Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til seo søges

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

> Følger man deres råd, kan man kun ende med en seo'er, der holder et højt og seriøst niveau.

Nej, det man meget vel kan ende med er en SEO'er der ikke ved et skid om, hvad der faktisk skal til for at opnå de ønskede resultater.

Søgemaskineoptimering handler om at manipulere med søgemaskinerne til egen fordel - like it or not, og derfor er det naturligvis en forbandet dårlig ide, at spørge dem man skal manipulere om, hvordan man bedst muligt gør det.

HUSK altid på, at Googles "gode" råd svarer til de "gode råd" du får i banken! Google varetager Googles interesser (på samme måde som din "bankrådgiver" varetager bankens interesser) - IKKE dine! Husk det! :-)

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:32

Mikkel deMib Svendsen:

> Følger man deres råd, kan man kun ende med en seo'er, der holder et højt og seriøst niveau.

Nej, det man meget vel kan ende med er en SEO'er der ikke ved et skid om, hvad der faktisk skal til for at opnå de ønskede resultater.

Søgemaskineoptimering handler om at manipulere med søgemaskinerne til egen fordel - like it or not, og derfor er det naturligvis en forbandet dårlig ide, at spørge dem man skal manipulere om, hvordan man bedst muligt gør det.

HUSK altid på, at Googles "gode" råd svarer til de "gode råd" du får i banken! Google varetager Googles interesser (på samme måde som din "bankrådgiver" varetager bankens interesser) - IKKE dine! Husk det! :-)

Jeg tænker på deres råd om at bede om referencer og spørge seo'eren, hvad pengene går til + en masse andre ting, som man altid burde spørge om - men som folk glemmer.

Dbh

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:38

Marcus, det er en så lille prcentdel af de "gode råd" de kommer med som faktisk er gode, at det er direkte tåbeligt, at læne sig op ad dem. Mange af deres "gode råd" er faktisk det modsatte - rigtig dårlige råd.

De fleste af deres "gode råd" handler om at forsøge at lokke folk til at holde sig fra de SEO'ere som faktisk ved hvad de laver.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:52

Tak for svaret :-)

Men du er vel ikke uenig i, at man bør spørge efter referencer, erfaringer med den branche, som der laves seo på, kendskab til landet osv.

mvh

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:53

lind:
Det er vist på høj tid jeg får hjælp ude fra til SEO

er det noget for dig så send mig en hilsen, og lidt om priser..

Hvilket sider du tidligere har lavet det på..hvrodan det froløber, hvad du mener der skal til...

er der tale om et løbende arbejde og hvordan det forløber.

Det drejer sig om www.raskedrenge.dk

Ser frem til at få nogle henvendelser

Hej Lind

Thomas Rosenstand der er en af de dygtigere seo'ere lavede for ikke så længe siden en tjekliste for SEO, den vil nok ruste dig lidt bedre, hurtigere...

http://www.thomas-rosenstand.dk/seo-tjekliste

Den gennemgår en del ting du bør tage højde for når du skal vælge din SEO-pusher...
Der er også noget at hente i kommentarerne forneden.
Det betaler sig at have lidt forhåndsviden, og stille kritiske spørgsmål.

Mit bedste råd ville være at undersøge kvaliteten før du kigger på prisen, de følges som regel ad, men kvaliteten er meget vigtig, ellers kan din investering ende med stort set at være spildt.
Mange der udbyder seo, tror alene at det handler om mange links, men omend det er ekstremt vigtigt, er det langtfra det eneste, og kan ikke stå alene.
Så husk det er ikke blot en linkbulder du skal have, men en rigtig seo'er der arbejder med mange aspekter af din side.

Held og lykke med det!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:00

Marcus Janby:

Men du er vel ikke uenig i, at man bør spørge efter referencer, erfaringer med den branche, som der laves seo på, kendskab til landet osv.

mvh

Når de fleste af de "gode råd" de giver er noget lort, og de mangler alt det vigtigste, så er det ret lige meget om der skulle være smuttet et par rigtige ting med: Konklussionen er stadig helt klart, at det er et rigtig skidt sted at søge de gode råd som du påstår de giver.

Stein Bagger har sikkert også sagt noget fornuftigt ind imellem, og hvis du læser dine stjernetegn i Ekstra Bladet kan det også godt være de passer en gang imellem, men det betyder altså ikke, at jeg synes det er en god ide, at læne sig op ad de to kilder, når du skal tage forretningsmæssige beslutninger :-)

En smule kildekritik er at foretrække og det burde stå klart for enhver, at Google bestemt ikke er den rette at søge denne information hos, da de helt naturligt ikke ønsker at du anvender SEO'ere der er alt for dygtige.

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:01

Jeg oplever selv jeg igennem længere tid  har fulgt med i debatter om seo på asmino, modtager forskellige nyhedsbreve, blog mm hvor aminoer udtaler sig....

Jeg vil selvfølgelig gerne lære det selv, men er i tvil om hvad jeg skal lære, hvem er gode til seo og hvem er ikke...der er en masse forskelige holdninger til det og til reultaterne. lige præcis hvor skal jeg starte ( har altså læst en del tidligere, men tror lidt jeg skal starteforfra engang til, bar esådan for en sikkerheds skyld.

Så nu spørg jeg dirkete: hvad skal jeg starte med for at opnå en basis viden, der giver et fundament så jeg selv kan udføre lidt...finde du af om det jeg tidligere har lavet er forkert eller på vej....

hvilke mekanismer spiller ind og hvor  og hvordan skal søgeord fremgå...jeg kan jo ikke bruge de samme på alle vare, og hvordan i forhold f.eks googel kampagner..... jeg vil præcis gerne vide hvordan mekanismerne hænger sammen, hvad er faldgrupper, hvad er den rigtige vej.

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 11:02

når der fik jeg lavet et og andet forsl¨ået svar:)

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:03
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:05

Marcus Janby:

mvh

Hej Marcus

Selvfølgelig er Mikkel ikke uenig i det, men hvis man skal følge hvad google råder en til, må man eksempelvis ikke skaffe links udelukkende for at få bedre placeringer... Det mener de faktisk!

Et af de råd google giver på den side du linker til, er eksempelvis helt hen i vejret:

Under ting man skal passe på skriver de:
"anmoder om dine FTP-kontooplysninger eller rodadgang til din server"

Det er jo direkte et dårligt råd, da eksempelvis redirects i .htaccess oftest kræver root access, dog kan det nogen steder gøres uden ftp.
Og nogle hjemmesider kan kun opdateres via ftp, og så umuliggøres onsite seo.

Derudover er der vigtige ting omkring seo som de slet ikke skriver om...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)