Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino plus beta

Side 5 ud af 11 (102 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står noget om dette her inde på amino.dk  plus beta , at man få attraktive tilbud fra Aminos samarbejdspartnere , hvor meget får man så i rabat hos de forskellige leverandører  sådan ca da ?

Hvem er tilknyttet de attraktive tilbud , vis man køber  plus beta , her på amino.dk

Venlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 17:31

Henrik Krogh:
Det eneste jeg opionere imod er argumentet om at købe for at støtte Amino.

Hmm ikke enig. Mange her på Amino tjener penge på sitet så hvorfor kan vi ikke støtte det?  Hvad er der så galt i at støtte Amio ved f.eks at købe Amino plus eller reklame etc. for derigennem at bidrage til at Amino fortsætter?  Jeg mener hvis ikke Amino en dag tjener penge, ja så stopper det jo......

Mvh

Peter

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 17:33

Colorized:
Uh det var ik for at starte den store debat omkring det..  Embarrassed

Det er helt OK... jeg står ved mit tilbud, du skriver bare til mig på peter.skouhus@1902software.com

Ha en god Søndag!

Mvh

Peter

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Præcis Peter,

Jeg ville også godt støtte Amino -  men hvorfor betale 1250 for nogle ydelser, som jeg ikke kan bruge til en pind. Min dag bliver hverken bedre eller dårligere af at der står Amino +.  Giv en mulighed for at støtte uden at skulle påduttes en varer....

Henrik

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:19

Nu er der en del snak om Amino Plus og det er dejligt.
Jeg vil lige minde om vores blogindlæg, hvor der også er en FAQ:
http://www.amino.dk/blogs/amino_blog/archive/2009/06/23/amino-plus-er-p-229-vej.aspx

Jeg vil godt slå et punkt fast. Amino Plus skal ikke købes som sympati for Amino, eller ses som en hjælp til iværksættere. Amino Plus skal købes fordi man bliver overbevist om at det er en god forretning at købe.
Er der nogen der køber pga. støtte og sympati siger vi mange tak, men det har aldrig været tanken at det skulle være driveren.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:25

Mikael christiansen:

Der står noget om dette her inde på amino.dk  plus beta , at man få attraktive tilbud fra Aminos samarbejdspartnere , hvor meget får man så i rabat hos de forskellige leverandører  sådan ca da ?

Hvem er tilknyttet de attraktive tilbud , vis man køber  plus beta , her på amino.dk

Venlig hilsen

Mikael

Hej Mikael

Vi har ikke noget konkret at fortælle om der endnu, andet end en gratis PR e-bog som man får fra næste uge af (Alle "gamle" kunder får den også :-).
Så hvis det betyder meget for dig, så vent med at melde dig ind.
Men husk dog, at hvis du melder dig ind nu, så får du tiden til den 1. september gratis.

Dbh Martin

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må indrømme jeg kikke ikke på om jeg får de DKK 1250 hjem igen i stedet kikker jeg på om jeg har et Amino i fremtiden. Hvis prisen er DKK 1250 for det, så vil jeg ikke bruge 1 min. på at spore hvornår og hvordan jeg får mine DKK 1250 hjem igen.

Mvh

Peter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 03:14

Hej Peter

Tusind tak, jeg sætter meget stor pris på din opbakning, den er fantastisk!
Grunden til at jeg skriver at folk skal købe Amino Plus hvis de har brug for det og ikke for at hjælpe os, er at vi driver en forretning som i sidste ende gerne skulle give overskud. Med andre ord vil vi ikke bede folk om penge, vi vil levere en værdi der er så stor, at folk køber skidtet og tjener pengene hjem mange gange. Det syntes jeg er mest reelt og det jeg har det bedste med.

Men igen tak Peter, jeg sætter stor pris på din hjælp!

Dbh Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:38

Jeg synes 1250 kr. er lidt når man kigger på de gode råd jeg har fået her igennem amino.dk , så dette projekt har min fulde støtte.Smile

Vednlig hilsen

Mikael

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:56

Hejsa kære Aminoer

I dag er der nu indført differentieret signatur på Amino. Det betyder at Amino Plus brugere har samme muligheder som før, hvorimod at almindelige Amino brugere kun har op til tres tegn i deres signatur, et link, og ingen billeder.

Såfremt I opevet problemer med dette melder I blot tilbage. Og som altid er kommentarer velkomne.

Fortsat god mandag Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 5 ud af 11 (102 indlæg)