Ja hvis du ser sådan på det, så får du til samme pris.
Men dog, du betaler 65 kroner for at få leveret slikket til døren, så skal du ikke rende rundt i Føtex, Bilka, Fakta, Kiwi, Brugsen og alle de andre for at handle slik.
Med denne pakke behøver du aldrig tænke på slik, du har altid nok (alt efter hvilken pakke du har bestilt)
Jeg betaler gerne ekstra for at kunne købe på nettet hvis jeg kan slippe for at stå i kø i et supermarked. Jeg køber feks alle dagligvarer på nettet og jeg vil da være fuldstændig ligeglad hvis en pose slik var et par kroner dyerere. Jeg kendte på et tidspunkt ham der lavede det første koncept inden for weekendslik og han fik da mange bestillinger fordi det var nemt. Prisen betyder ikke så meget så længe det ikke er dobbelt op.. Har du overvejet at kombinere med film?
Nu er det kun for at være konstruktiv, og ik negativ. Men der er jo en kæmpe stjerne der lover "pris garanti" og dernæst bliver det dyrer end vejl pris...
Som mange allerede har nævn, så er der altid slik på tilbud. Og vi lever i en tid hvor alt skal være "åh ja så sundt"...
Så derfor er det måske dumt at love pris garanti, når et simpelt regnestykke viser det er dyrer... Så er det ik prisen du skal slå på, men servicen og nemheden ved konceptet.
Nu er det kun for at være konstruktiv, og ik negativ. Men der er jo en kæmpe stjerne der lover "pris garanti" og dernæst bliver det dyrer end vejl pris...
Som mange allerede har nævn, så er der altid slik på tilbud. Og vi lever i en tid hvor alt skal være "åh ja så sundt"...
Så derfor er det måske dumt at love pris garanti, når et simpelt regnestykke viser det er dyrer... Så er det ik prisen du skal slå på, men servicen og nemheden ved konceptet.
Slikket er 30% billigere end vejl. supermarkeds priser, og meget billigere end kiosk priser.
At det så koster 65 kr. at få pakket det, og leveret lige til døren er en anden sag.
Nu er det kun for at være konstruktiv, og ik negativ. Men der er jo en kæmpe stjerne der lover "pris garanti" og dernæst bliver det dyrer end vejl pris...
Som mange allerede har nævn, så er der altid slik på tilbud. Og vi lever i en tid hvor alt skal være "åh ja så sundt"...
Så derfor er det måske dumt at love pris garanti, når et simpelt regnestykke viser det er dyrer... Så er det ik prisen du skal slå på, men servicen og nemheden ved konceptet.
Slikket er 30% billigere end vejl. supermarkeds priser, og meget billigere end kiosk priser.
At det så koster 65 kr. at få pakket det, og leveret lige til døren er en anden sag.
Lad os bruge kassen til 299 kr som udgangspunkt. Hvis den vejl supermarkedspris er 360 kr, og prisen hos jer er 299 kr, så er den faktiske besparelse KUN 17%! Så der er med de oplyste tal ik tale om en 30% besparelse nogen steder... Ingen vildledning som du taber kunder på...
Når du så giver en kunde pris garanti, så tydeligt som du skilter med, så skal der som minimum os være noget at spare. Mange kunder vil se det som vejl ledning, at der er pris garanti, men at de faktisk betaler mere end vejl pris...
Desuden vil jeg mene du skal holde fokus på dit slik, dvs ingen DVD film. Film er blevet så billige, og mange vil slet ik købe sådan en pakke, hvis de modtager en ukendt film, som de ved de skal betale xxx kr for. Så hold fokus, ellers ender det jo ligesom "bedstes slik kasse"...
Nu er det kun for at være konstruktiv, og ik negativ. Men der er jo en kæmpe stjerne der lover "pris garanti" og dernæst bliver det dyrer end vejl pris...
Som mange allerede har nævn, så er der altid slik på tilbud. Og vi lever i en tid hvor alt skal være "åh ja så sundt"...
Så derfor er det måske dumt at love pris garanti, når et simpelt regnestykke viser det er dyrer... Så er det ik prisen du skal slå på, men servicen og nemheden ved konceptet.
Slikket er 30% billigere end vejl. supermarkeds priser, og meget billigere end kiosk priser.
At det så koster 65 kr. at få pakket det, og leveret lige til døren er en anden sag.
Lad os bruge kassen til 299 kr som udgangspunkt. Hvis den vejl supermarkedspris er 360 kr, og prisen hos jer er 299 kr, så er den faktiske besparelse KUN 17%! Så der er med de oplyste tal ik tale om en 30% besparelse nogen steder... Ingen vildledning som du taber kunder på...
