Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus beta

Side 9 ud af 11 (102 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.. Det er nok fordi at html koden fylder op.. Hvilket bare i bund og grund irriterer mig sanseløst :) .. Jeg synes det er sådan en ubetydelig ting og så bliver jeg frustreret når man skal betale 1200kr for den funktion... penge jeg ikke lige har.. og man vil jo gerne have at det ser pænt ud :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:23

Det er jo en mindre programmerings fejl....lad os nu for søren take a deep breath... :-) 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:23

Det er jo en mindre programmerings fejl....lad os nu for søren take a deep breath... :-) 

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 10:25

Nielco IT:

Er max bredde på logo i signatur på 321pixel også et bevidst valg?

Nææ.. fandt lige noget maxpix i min egen signatur kode.. sorry .. Smile

Billederne kan maksimalt være 500 pixels i bredden, da det er den plads der nu engang er her i debatten.

Derudover bliver billederne automatisk skaleret så de bibeholder det oprindelige billedes "aspect ratio". Så hvis du fx. oplæser et billde der er 1000 x 200 pixels, vil det blive skaleret til 500 x 100 pixels (og altså ikke 500 x 200), da det derved stadig har et 5:1 forhold mellem dets bredde og højde.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:05

Colorized:

Hej Martin.. Det er nok fordi at html koden fylder op.. Hvilket bare i bund og grund irriterer mig sanseløst :) .. Jeg synes det er sådan en ubetydelig ting og så bliver jeg frustreret når man skal betale 1200kr for den funktion... penge jeg ikke lige har.. og man vil jo gerne have at det ser pænt ud :)

Det er heller ikke optimalt, men sådan er systemet nu en gang lavet af Telligent, dem der laver den software Amino kører på.
Vi retter en dag vi får tiden til det.

Dbh Martin

Fra København S
Tilmeldt 26. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 14:09

Jeg vil tage mig til takke med en kopi af din E-pusher som kompensation Big Smile .. hehe... ej det gas.. du ka ta det.

Det er jo i bund og grund en bagatel på en ellers fantastisk side. Jeg har ikke brugt den så meget før i tiden, men nu når jeg er færdig med uddannelsen og det hele. Så er det gået op for mig at der er kæmpe potentiale at hente..for ikke at sige ny viden. Så mit opkast er en bagatel.

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 15:03

Hej Jacob,

nu har jeg for et stykke tid siden arbejdet hårdt for at ligenøjagtig presse min signatur ind, og den har så virket fint. Efter ændringerne så ryger bunden af mit billede samt de 2 små linier tekst nedenunder. Er der sket en fejl? .. og hvis ikke - kunne man så få nogle nøjagtige mål så man ved hvad man skal rette sig efter... selvom det jo selvfølgelig er ærgeligt at skulle rette i det der allerede er perfekt = min signatur Wink

mvh
jesper

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 15:12

jesperFG:

Hej Jacob,

nu har jeg for et stykke tid siden arbejdet hårdt for at ligenøjagtig presse min signatur ind, og den har så virket fint. Efter ændringerne så ryger bunden af mit billede samt de 2 små linier tekst nedenunder. Er der sket en fejl? .. og hvis ikke - kunne man så få nogle nøjagtige mål så man ved hvad man skal rette sig efter... selvom det jo selvfølgelig er ærgeligt at skulle rette i det der allerede er perfekt = min signatur Wink

mvh
jesper

Hej Jesper

Ja vi leger med signaturerne for tiden. Lige nu er målene 500*100 i pixels. Jeg er rimelig sikker på at det er der det ender. Dette står også inde på din profil, lige over signatur-boksen.

Hvis jeg var dig, vil jeg dog lige vente til at vi er helt sikre på at det er der den lander. Bare for ikke at skulle lave en masse ekstra arbejde Drinks

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 15:22

120 kom nu... så ender vi mellem hvor vi var og hvor vi er lige nu...  i ved i har lyst... 120.. 120 .. 120...  Wink Yes

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 21:28

Okay, rart at vide :-)

Kan du også fortælle mig, hvordan jeg får min gmail til at acceptere alle filnavne, således at billedet vises?

Forstil dig en lang sjov mail, hvor pointen til sidst er en lille firkant med et rødt kryds Angry Crying

Side 9 ud af 11 (102 indlæg)