Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress, loadtider v. Surftown?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper:

Kære Thomas!

For lidt over en måned siden gjorde jeg, som du foreslog ovenfor. Præciserede mit problem igennem en henvendelse til support -- og fortalte om dit engagement via Amino.

Overvågning kørte i 2 uger og jeg fik en melding om, at min oppetid var på 99,6% -- og jeg fik spørgsmålet: Er du stadig utilfreds?

Jeg kunne meddele, at oppetiden ikke var problemet, og kunne henvise til tidligere mails samt denne tråd.

Dd. har jeg ikke modtaget nogen bud på en løsning af problemet. Desværre.

Hvis du har tid til at kigge på sagen, ville det være super. Der er lige dumpet en tilfredshedsundersøgelsesmail ind i min mailbox, og jeg synes, det ville være mest fair at have fået afsluttet det anmeldte problem, inden jeg afgi'r feedback.

Loadtiderne ligger stadig på 8-9 sekunder, når det står værst til. Platform og plugins er opdaterede til seneste version.

Alt godt & endnu engang tak for hjælpen!

Kasper Bergholt

Hej Kasper,

Min supportchef har oplyst, at der er analyseret på både oppetid og svartid. Det kan jeg ikke umiddelbart læse ud af dit indlæg, hvorfor jeg har bedt min supportchef om at kontakte dig, så vi sammen kan få din løsning til at køre bedre ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas!

Endnu engang mange tak for tilbagemelding og engagement i sagen. Jeg forstår godt, at du ikke ud fra mit indlæg kunne læse, at der var sat monitorering af svartiden op. Det skyldes ganske enlkelt, at jeg ikke vidste det. Den seneste melding jeg havde i forgårs var fra d. 31-07 -- og den lød: "Jeg mangler stadig et svar fra vores tekniske afdeling , men rykker i dem så meget jeg kan."

Efter David L er blevet inddraget har jeg fået en del mere fyldig information, og et par ting har været forsøgt rettet; svartiderne er stadig sløje -- men vi er i dialog omkring en løsning af problemet.

Alt godt,

Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:54

Niels Henriksen:

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg vil til enhver tid anbefale Surf-town til almindelig webhotels hosting.

Det samme her. Jeg er ansvarlig for et kundes webshop der netop kører på Surftown og den kører upåklageligt..

er du stadig godt tilfreds?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24

Michael:

Niels Henriksen:

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg vil til enhver tid anbefale Surf-town til almindelig webhotels hosting.

Det samme her. Jeg er ansvarlig for et kundes webshop der netop kører på Surftown og den kører upåklageligt..

er du stadig godt tilfreds?

Jeg har i hvert fald haft to kunder/klienter/interessenter i røret som følge af de seneste driftforstyrelser på webhotellerne hos Surftown.
Bo Kruse, der er kommunikationsansvarlig delta'r i tråden her, måske han har noget at byde ind med, hvad angår de seneste problemer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:25

Der gik ged i citeringen:

"er du stadig godt tilfreds?"

Er ikke min kommentar.

Kun de sidste fire linjer.

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)