Når du så giver en kunde pris garanti, så tydeligt som du skilter med, så skal der som minimum os være noget at spare. Mange kunder vil se det som vejl ledning, at der er pris garanti, men at de faktisk betaler mere end vejl pris...
Desuden vil jeg mene du skal holde fokus på dit slik, dvs ingen DVD film. Film er blevet så billige, og mange vil slet ik købe sådan en pakke, hvis de modtager en ukendt film, som de ved de skal betale xxx kr for. Så hold fokus, ellers ender det jo ligesom "bedstes slik kasse"...
Jamen, vi yder da pris garanti - Hvis folk kan finde det billigere andre steder skal de blot ringe til mig og oplyse konto nr.
Jamen læser du det jeg skrev. Du lover 30% besparelse, men der er reelt kun 17% før fragt. Og når fragt er betalt er produkterne dyrer end vejl pris i et supermarked. Dernæst vil de fleste discount supermarkeder som Kiwi, Netto, Rema1000, Fakta, Aldi, Lidl mm jo kunne tilbyde slikket væsentlig under de oplyste priser.
Så overvej om det er prisen, eller servicen med at leverer til døren, som du vil slå på. Og så få lige regnet de rigtige %-mæssige besparelser ud, for det andet giver et dårligt første gangs indtryk.
Igen jeg er ik negativ, sur eller imod dit koncept, du kan ligeså godt bare starte med at gøre det rigtigt fremfor at lave en masse dumme fejl...
Jamen læser du det jeg skrev. Du lover 30% besparelse, men der er reelt kun 17% før fragt. Og når fragt er betalt er produkterne dyrer end vejl pris i et supermarked. Dernæst vil de fleste discount supermarkeder som Kiwi, Netto, Rema1000, Fakta, Aldi, Lidl mm jo kunne tilbyde slikket væsentlig under de oplyste priser.
Så overvej om det er prisen, eller servicen med at leverer til døren, som du vil slå på. Og så få lige regnet de rigtige %-mæssige besparelser ud, for det andet giver et dårligt første gangs indtryk.
Igen jeg er ik negativ, sur eller imod dit koncept, du kan ligeså godt bare starte med at gøre det rigtigt fremfor at lave en masse dumme fejl...
Nej da, jeg ved da godt at tal og tekst skal rettes? Altså der også stavefejl osv. nu - Det der er blot fra min designer.
Men når du nu siger det, hvor mange tror de der udelukket køber deres slik i Nette, Rema1000 osv. ?? Mange køber jo i kiosken..
Og samlet set vil du nok ikke spare noget, men det jo smart heden i det der er 'nice'
Jamen læser du det jeg skrev. Du lover 30% besparelse, men der er reelt kun 17% før fragt. Og når fragt er betalt er produkterne dyrer end vejl pris i et supermarked. Dernæst vil de fleste discount supermarkeder som Kiwi, Netto, Rema1000, Fakta, Aldi, Lidl mm jo kunne tilbyde slikket væsentlig under de oplyste priser.
Så overvej om det er prisen, eller servicen med at leverer til døren, som du vil slå på. Og så få lige regnet de rigtige %-mæssige besparelser ud, for det andet giver et dårligt første gangs indtryk.
Igen jeg er ik negativ, sur eller imod dit koncept, du kan ligeså godt bare starte med at gøre det rigtigt fremfor at lave en masse dumme fejl...
Nej da, jeg ved da godt at tal og tekst skal rettes? Altså der også stavefejl osv. nu - Det der er blot fra min designer.
Men når du nu siger det, hvor mange tror de der udelukket køber deres slik i Nette, Rema1000 osv. ?? Mange køber jo i kiosken..
Og samlet set vil du nok ikke spare noget, men det jo smart heden i det der er 'nice'
Okay troede de oplyste tal var de rigtige...
Jeg aner ik hvor folk handler deres slik, men det er jo os fuldstændig irrelevant, når du tilbyder pris garanti. Så er det jo billigste sted du skal sammenligne med, og ik kiosker mm. Jyllands Posten sammenligner jo heller ik tankstationer med Føtex, for at finde de billigste fødevarer... Det er sjovt nok Føtex med alle discount supermarkederne. Og det er jo det samme du skal gøre. Ik tage afsætning i Kiosker mm, men discount supermarkederne og deres priser.
Du har ret det "kan" være smart og enkelt, men du er nødtil at sende et klart signal til kunden, ellers dør projektet i ingenting. Hvis folk ik vidste om Netto var billige eller dyre, ville de fleste vælge et andet sted at handle, hvor de havde en ide om priserne...