Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med jeres mening om dette site

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Mig og kæresten har lige pbnet dette site. Konceptet er: Nyskabende og innovative design produkter til en rigtig pris.

Vil i komme med Jeres menig?

www.360-design.dk

På forhånd tak :-)

Med venlig hilsen

360-design.dk
Teamet

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:54
Jeg syntes det er et fint design I har på, der er et eller andet der gør at jeg syntes det virker lidt langsomt.

Men ellers ser det fint ud, dog mener jeg at det virker lidt mærkeligt med en "check ud" knap, når man ikke er logget ind. Plus at man oplyser antal gæster/medlemmer på siden, når det er en forretning. Der vil jeg personligt mene at det er helt unødvendigt og brug hellere pladsen på noget der kan skabe indtægt.

Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 23:59
Kan godt se det med "check ud" knappen. Du mener den oppe i den øverste menu, ikke?
Men hvis ikke den er der hele tiden, vil der jo være et "hul" hvor den ellers er, hvis man ikke er logget ind. Hvis du forstår?

Ang. antal online, er det måske mest en jeg har haft på her, hvor jeg har fået kommentarer osv. SYnes nu egentlig det er meget rart at se hvem der er på. Er det til direkte gene eller?

Ellers tak for det :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:10
Kan du ikke bare ændre lidt i designet og fjerne knappen? Ellers lav en "log in" knap til når man ikke er logget ind. Når man så er logget ind, så kan du bruge din "check ud" knap :)

Nu er jeg jo kun en ud af de mange tusinde besøgende, men jeg syntes ikke ret meget om de "bruger statistikker" på web-shop m.v. - Men måske er andre uenig, så det er jo op til dig.

Men du kunne jo bruge pladsen på at samle e-mail adresser ind på folk og lave et nyhedsbrev til dem, det vil du jo kunne bruge til mere end antallet af besøgende real time, der er den statistik der normalt følger med et webhotel ganske fin.

Du kan også bruge pladsen til dagen tilbud m.v. - altså hvor du kan få generet mere omsætning. Du kan jo altid lave en lille php side bag din shop, hvor du kan se antallet af besøgende real time, hvis du ønsker det.

Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 00:19
Det vil jeg i hvert fald tage til efterretning.

Når du nævner det med email adresser og nyhedsbrev. - tænker du så på en knap / andet, der f.eks. hedder: tilmeld nyheds brev" ?

Ellers er jeg ikke sikker på hvad du mener med det?

Men kan sige at pladsen om ca. 4 uger vil blive brugt til at vise alle de kort vi tager imod ved betaling. Dvs. er der opstået en del ventetid hos PBS om godkendelse af dk og andre kort betaling. De kræver der er logo på forsiden om hvilke kort vi tager. Så de skal i hvert fald ind.

Hvad synes du overordnet om koncept / produkter? Der kommer langt flere produkter med tiden. Vi starter bare stille og roligt op.

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 00:23
Siden virker fint i FireFox og er fin sat sammen med OsCommerce...
Så jeg kan ikke sige noget negativt om siden :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:29
Det er da et fint koncept og der er da produkter i mellem, jeg selv kunne finde på at købe, hvis du under "jeg har et tilbud til dig" herinde kommer med en god amino-rabat :D

Der hvor der står "hvem er online" kunne der stå tilmeld dig nyhedsbrevet eller nyhedsbrev. Så kunne du give folk mulighed for at tilmelde sig, hvis du ikke vil sætte den der, så vil jeg klart anbefale at du laver den et andet sted, det er jo gratis reklame du kan sende ud til disse tilmeldte og gratis reklame finder man ikke ret meget af i dag.

Dankort logo m.v. kunne du også fint sætte der eller efter "Top » Forsiden » xxxxxxxx" og inden tilbud´s logoet, hvis man kan sætte det ind uden at det så bliver presset der, kommer jo også an på hvor mange ting du tager i mod..

