Vi holder her i juli måned søndags åbent og havde i tankerne at man måske kunne få fat i en BILLIG løsning til at sætte på butiksruden - og her tænker at det billigeste og letteste at sætte på og tage ned igen er en streamer/klistermærker??
Jeg ville godt have med transperant baggrund så man stadig kan se hvad der er bag ruden :-)
Hvad vil det koste med teksten:
Søndagsåbent i hele juli måned kl. 11-15
Ruden er 175 i bredden, ved ikke hvor langt sådan noget skal være, måske det skal være 50-75 cm bredt? Hvad siger I og hvad er tilbuddet?
Jeg har købt to streamere fra Streamere-Store.dk til min "firmabil" (christianiacykel), og det blev virkelig godt.
Mine streamers kostede 125kr pr stk, var ret store, bestod primært af bogstaver og jeg sendte det bare via en PDF. De var i hvidt folie, som var skåret ud. Det virkede kanon og ser - efter min mening - langt bedre ud end et rektangulært klistermærke. Det virkede ved, at man klistrede et stort, rekstangulært mærke på mediet (min ladcykel) og derefter pillede det øverste lag forsigtigt af. Tilbage er der så de udskårne bogstaver.
De leverede dag til dag, og ham jeg mailede med, var mægtig flink (Torben).
Ikke noget jeg ville gøre igen, og ikke en oplevelse jeg vil anbefale andre. Fik aldrig den ordre jeg bestilte og endte efter godt en måneds ventetid med at måtte kræve det forudbetalte betalte beløb tilbage. Efter en del ventetid, lykkedes det mig så at få pengene igen.
Jeg har efterfølgende købt adskillige streamere og andre klistermærker med transperant baggrund hos Rene ved www.ExtremeStyling.dk .
René er i øvrigt også Amino. Ham kan jeg varmt anbefale.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det billigste - og flotteste - vil være at få det lavet som en kontourskåren tekst. Det laver vi til mange af vores kunder i detailhandlen i forbindelse med udsalg og lignende. Det er også den samme teknik som vi bruger til f.eks. åbningstider og lignende mere permanent skiltning på ruderne.
Hvis din rude er 175 cm. bred, så vil jeg foreslå dig at få lavet det noget større end 50 cm. Hvis det skal være et budskab som virkelig skal "fænge" så bør du lave det på skrå af ruden i en bredde på omkring 180 - 200 cm. afhængigt af hvor høj ruden er.
Prisen for teksten i en bredde på 180 cm. og en højde på omkring 11 cm. vil komme til at ligge på 258 kr. eksklusiv fragt og moms. To styk vil ligge på 391 kr.
Rent farvemæssigt er prisen baseret på en af vores standardfarver (vi har omkring 60 forskellige). Hvis det skal være en metallicfolie så som guld/sølv/kobber eller en effekt-folie (holografi, glimmer, carbon, selvlysende m.fl.), så er prisen en anden.
Hvis du er interesseret i mere info, eller blot vil bestille folieskiltet, så send mig endelig en email på jesper snabelA mediamouse.dk . Du er selvfølgelig også velkommen til at ringe på 70 278 276.