Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med jeres mening om dette site

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

Tak for kommentaren. Fint med kritik, så man har noget til eftertanke, så den kan gøres mest optimal.

Tager lige dine punkter og kommentarere dem - håber det er ok :-). Det er IKKE et tiblage angreb, overhovedet :-)

1. Det er simpelthen bare det vi får ud af produkterne, da det er sandt. Disse produkter ser du ikke alle stedet. Kan ikke købes i bilka og div. bolig huse.

2. Overlegent design, er myntet mod produkterne, ikke webshoppens udseende i en helhed.

3. Det er hermed taget til efterretning - vi har hørt det fø :-)

4, Dette ændres i takt med, der kommer flere produkter. Så bliver det mere indexeret: f.eks. Belysning, møbler etc. etc.

5. Tro du har læst forkert på dette. Der står rent faktisk: seneste nyheder - derfor nyheder

6. Den store efterspørgsel er bl.a. fra virksomheder (står også i nyheder) og private som var med til markedsanalysen af disse produkter. Derfor har vi således haft en stor efterspørgsel fra disses side. Måske det ikke er hensigstmæssigt at medtage dette, da man jo i bund og grund kan sige, at det kun er dem som har udtrykt dette, som ved hvad vi mener.. Taget til efterretning :-)

7. Ja, det er produkterne man skal kunne anmelde. Dette er gjort ud fra et kvalitets tjek. De varer kunderne køber kan således anmeldes, og potentielle kunder kan så læse andres meninger / erfaringer, (ris / ros) om disse produkter, inden de køber. Det mener vi er med til at højne kvaliteten, da vi hele tiden selv også via denne er med til at høre andres meninger og kvalitet etc. så der kan analyseres videre på dette.

8. Også taget til efteretning. VI har gjort det pga. at der jo er 55 produkter på siden indtil nu (flere kommer) Det er nok ikke alle der ser alle produkterne, så på forsiden gælder det om at fremhæve enten de mest solgte, de produkter vi mener der er mest salg i, og de nye produkter. Hvis de ikke var der, var det ikke sikkert kunden ville vide det.
Smag og behag - men vi tager det til efterretnng i hvert fald :-)

Mange tak for din kommentar i hvert fald. Svarerne til dig, skal bestemt ikke opfattes som om vi ikke vil have kritik eller et angreb. Det er bare for at forklare det lidt mere og hvad vores tanker med disse ting var.

Bedste hilsner, Jonas, 360-desgin, teamet

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.. Syntes siden virker lidt "klodset" i det..

På en måde mangler der også noget sammenhæng i det.. Det ligner noget hjemme lavet noget, eller et standart template?..

Syntes i burde ofre nogle penge på at få lavet en federe side.. Især fordi det er design i sælger jo.. Så gør udsende af siden jo nok en ret stor forskel..
Personligt er det med et "seriøst" design noget jeg ligger rigtig meget mærke til, når jeg skal købe noget på en side..

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jonas.

Jeg kan godt lide siden. Fine, elegante farver der matcher produkterne.

Eneste negative kommentar herfra er, at der er for meget tekst og detaljer. Jeg ville prøve at holde den rene, simple linie hele vejen igennem. De røde kasser med den lille pil i f.eks. Hvorfor er de der?



Hvis det er for at få mere af den røde farve på siden, kunne man måske overveje røde overskrifter, eller røde bokse om overskrifterne el. lign.

Og så er der to menubjælker øverst. Kunne det ikke skæres ned og sættes sammen til én?

Det var blot tankerne herfra... Fed site med cool produkter i øvrigt. Sig til hvis I får gode tilbud eller sætter en lille hyggelig julegave-et-eller-andet sammen, man kunne bruge til sine medarbejdere... :-)

De bedste hilsner,



Pouline



Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes også den virker klodset, og det er den jo enlig også, og det er det som får den til at virker meget rodet og forstyrrende på mig.

Samtidig gøre det ikke bedre med alt den information man får på forsiden, der er fyldt godt ind ;) Jeg kan tælle til 12 informationer på fosiden, det er alt for meget og nogle af dem er gængangere, feks Fremhævede vare er der 2 gange.

Oven i det er der ikke mindre end 3 menuer på siden og 2 mere hvis du tager nyheder og information med.

Der er et utal af billeder, nogle i bevægelse også.

Ved godt man siger man skal sælge sig på forsiden, men du ser ikke en avis som smider alt indhold på forsiden, der er nogle få smagsprøver som skal gøre kunden nysgerrig, og altså trykker vidre, man skal ikke vise sortimentet og gøre en masse ud af en masse information på forsiden.

Lidt mere i retning af det forstyrende element, så lå jeg mærke til at de grafik elementer hvor i har tekst på, der er teksten centreret på forskellige måder. Nogle er cirka i midten af elementet, men andre er rykket lidt længere ned.

kan i få styr på informationerne og i bygger lidt vidre med menuen i har helt foroven, tænker lidt over hvad i vil signalere, og ellers bruge kritikken i har fået i tråden, så kan det godt blive godt :-)








Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej og mange tak for kommentarerne.

Jeg er ikke helt enig at den virker klodset / rodet. Det er jo selvfølgelig en smagssag.

Men jeg vil gerne høre - dét der gør i synes den virker rodet / klodset, er det al informationen på forsiden????

Har ændret lidt på menuen og kategoriseret dne mere, så den er mere overskuelig.

