Jeg rykker mig simpelthen i håret disse dage. Jeg har lavet nogle annoncer - nogle hvor teksten har seksuelle ord og andre uden. Dem uden har jeg målrettet ord google mener skal kobles sammen med annonce tekster der ikke har noget med sex og omvendt. Men til min store overraskelse ser jeg nu at google har klassificeret også denne kampagne som seksuelt indhold og google nægter derfor at vise min annonce på gængse ord, som mine konkurrenter bruger.
Det er nok fordi google tror du sælger seksuelle ydelser , der må gerne være nøgne piger og mænd på hjemmesiden , med de har nok misforstået din side prøv at forklare dem det .
Jeg har kun hørt om en strip side som blev misforstået på dette grundlag , med man kan skrive til dem og forklare det..
Evt. kan du også skrive til dem og spørge dem hvorfor de har fjernet din adwords konto.
jeg ser intet galt i din side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
De har ikke fjernet siden, men godkender ganske enkelt ikke mine søgeord i en af kampagnerne. Søgeordene og kampagneteksten er specielt tilrettelagt til hinanden for at google skulle blive glad og jeg kunne annoncere på dem. Google skriver i gul boks når man klikker på ordene
Vises annonce?
Nej
En klassificering som Seksuelt indhold forhindrer, at din annonce vises.
Detaljer om bestemte kriterier for denne test findes ved klik på følgende hyperlink. Detaljer og tendenser »
For at sammenholde bestemte målretningsbetingelser (som f.eks. geografisk region) kan du bruge Annoncediagnosticeringsværktøjet.
Når du har lavet din annnonce og den bliver nægtet, så kan du anmode om en undtagelse.
Der er mange ord man ikke må bruge som standard.
Kan huske da vi lavede
en kampagne i Spanien (Granada) der måtte vi ikke bruge ordet "granada"
pga. "granada" blev tolket som granat. I
sådanna tilfælde, så kan du anmode at undtagelse, hvilket ofte
resultere i accept, afhængig af landingssiden indhold og den ydelse du
markedsfører.
Du kan evt. gøre brug af DKI sådanne {KeyWord:legetøj} og havde ordet
sexlegetøj i annoncegruppen. Derved vil din annonce ikke blive afvist,
men du vil markedsfører dig på ordet "sexlegetøj" hvis det nu var
hensigten.
Håber du kan bruge det til noget, ellers må du gerne konkretisere spørgsmålet.
Desuden er Google bare 10 gange sløvere til acceptere/behandle kampagne med sexlegetøj eller andet, så det skal du bare være forberedt på.