Desværre, det kan jeg ikke hjælpe med.
|
Pokkers Håber andre læser med.
Det må være noget med min computer, for det er det samme i min mailboks hos TDC.
Desværre, det kan jeg ikke hjælpe med.
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Pokkers Det må være noget med min computer, for det er det samme i min mailboks hos TDC. |
Benytter du Internet Explorer 8? Håber det hjælper dig. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Ja, jeg bruger Explorer (ved dog ikke hvilken udgave) Tak for linket, har været inde og læse, men mit problem er ikke visning af websteder men derimod visning af en fil inde i min mailboks. Jeg tror, at jeg har en meget sjælden "sygdom" i min computer, for ingen jeg har spurgt kender til fænomenet og hvordan googler man lige det problem? "lille boks med rødt kryds" øhh... |
Miriam, er du rar at tage den diskussion i en anden tråd? |
Husk at I som Plus-medlemmer har 1.000 kr. værdikode til Sponsorlinks som I har modtaget på mail. For at aktivere koden skal I gå ind og oprette jeres sponsorlink-konto her: |
Hmm, jeg kan da kun se jeg får kr. 500,- når jeg indtaster min kode?
|
Jeg har også kun fået de 500,- Har desuden fået slettet den mail med koden så vil blive rigtig glad hvis jeg kunne få en ny |
Jeg kan ikke logge ind. |
Find mig på LinkedIn