Men ellers er det en fin side i har fået sat op der..

Tilmeldt 2. Mar 06
Skrevet kl. 07:19
Hej 360-design

Jeg har kikket lidt på siden bl.a under vaser og skohylder, som jeg selv pt er potentiel kunde til. Mht. vaserne irriterer det mig (som kunde) at der står præcis den samme tekst ved alle produkterne. Det er ikke så innovativt . Under skohylderne kan man vælge træsort - god ting - men desværre skifter billedet ikke så man får vist et billede af skohylden i den træsort man har valgt. Hvis I ikke har billedet ville jeg flytte den funktion ind i bestillingsdelen, da jeg ville forvente at kunne se billedet i præsentationen når jeg får muligheden for at vælge via en drop-down liste.

Det var mit lille input her inden arbejdet kalder....

mvh

Helle

Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 09:05
Hej Helle

Tak for dit svar.

Jeg kan godt se det med vaserne, det bliver også rettet - idag - når jeg ligeledes får de respektive størrelser. Leverandørerne på disse er først tilbagevendt efter ferie idag.

Ang. billeder og træsort, så vil jeg give dig 100% ret. Det var egentlig også tanken med det, men da vores leverandør, Høigaard-Design, ikke har billeder i de forskellige sorter er det desværre ikke muligt. Et stort irretationsmoment fra vores side også. Vi håber dog det kan lykkes at få dem til det. Men det er ikke lige dér de priotere højst, da deres eksisterende kunder er mere detailkæder og disse er egentig ret så ligeglade :-) Så "små-fisk" som os, har ikke meget at skulle have sagt.

Men helt enig i, at det måske langt fra er alle der ved hvordan de forskellige sorter ser ud. VI har dog gjort det LIDT nemmere, da produkterne rent faktisk findes i mere end 6 forskellige sorter. Vi har så valgt de mest "kendte" og mest solgte ud.

Tak for kommentaren og vi håber at se dig i shoppen fremover - trods disse ting :D

Mvh. 360-design teamet

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 09:07
Så, nu kommer der en måske lidt hård anmeldelse, men tag det bare som nogle imputs fra en tilfældig bruger - smag og behag er jo som bekendt foskelligt,....men:

1. Teksten "Alle er tilføjet et overlegent design, så du som kunde vil have fornemmelsen af, at du er indehaver af et unikt produkt, som " virker noget overdrevet og lidt for "amerikansk sælgende"...

2. ...og webshoppens udseende passer slet ikke til et "overlegent design" .. den er simpelthen for rodet

3....er enig i at oplysning om at andre brugere der er logget ind ikke virker positivt på mig

4...Første meniupunkt er menu...og herunder står der så nogle mærker. der skulle vel så have stået varemærker??

5...Under seneste produkter er der så en nyhedsmail - og ikke produkter

6...og i skal arbejde meget mere med jeres tekster, fx: "Efter mange henvendelser og forespørgsler på vores produkter, som har oplevet en enorm efterspørgsel, er siden nu endelig offentlig gjort!" Her er der skrivefejl (offentliggjort i et ord), sprogfejl (produkterne kan ikke have oplevet en eftersprøgsel - ved godt det er ordfnidder, men hvis shoppen skal virke troværdig), udråbsteg og et blomstrende amerikansk sprog virker ikke på mig....

7...og hvorfor skal man kunne anmelde det....eller er det produkterne man skal kunne anmelde, men er det en god idé - er det ikke mere billige, useriøse shops der har det???

8. forsiden: Fremhævede produkter ovre til højre: Det ligner for meget en billig webshop - både overskrift, udseende, og idé

Nå, det var hvad jeg lige faldt over.... Og altså: Generelt ser det spændende ud, med spændende produkter, så ovenstående er bare oplæg til lidt selvkritik - held og lykke med designshoppen

Martin
Side 1 ud af 4 (37 indlæg)