materiale valg, materiale sammensætning og udformning. Så jo, knagerækken er innovativ.




Innovativt betyder netop, at den skal skille sig væsentligt ud. Hvis en knagerække skal være innovativ, skal den - i min optik - tilbyde mig en ny måde at hænge tøj op på. Jeg kan umiddelbart komme i tanker om tre innovative knagerækker. For en del år siden blev det populært at bruge bøjede fjedre som knagerækker - især til viskestykker - man maser så viskestykket ind i den bøjede fjeder. Det er en ny og innovativ måde at hænge et viskestykke op. For endnu flere år siden kom der en viskestykke/håndklæde-knagerække, som bestod af en plastikskinne med nogle v-formede udskæringer. Man kunne så hænge sit håndklæde op ved at lade v'et fange en snip af håndklædet. Det var en ny og innovativ måde at hænge sit håndklæde op på. For forholdsvis nylig kom knagerækken KNAX på markedet. På KNAX er knagerne fjederbelastede, så de "gemmer sig" i træet, når de ikke er i brug. Det er en ny måde at se en knagerække på - knagerækken uden synlige knager. Det er innovativt.



I min morfars fiskerhus hang der et bræt med 8 søm - her kunne man hænge sin jakke. Din knagerække er en finpudset udgave af min morfars. Det er ikke innovativt.



Se i øvrigt disse u-innovative knagerækker - de tilbyder heller ikke noget nyt indenfor tøjophæng - den ene er oven i købet grim:





http://www.cabo-moebler.dk/index.asp?ArtId=8163&ActiveMenu=9311




http://www.hoigaard-design.dk/page/0029.asp?menu=98&submenu=0


EDIT - ups grunden til, at den ligner jeres knagerække er jo, at det er den samme :-/ - my bad.



Men i virkeligheden er det ligegyldigt om din definition af innovation eller min er gældende. Jeg opfatter ordet "innovativ" som et pop-ord, som oven i købet er brugt forkert. Det giver mig en negativ stemning i forhold til siden, og det er synd for de lækre produkter, som jeg måske ville købe.


Du siger at siden let kan bliver uoverskuelig, men samtidig at vi skal fjerne boksene omkring produkterne, således at det bliver sværere at skelne produkterne fra hinanden??? = mere uoverskuelighed?




Lone har sådan set meget fint visualiseret, hvad jeg mener. Efter Lone-kuren, skal knapperne bare gøres lidt mindre, så ser det hele rigtig godt ud. Så komme man ind i et lækkert, hvidt univers, hvor jeres sarte produkter virkelig præsenterer sig.



 



Det kan godt være, Jonas, at du har lavet den perfekte side, og at vi andre blot er nogle pedanter, der ikke kan lide bjælker og tastefejl. Men når vi skriver til dig, er det faktisk for at fortælle, hvordan din side tager sig ud for nogle af dine potentielle kunder - os. Vi ved udmærket godt, at det er dig, der bestemmer over din side. Lyt til os, men træf dine egne beslutninger.



 



Held og lykke med bixen



 



mvh Hans



 





Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-08-2006 08:27:24 Forfatter: Carsten Jacobsen
Det ville pynte gevaldigt med et letgenkendeligt logo,

 

Hvis jeg skulle lave logo til noget, som hedder noget med 360, ville jeg tage udgangspunkt i en cirkel.

Mht skrifttypen synes jeg faktisk, den er meget fin. Hvis man skulle gøre den mere "elegant" skulle man vælge en skrift med tyndere streger, men det kunne måske give flimmer på billige skærme, hvilket vil være ærgerligt. Derfor synes jeg ikke, skrifttypen bør ændres.

 

mvh Hans

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonas

 

Først tillykke med din shop. Det er nogle meget lækre produkter, som I har, men jeg vil give de andre ret i at det virker rodet på forsiden. Når jeg lige kommer ind, så kan mine øjne slet ikke finde ro :) Der sker simpelthen alt for meget på forsiden, syntes jeg. Jeg kunne slet ikke samle mig om at læse teksten, da den er meget lille.. Jeg ved godt at smag og behag er forskellig, men hvis jeg var dig, så ville jeg på forsiden have et stemningsbillede af et "Bo Bedre" hjem. En stue og selvfølgelig gerne med nogle af jeres produkter på. Og så ville jeg nøjes med nogle få, men interessante produkter, som appetitvækker på siden.

 

Jeg har ikke "gravet" dybt på siden, men det var lige min umiddelbare kommentar.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)