Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til seo søges

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist på høj tid jeg får hjælp ude fra til SEO

er det noget for dig så send mig en hilsen, og lidt om priser..

Hvilket sider du tidligere har lavet det på..hvrodan det froløber, hvad du mener der skal til...

er der tale om et løbende arbejde og hvordan det forløber.

Det drejer sig om www.raskedrenge.dk

Ser frem til at få nogle henvendelser

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Inden du kaster dig ud i en betalt løsning - kan du prøve at læse

SEO-LEX af Thomas R her fra Amino?

Jysk E-Marketing af Brian Brandt?

Mirus Seo e-bog ?

Eller mikkel demib's ebog?

Der står masser af guldkorn - men ellers skal du kontakte en af dem - de kan med sikkerhed hjælpe dig!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15083
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:18

Der er altså flere mega dygtige SEO folk herinde. Kontakt evt:

- Jesper Jørgensen

- Mikkel Demib

- Thomas Rosenstand

- Janno Damgaard

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:31

Lars Mathiesen:

Inden du kaster dig ud i en betalt løsning - kan du prøve at læse

SEO-LEX af Thomas R her fra Amino?

Jysk E-Marketing af Brian Brandt?

Mirus Seo e-bog ?

Eller mikkel demib's ebog?

Mirus bog er ifølge hans hjemmeside ikke udkommet endnu og udgivelsen er udskudt på ubestemt tid.

De andre tre bøger er jeg alle den lykkelig ejer af, og de kan helt klart anbefales, hvis man gerne selv vil sætte sig ind i tingene. Enten for at prøve på at gøre det selv, eller for at kunne stille kvalificerede spørgsmål til kommende SEO-partnere.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

> eller for at kunne stille kvalificerede spørgsmål til kommende SEO-partnere.

Netop! Jeg har igennem arbejdet med min bog haft meget fokus på, at nogle folk læser for at blive dygrtigere indkøbere - ikke nødvendigvis fordi de skal lave det hele selv. Der står også masser om, hvad man rent praktisk skal gøre - men jeg har meget fokus på de marketing-strategiske og overordnede tekniske og praktiske muligheder.

Man vil altid være bedre stillet som indkøber af hvad som helst, hvis man ved lidt om det man skal købe. En stor del af dem der har købt min bog er da netop også ledende marketingfolk i mellemstore og større virksomheder, som ikke selv skal udføre arbejdet, men læser bogen for at blive bedre til at disponere og indkøbe SEO ydelser. Flere af disse har jeg iøvrigt også mødt på de store søgemaskinekonferencer rundt omkring. God viden kan man aldrig få nok af - og i forhold til hvad 4 dages konference i New York koster, så er de omtalte e-bøger meget billigt :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 18:17

Jeg kan hjælpe dig til en rimelig pris

rasmus[at]hoeks.dk

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 09:49

Tusind tak for jeres kommentar...

Jeg blev desværre ikke meget klogere, måske fordi jeg ikke har forstået at stille de rigtige spørgsmål.

Jeg har da fået nogle priser oplyst, men ikke noget om hvad jeg får for de priser...

det oplever jeg lidt som, hvis nogle bestilt for 5000 kr tøj hos mig, og jeg så kunne sende det jeg havde lyst til,

men ergo jeg har nok bare ikke forstået det.

Man kan ikke lave det hele selv, og derfor havde jeg besluttet mig for at købe mig til forskellgie ydelser, bl.a SEO

desværre lader det til ,at jeg er nød til at starte med diverse light udgaver, for at få en forståelse for

hvad der skal til, for dernæst at sende konkrete spørgmål ud.....

det interesser mig skam, ingen tvivl om det...

syntes bare ikke jeg lige har en masse tid til at få en bred viden om SEO...havde håbet på jeg kunne opnå den  den sideløbende....

men der er vel bare at smøge ærmerne op igen

mvh lind

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:59

Det er faktisk ikke så meget anderledes med SEO, som med så meget andet: Jo bedre du sætter dig ind i tingene, jo mindre risiko er der for, at du køber "katten i sækken".

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:13

Mikkel deMib Svendsen:
Det er faktisk ikke så meget anderledes med SEO, som med så meget andet: Jo bedre du sætter dig ind i tingene, jo mindre risiko er der for, at du køber "katten i sækken".

Som Mikkel skriver, så er det godt at vide lidt om hvad det er man skal ud og købe. SEO'er kan på mange måder sammenlignes med brugtvognsforhandlere. Jo mere du ved om biler, og ved hvad du skal kigge efter, og spørge om, des lettere er det at købe en brugt bil, og des mindre er chancen for at brugtvognsforhandleren tager røven på dig Big Smile

Og ligesom når man køber en brugt bil, så sørg for at få på skrift hvad der er med i prisen, så du ikke bare køber for 20.000,- kroner blandet...

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er mange, som i dén grad har brug for at vide, hvordan man vælger seo'er, og hvad det skal koste.

Jeg synes, Googles råd er rigtigt gode. 

Følger man deres råd, kan man kun ende med en seo'er, der holder et højt og seriøst niveau.

Mvh

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)