Men vil meget gerne høre, om det er forsiden I mener er klodset og om det er al info + billeder, der tilsammen skaber Jeres indtryk af klodset.

Mvh. Jonas - 360-design.dk

Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
til Fraende Media

Nu skriver du godt nok, at vi kan købe os til et hjemmeside design - ja, det er da rigtigt nok, men det koster jo lidt mere en hvad vi har råd til i opstartsfasen. Man kan jo altid diskutere at hvis man vil starte noget op, så skal det være ordenligt fra begyndelsen - enig - MEN da  jeg selv er uddannet grafiker og markedsføringsøkonom, 3 familiemedlemmer som er uddannet graikkere + eksterne grafikkere til at vurdere den grafiske flade, funktion og design - og disse alle har "godkendt" kan man sige - eller i hvert fald kommet med kommentarer og hjulpet med udarbejdelsen, så mener vi selv, vi har et godt og brugbart design. Igen, smag og behag. :-)

Selvfølgelig er din kommetar taget til efterretning og kan godt være enig med dig i, at der er for mange forstyrrende elementer på forsiden, men det er mere infobokse, og ikke som sådan en del af det overordnede grafiske element.
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Helle

Mange tak for kommentaren.

Jo, vi kan helt sikkert finde ud af noget rabat og gode ideer til julegaver :-) Vi har i forvejen nogle gaveæsker ( kasser , som er idelle til gaver. Dog ikke på siden. Dette skal man kontakte os for :-)

Ang. mindre tekst, vil jeg gerne høre lidt nærmere - tænker du på produkt beskrivelserne ? - og i så fald hvilke - eller er det alle sammen?

Man kan sige at materiale, størrelse, sorter, farver etc. er ting der SKAL med - af hensyn til både kunden, men samtidig også et lovmæssigt krav, at kunden skal vide nøjagtig hvad han / hun køber og al info om produktet skal være synlig.

Ang. de røde pile, ja, så er de med for at underbygge vores logo / navn - "360" som også står med rødt. Dette gøres for at skabe balance, harmoni og kontrast i farver. Uden de røde pile, ville det røde i logo, skille sig for mærkbart ud.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Syntes jeg udpænslede min mening om det forstyrende og klodset på siden, hvis kommentaren var til mig.

Men syntes også det er de grafiske elementer som gør det, som jeg skrev, ja det er jo klodser ;-)

Jeg må indrømme havde aldrig troet det var en designer som havde lavet det no offence, bare det med teksten som jeg nævnte ovenfor ville få mig straks til at tro det var en hjemmebrygger, syntes det viser mere det manglende øje for detaljen.

Men det gør det jo ikke mindre spændende at det kommer fra en designer og en designer familie :-)

Men syntes du skal kigge på det en ekstra gang, jeg kunne enormt godt tænke mig at se jeres overvejelser og skitser over jeres forestilling omkring designet, på baggrund af det i er kommet frem til.

Ikke for at pege fingre, men mere for at se processen og komme med indput, det jo i den fase de gyldne strejfe normalt bliver til :)

Og stadig kan jeg se et fedt resulatat, mest på baggrund af det i sælger, som nærmest skriger efter det, men syntes også at toppen af designet er en god begyndelse, men så knækker filmen også.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,

 

 

Kan se at i har ændret "menu''en"....men hvis jeg skulle komme med flere indputs var det også at fjerne stort set alle menuer fra forsiden, bortset fra menuerne til venstre, samt evt. midterruden hvor i kunne præsentere ét produkt.

 

Pt er der på forsiden 3 næsten ens punkter/felter: "Nyheder", "Nye varer for august" og "seneste nyheder". Det er mindst 2 for mange - personligt ville jeg nok skippe alle 3.

 

Der er 2 felter der hedder "Fremhævede" og "Fremhævede varer". Igen 1-2 gange for meget

 

Så er der et punkt der hedder "Bestseller" - tjaee det ville jeg også fjerne helt.

 

Punktet "din konto" skulle også ryge ud (jeg har søgt på jeres side men ikke funden noget information om hvorfor i har det punkt - skal man være logget ind for at kunn e handle. I så fald er det en teknisk handelshindring af de større.....?!)

 

Og så er siden lige pludselig ved at være lidt mere enkel og stilren :-)

 

 

Nå, og v´hvis man så går ind under "Handelsbetingelser" står der først en masse grunddata mv. Det ville jeg nok sætte nederst, og så skrive handelsbetingelserne øverst (og så uden de forstyrrende blå vandrette bjæler der virker tilfældigt placeret??). Og under bestilling ville jeg nok skrive hvordan man så bestiller fra siden .... så måske handelsbetingelserne ind hér, og firmaoplysninger ud under et andet menupunkt.....Hov, det punkt har i jo, hvorfor står det så under Handelsbetingelser....hmmmmmmmmmmm

 

Jeg synes de "røde" pile passer fint ind .... men det er godtr nok mærkeligt at de ikke er "aktive", men blot et designlirselement.......

 

Nå, produkterne ser jo spændende ud, så hoælder i fanen højt skal det jo nok gå godt uanset hvordan siden opleves af nogle af os kritiske Aminoen....

 

NB: hvor/hvordan profilerer i jer?? Hvis jeg skulle have en spciel designerlampe ville jeg jo nok ikke starte med at søge på "designerlampe " på Google????

 

 

 

 

Martin
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Hvad ville du så søge efter ?
Side 2 ud af 4 (37 indlæg)