Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investering - År til Dato 44,48%

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jazzmaker:

Enig (var det Ole Henriksen igen). Det handler netop om balance.

Øhh en debat handler om argumenter og dokumentation... Hvordan vil du ellers debattere?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen enig - men det gælder vel om at fortælle hinanden hvis man synes der er en der går over stregen. Der er bare ikke nogen grund til at gå ind og være personlig og sige hold op hvor er du kedelig at høre på - det giver jo ikke nogen mening til forummet eller emnet der bliver snakket om...

Derfor er min påstand at der er ingen grund til at komme med kritik til skrivestil medmindre der bliver trådt over linien.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jazzmaker:

Igen enig - men det gælder vel om at fortælle hinanden hvis man synes der er en der går over stregen. Der er bare ikke nogen grund til at gå ind og være personlig og sige hold op hvor er du kedelig at høre på - det giver jo ikke nogen mening til forummet eller emnet der bliver snakket om...

Derfor er min påstand at der er ingen grund til at komme med kritik til skrivestil medmindre der bliver trådt over linien.

Okay og hvor er der nogen, som går over stregen evt? Du er den eneste der ævler om alt muligt, alle andre diskutere en problemstilling, og får noget konstruktivt ud af denne. Jeg kan ik se at der er gået ovet stregen nogen steder, men et par citater på denne påstand ville da være godt!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

De er jo uddebaterede, den første var dig selv ved at komme med "det er løgn" men de er jo uddabatterede så hvorfor @RasAbl pludsligt skulle komme og være personlig overfor mig selvom han siger når ja det var jo ikke ment personligt og kommentere skrivestil i stedet for at holde sig til emnet er da ikke i orden.

Men hvorom alt er - synes jeg ikke jeg ser samme gejst i det her forum som i diverse andre hvor at der er en flamme som brænder for at komme fremad... så hvis det skulle fortsætte i samme stil hopper jeg af igen for så har forummet ikke nogen fremtid for mig.

Jeg tænkte at det var en måde at udvide sin horisont (ved at indgå i et forum mere - men måske bliver jeg skuffet her medmindre der er nogen der kan bevise anderledes). Så hvis der er nogen der er up for the challange så er jeg game til at fortsætte.

Hvis der skulle være nogen som skulle have lyst til at kommentere på ovenstående indlæg skal i være velkomne til at få det sidste ord for jeg ønsker ikke mere at deltage i debatten medmindre det handler om emnet.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jazzmaker:

De er jo uddebaterede, den første var dig selv ved at komme med "det er løgn" men de er jo uddabatterede så hvorfor @RasAbl pludsligt skulle komme og være personlig overfor mig selvom han siger når ja det var jo ikke ment personligt og kommentere skrivestil i stedet for at holde sig til emnet er da ikke i orden.

Men hvorom alt er - synes jeg ikke jeg ser samme gejst i det her forum som i diverse andre hvor at der er en flamme som brænder for at komme fremad... så hvis det skulle fortsætte i samme stil hopper jeg af igen for så har forummet ikke nogen fremtid for mig.

Jeg tænkte at det var en måde at udvide sin horisont (ved at indgå i et forum mere - men måske bliver jeg skuffet her medmindre der er nogen der kan bevise anderledes). Så hvis der er nogen der er up for the challange så er jeg game til at fortsætte.

Hvis der skulle være nogen som skulle have lyst til at kommentere på ovenstående indlæg skal i være velkomne til at få det sidste ord for jeg ønsker ikke mere at deltage i debatten medmindre det handler om emnet.

Sjov måde du har at debattere på. Hvorom alt er så var min kommentar, om at den pågældende sætning var "løgn" jo sandt, selvom et andet ordvalg/formulering, måske havde været bedre.

Men forstår stadig ik hvordan du kan komme frem til at noget er skuffende ud fra en debat, hvor du er den eneste der ser spøgelser og problemer. Vi andre har da fået noget konstruktivt ud af det inkl trådstarter... Og det er vel derfor sådan et forum findes, ellers har jeg misforstået alt...

Og hvordan kommer du fremad i verden, hvis du giver så let op, når nogen er uenig med dig? Er det ik lidt at modsige sig selv?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)