Sql serveren ligger ikke på samme sted. De siger at min server har 4 GB ram. Lige nu observerer de CPU'en da de tror det måske kan være den som er i uorden. Jeg er godt nok spændt på hvad de finder ud af - hvis...de da finder ud af noget. Alternativet tør jeg slet ikke tænke på...
Jeg synes stadig, at din side er langsom. Ikke så slem som forleden, men det tager stadig 2-4 sekunder på mit 15mb Internet, at hente en oversigtsside med produkter - så vidt jeg lige kan se: Jo flere produkter, jo længere loadingting - og det er ikke billederne der tager tid.
Derfor vender jeg også min gigtplagede tommelfinger nedad, når de gætter på CPU'en. Så burde alle requests køre langsomt - men billederne bliver loadet lynhurtigt. Hvis det ikke sql opslaget, der er tidskrævende, så lugter det altså af noget super buggy kode. Om det så er din eller deres, er jo det store problem at bevise og ultimativt rette.
Kan du / I / de ikke køre et testmiljø på en eller anden måde?
Det letteste, men måske mindst opklarende, ville være at sætte en standard-gratis-prøve shop op på din server og se, hvordan den performer på din server, kontra på den server de normalt ligger på, den slags prøveshops.
Derudover:
Jeg synes virkelig det er bizart, de har gættet på CPU'en. For det første synes jeg, det ville være sindssygt pinligt for dem, hvis de har rykket dig over på din egen server, blot for - senere - efter flere henvendelser - at opdage, at den ikke har nok processorkraft. Det er ikke professionelt nok, af en hostingvirksomhed.
Dertil kommer, at jeg har bryster og lever af at tegne og selv jeg kan sige dig, at det med 99 procents sikkerhed ikke er cpu'en der er problemet. Enten har de ikke den fjerneste idé om, hvad de laver, ellers spiser de dig af med bortforklaringer, mens de sidder og hiver sig selv i pjorten eller også dækker de over noget andet - selvom jeg har svært ved at se, hvad der skulle være mere pinligt for dem, end for lidt processorkraft. Især efter de gentagende gange, har bedyret at det ikke er hos dem, problemet ligger.
Jeg ved, at de sammenligner sig selv positivt med Scannet, (der også fortjener en ørefigen), men I det mindste har Scannet svartider, der er til at leve med - selvom de hoster 200-300 shops på samme server - og så kan alt andet sgu faktisk være ligemeget, hvis DanDomain ikke kan få en enkelt shop til at køre tilfredsstillende, på sin helt egen... så bør deres ører være blommefarvede af skam på nuværende tidspunkt.
Du nævner StyleDelux - hun har en Scannetshop, der ligger på en server sammen med et par hundrede andre webshops - og hun havde ikke problemer, da udsalget startede og din shop lagde sig ned - og som indehaver af en webshop, vil jeg gætte på at alle fluffy features kan være nok så ligegyldige, hvis shoppen ikke kan holde sig oppe, når man skal til at hive pengene hjem.
Bedrager mine ører mig? Fik Scannet lige en håndfuld point over DanDomain dér?