Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress, loadtider v. Surftown?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Christian Senna:

ville i det hele taget flytte væk fra surftown. en flok lallende amatører uden kompetence der ikke tænker på deres kunder.

Det der ville jeg skynde mig enten at dementere eller underbygge hvis jeg var dig!

Hehe Ja Mikkel du har pointe Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:49
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Christian Senna:

Kære Christian,

Jeg synes du burde læse kommentarerne igennem på dine respektive kilder samt kigge på http://www.trustpilot.dk/review/www.surftown.dk - det vil helt sikkert give dig et andet billede af hvilket produkt vi har leveret de seneste 2 år.

Det er ikke for sjovt at vores nye mission er Danmarks bedste webhotel ;-)

http://rabarber.dk/13/06/2009/surftown-support-dumper/#comment-20257
Bemærk kommentar fra forfatteren / kunden, da det viser sig at Supporten rent faktisk leverer varen:
Fint! Det er klar tale.. og lige til at forstå.

http://kammeret.dk/2008/02/internettet/surftown-sp%C3%B8ger-stadig#comment-6552
Bemærk kommentar fra Surftown:
Du må gerne sprede dine lysthistorier om os, men vi må ikke tage til genmæle? Selv ikke når det er positivt og fuld ud relevant til dine oplevelser med Surftown. Hvis ikke du kan klare svar på tiltale og at vi reagerer på din kritik, vil jeg da undersøge at frigive hele din supporthistorie hos os, så alle kan se dine blogberetninger er meget farvede af din personlige holdning til os.

http://phpblog.dk/index.php/2008/01/07/surftown-lukker-fotostartdk/#comment-28
Bemærk kommentar fra Surftown:
Som #1 skriver, har hostingbranchen herhjemme længe været udskældt for ”Fri trafik”. Derfor har Surftown nu valgt at lytte til kritikken og som den første volumenudbyder introduceret fast definerede trafikgrænser, så man som kunde præcist ved, hvad ens abonnement indeholder.

http://www.computerworld.dk/art/40385/surftown-glad-for-at-blive-politianmeldt
Det er helt korrekt at Forbrugerombudsmanden langt om længe fik gjort noget ved den ulovlige prismærkning. Desværre glemte han at følge op på ulovlige bindingsperioder og mangel på fortrydelsesret. Se iøvrigt http://blog.surftown.dk/surftown-i-medierne/

http://www.computerworld.dk/art/34060/surftown-smider-blogger-ud-efter-digg-effekt 
Det er en artikel fra 26. maj 2006, og vi er i mellemtiden gået over til faste trafikgrænser ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Min personlige erfaring med surftown er ekstrem negativ og har blot fundet disse artikler for at vise jeg ikke er alene. Jeg har ikke sat mig ind i dem og kan kun tale for mig selv.

Selv om i sikkert har ændret på en del tekniske ting så tvivler jeg på de fundementale mangler i havde da jeg var kunde er blevet rettet. Grunden til jeg mener dette er at de ting jeg løb ind have mest at gøre med mentalitet og forretningskoncept, baseret på hvad der efter min mening er meget dumme beslutninger fra ledelsen. Så med mindre der er kommet ny ledelse inden for de sidste 2 år tvivler jeg på der er noget der har ændret sig

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:00

Christian Senna:

Selv om i sikkert har ændret på en del tekniske ting så tvivler jeg på de fundementale mangler i havde da jeg var kunde er blevet rettet. Grunden til jeg mener dette er at de ting jeg løb ind have mest at gøre med mentalitet og forretningskoncept, baseret på hvad der efter min mening er meget dumme beslutninger fra ledelsen. Så med mindre der er kommet ny ledelse inden for de sidste 2 år tvivler jeg på der er noget der har ændret sig

Du tager fejl!

Jeg vil til enhver tid anbefale Surf-town til almindelig webhotels hosting.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00

Desuden vil jeg ikke tage trustpilot for gode vare da det er et resultat der meget nemt kan manipuleres.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03

Christian Senna:

Du tager fejl!

Meget muligt du ikke har oplevet surftown på samme måde som mig, jeg kan kun fortælle om hvordan jeg ser og oplever dem som upartisk kunde.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:06

trustpilot.dk opdatere siden dårligt den er meget farvet af enkelte bruger  opretter 1-5 kommentar max og ingen mere , det stråler derfor ud at det er falske kommentar 95 % af dem, hvad der er sandt eller falske ved jeg ikke af kommentarerne

Så trustpilot.dk  siger derfor intet om de gode eller dårlige .Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:08
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Jeg vil til enhver tid anbefale Surf-town til almindelig webhotels hosting.

Det samme her. Jeg er ansvarlig for et kundes webshop der netop kører på Surftown og den kører upåklageligt..

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18

@Thomas Folmann!

Mange tak for at du har tid til at deltage i tråden. Det sætter jeg stor pris på -- og det siger også noget om SurfTowns villighed til at møde kunderne i øjenhøjde, i hvert fald hvis der er tale om potentielt strukturelle problemer. Respekt for det!

Jeg er ked af den retning, visse debattører drejer tråden henimod. Jeg har brug for hjælp til løsning af et konkret problem -- ikke divsere op- el. klagesange.

Jeg kom fra en standard 2.7-installation med samme theme og hastighedsproblemerne var de samme. Det udelukker så vidt jeg kan se, at WP 2.8.1 skulle være skurken. Har du mulighed for at be' en tekniker om at kigge på, om der kan gøres noget i jeres ende?

Tal fra Pingdom:
Total loading time: 3.5 seconds
Total objects: 12 (416.1 KB)
External objects: 0
 (X)HTML: 2 (41.8KB)
 RSS/XML:0
 CSS:0
 Scripts: 2 (63.4KB)
 Images: 8 (310.9KB)

Det er jo ikke voldsomme mængder data, der skal loades.

Endnu engang tak for hjælpen til alle deltagende her på Amino!

/Kasper

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)