Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænefusk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der nogle kloge hoveder der ved om man kan gøre noget ved sådan er svend:
http://ww.spamfigther.com/

De har byttet om på ht og vores domænenavn.
Vi har ikke trademark på SPAMfighter, men vi har søgt det og slås pt. med Hormel om retten til det.
Men er der en chance for at nakke dem uden trademark?

Dbh Martin

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 14:41
Det må gå under phising...
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:47
Det er det der kaldes typosquatting (en form for cybersquatting), og umiddelbart tror jeg ikke i står særlig stærkt når i ikke har SPAMfighter som et trademark. Du kan eventuelt prøve at læse mere på http://www.icann.org/faq/#udrp
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:38
Martin, jeg har en god ven, Monte Cahn, som ejer Moniker.com - han er den HÅRDESTE jeg kender til alt det der med at sikre, og skaffe, domæner under alverdens forhold. De er ikke altid helt billige - men de er dygtige :)
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:03
Du kunne starte med at dræbe ejeren ;-) tror desvære heller ikke du har de bedste chancer..

Domænet ejes af Identity Shield "lidt ironisk" så du måske købe det! lyder som en domænehaj..!

Det er nok de to bedste og eneste måder at få domænet under din kontrol...

Kontkakt info:
    Registrant
      SPAMFIGTHER.COM
      c/o Whois IDentity Shield
      142-757 W. Hastings St., Suite #777
      Vancouver, BC
      Canada  V6C 1A1

Administrative Contact
      SPAMFIGTHER.COM
      c/o Whois IDentity Shield
      142-757 W. Hastings St., Suite #777
      Vancouver, BC
      Canada  V6C 1A1
      E-mail: 96Q3cM3AXCAE3kYI39x9wW5/L9hmsh7LteT04a+lKavqOhRFo+NzTfl5@identityshield.com
      Phone:  +1 (309) 424-5497

Held og lykke!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:06
Hvis du ønsker at købe domænet bør du gøre det gennem en agent - IKKE direkte... så stiger prisen bare! Moniker, som jeg nævnte før, er eksperter i "stealth" opkøb af domæner :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:50
Tak for de gode råd. Det er ikke fordi det er et kæmpe problem, det pisser mig bare af. Så jeg vil ikke købe det, men blot nakke ham hvis det kunne lade sig gøre. Som nævnt forventer jeg at trademark på SPAMfighter og så er det måske en anden sag.

Dbh Martin
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 02:00
Jeg forstår så sandelig godt, at du hidser dig op Martin,,,, Det er plagiat af værste skuffe.....og det giver da stof til eftertanke, - så det er fint at du smider problemstillingen ud i offentligheden.....
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 04:01
Martin, Hvis du vækger at lave et registreret varemærke, møder du nok problemer hvis du ønsker at får spamfigther.com, da du har registreret spamfighter.com d.24-6-2005 og Spamfighter.com er registreret d.2-2-2004, pas lidt på det kan risikere at spamfigther.com der på får retighederne til spamfighter.com, fordi de har af domænet over et år længre end dig...

Spørgsmåle bliver såfald hvem der har det relevante indhold i forhold til navnet...

Har en enkel gang bæret med i en sag om varmærke.. og kan godt sige det som det er, den der først råber navnet har vundet selvom du har dit og dat som dokumentation... så er det 120% først med domæne først til mølle... (på andre domæner)

Men en god advokat kan jo sagtens lave om på tingene.. Bare følg Apples styring af i(et eller andet).com
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:43
Hej Daniel

Vi har haft domænet siden 2003, så det bliver nok ikke noget problem.

Dbh Martin
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)