Hej,
Skal siges designet ikke er færdigt, men tæt på, skal lige høre din kommentar og få det rettet. |
Slet ingen der vil byde ind ?
Hej,
Skal siges designet ikke er færdigt, men tæt på, skal lige høre din kommentar og få det rettet. |
Nu har jeg ikke haft så meget tid til at kigge på siden. Men det der slår mig først er din prisgaranti. |
Hej Martin, Først og fremmest tak for dit svar, det er jeg glad for. Når vi mener vejl. priser så mener jeg det de normalt sælges til. Altså 10-krones poser til 10 kroner og 2-krones poser til 2 kroner.. Håber på du, og andre, vil svare mig |
Nu ved jeg ikke om en sådan pakke er populær eller ej, men jeg tænker umiddelbart: 1) den samme kasse slik måned efter måned? 2) der er altid tilbud på slik et eller andet sted = mere fleksibelt udvalg til bedre priser, hvis man køber sit snoller sammen med alt det andet kedelige som mælk og kartofler. Hvorfor kan man ikke selv sammensætte sin slikkasse? |
Prisen er så lav fordi vi bla. har fravalgt disse ting, konceptet er mega nemt for os, de samme pakker hver gang, de skal bare ud til en fast lav pris. Vi har dog overvejet og lave en "weekendmix" hvor man får 50 kr tilfældigt hver måned, resten er fast. |
Hej Simon. Bortset fra at jeg stadig er af den opfattelse at man får meget svært ved at apellere folk til at planlægge en usund livsstil og dermed stadig skeptiker ved. konceptet - så synes jeg du har lavet en MEGET FLOT SIDE - KUDOS.
Held og lykke med det hele !
VH Jørgen Olsen |
Hej Jørgen, Tak for rosen, du var også med og debattere da vi snakkede om ideen for et måned eller to siden |
Ja - jeg sender dig en sodavand hvis du kan dokumentere 200 popcorn-abonnementer - medmindre du forærer dem væk gratis altså. |
http://ekstrabladet.dk/kup/fodevarer/article1147502.ece så kan du jo tage den derfra:)
Held og lykke:)
Nicklas Jørgensen |