Jeg forstår helt ærligt ikke rigtig forargelsen, Lars, Først siger du at du ikke ved hvad der er blevet leveret - og bagefter siger du at vi må stoppe "klamphuggerne". Hvordan kan du kalde noget for klamphuggeri, hvis du ikke ved hvad der er lavet? Jeg ved det heller ikke, så derfor undlader jeg at kalde leverancen noget som helst ...
Jeg ved ikke præcist, hvilket stykke arbejde der er leveret, så derfor kan jeg ikke udtale mig, om prisen er korrekt eller rimelig i denne sag. Jeg forholder mig bare til at sager som denne er med til at give branchen et dårligt ry. Jeg har heller ikke sagt at arbejdet der er udført i denne sag er klamphuggeri, jeg slutter bare mit indlæg af med at sige at der skal luses ud blandt "klamphuggerne", og det er ment meget generelt og for alle brancher, og er altså ikke specifikt for denne sag.
Om et stykke arbejde er klamphuggeri, har ikke noget med prisen at gøre???
Som sagt kender jeg ikke sagen i detaljer, så jeg hverken kan eller skal gøre mig til dommer, og hvis de har kunnet bevise at der er indgået en bindende aftale og der er udført arbejde for det aftalte beløb, så skal de selvfølgelig have deres penge.
Jeg synes bestemt ikke det er med til at sætte branchen i et dårligt lys, at de forfølger betalingen af de aftaler der er indgået og leverancer der er leveret. Tværtimod ville det sætte branchen i et dårligt lys, som latterlige amatører, hvis vi bare udførte arbejde til højre og venstre og sked på at kunderne bagefter ikke ville betale for det leverede.
Som sagen er udlagt i medierne, så syntes jeg bestemt det er med til at sætte branchen i et dårligt ry, og selvfølgelig skal vi have vores penge for udført arbejde.