Så, nu kommer der en måske lidt hård anmeldelse, men tag det bare som nogle imputs fra en tilfældig bruger - smag og behag er jo som bekendt foskelligt,....men:
1. Teksten "Alle er tilføjet et overlegent design, så du som kunde vil have fornemmelsen af, at du er indehaver af et unikt produkt, som " virker noget overdrevet og lidt for "amerikansk sælgende"...
2. ...og webshoppens udseende passer slet ikke til et "overlegent design" .. den er simpelthen for rodet
3....er enig i at oplysning om at andre brugere der er logget ind ikke virker positivt på mig
4...Første meniupunkt er menu...og herunder står der så nogle mærker. der skulle vel så have stået varemærker??
5...Under seneste produkter er der så en nyhedsmail - og ikke produkter
6...og i skal arbejde meget mere med jeres tekster, fx: "Efter mange henvendelser og forespørgsler på vores produkter, som har oplevet en enorm efterspørgsel, er siden nu endelig offentlig gjort!" Her er der skrivefejl (offentliggjort i et ord), sprogfejl (produkterne kan ikke have oplevet en eftersprøgsel - ved godt det er ordfnidder, men hvis shoppen skal virke troværdig), udråbsteg og et blomstrende amerikansk sprog virker ikke på mig....
7...og hvorfor skal man kunne anmelde det....eller er det produkterne man skal kunne anmelde, men er det en god idé - er det ikke mere billige, useriøse shops der har det???
8. forsiden: Fremhævede produkter ovre til højre: Det ligner for meget en billig
webshop - både overskrift, udseende, og idé
Nå, det var hvad jeg lige faldt over.... Og altså: Generelt ser det spændende ud, med spændende produkter, så ovenstående er bare oplæg til lidt selvkritik - held og lykke med designshoppen