Ja nu har du rettet det. Men ellers vil du mene det er noget jeg har skrevet i den tekst jeg citerede fra dig;) |
Hehe Nicklas, ja jeg nåede lige at rette det. Kunne godt se det ikke var så smart at skrive ![]()
Debat
Ja nu har du rettet det. Men ellers vil du mene det er noget jeg har skrevet i den tekst jeg citerede fra dig;) |
|
Hehe Nicklas, ja jeg nåede lige at rette det. Kunne godt se det ikke var så smart at skrive |
|
Som skrevet sidst dette var oppe, så tvivler jeg på, at mange vil tilmelde sig. Servicen er for ufleksible og dyr, da der altid er tilbud på et eller andet slik, alle steder. Det betyder der måske er flere ting i som den enkelte kunde ik bryder sig om... Og nogle dage vil jeg bare have chokolade mens det andre er lakrids eller vingummi. Hvis man nu har spist den pose vingummier der var med, er kassen lidt træls den dag man gerne vil have vingummier, og det tvinger jo en på tanken alligevel. Du kan altid købe 3 poser haribo til 22-25 kr. Det er ik engang tilbud, det er blevet standard pris. Desuden er der mange inkl undertegnede, der bare ik kan have slik stående i skabet uden det bliver spist. Så du skal gøre det meget mere fleksibelt ellers dør den i længden. Det var det "bedste slik" knækkede nakken på... |
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Det er rigtig nok, men du kan ik sige 0,01% af befolkningen for en sådan kasse vil typisk være husstandsopdelt. Dvs du skal tage husstande og ik befolkningstal og regne ud fra. Det giver et helt andet tal... |
|
Nu fremgår det ik af billederne, men er priserne inkl fragt? For Pakke 2 + fragt bliver da dyrer end vejl pris på slikket i butikkerne, og så er fidusen væk... Hvorfor er der ingen Malaco eller Pingvin produkter i? |
|
Nu er det kun for at være konstruktiv, og ik negativ. Men der er jo en kæmpe stjerne der lover "pris garanti" og dernæst bliver det dyrer end vejl pris... Som mange allerede har nævn, så er der altid slik på tilbud. Og vi lever i en tid hvor alt skal være "åh ja så sundt"... Så derfor er det måske dumt at love pris garanti, når et simpelt regnestykke viser det er dyrer... Så er det ik prisen du skal slå på, men servicen og nemheden ved konceptet. |
Lad os bruge kassen til 299 kr som udgangspunkt. Hvis den vejl supermarkedspris er 360 kr, og prisen hos jer er 299 kr, så er den faktiske besparelse KUN 17%! Når du så giver en kunde pris garanti, så tydeligt som du skilter med, så skal der som minimum os være noget at spare. Mange kunder vil se det som vejl ledning, at der er pris garanti, men at de faktisk betaler mere end vejl pris... Desuden vil jeg mene du skal holde fokus på dit slik, dvs ingen DVD film. Film er blevet så billige, og mange vil slet ik købe sådan en pakke, hvis de modtager en ukendt film, som de ved de skal betale xxx kr for. Så hold fokus, ellers ender det jo ligesom "bedstes slik kasse"... |
|
Jamen læser du det jeg skrev. Du lover 30% besparelse, men der er reelt kun 17% før fragt. Og når fragt er betalt er produkterne dyrer end vejl pris i et supermarked. Så overvej om det er prisen, eller servicen med at leverer til døren, som du vil slå på. Og så få lige regnet de rigtige %-mæssige besparelser ud, for det andet giver et dårligt første gangs indtryk. Igen jeg er ik negativ, sur eller imod dit koncept, du kan ligeså godt bare starte med at gøre det rigtigt fremfor at lave en masse dumme fejl... |
Okay troede de oplyste tal var de rigtige... Jeg aner ik hvor folk handler deres slik, men det er jo os fuldstændig irrelevant, når du tilbyder pris garanti. Så er det jo billigste sted du skal sammenligne med, og ik kiosker mm. Du har ret det "kan" være smart og enkelt, men du er nødtil at sende et klart signal til kunden, ellers dør projektet i ingenting. Hvis folk ik vidste om Netto var billige eller dyre, ville de fleste vælge et andet sted at handle, hvor de havde en ide om priserne... |