Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annoncering på DGS pengene værd ?

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har  modtaget et tilbud fra DGS på en toplink + en online profil 5.

Men prisen på 58.220,- excl. moms er jo helt vild for en online profil og et toplink.

Er der nogen der har gode erfaringer med de store profiler på DGS ?
Og nogen der har prøvet deres toplink ?

Og hvis ja, hvilken konventering havde visningerne på toplinket ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:48

Det er en helt vild pris. Jeg fik engang et tilbud på noget der ligner en femtedel af den pris, du nævner.

Afslog dog. Jeg kan ikke forestille mig hvem der søger på DGS efter mine varer. Hvis du kan for dine, så må du jo afklare med dig selv om det mon er prisen værd.

Fra Nørre Alslev
Tilmeldt 26. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Fra  United Web Skrevet kl. 22:55

Det er helt sikkert ikke pengene værd.. du ville f.eks. kunne købe 1000 annoncer på dba i 2 år for den pris...

vi havde en pakke til 15.000 for nogle år siden... den var intet værd..

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 18:41

Vores firma har haft den store annonceprofil, indtil jeg fik tjekket statistikken i forbindelse med, at de ville fornye profilen. På et halvt år havde vi 293 besøgende på vores side, der kom direkte fra dgs.dk. Meget firkantet sagt havde vi altså givet 200kr eks moms per besøgende... Selvfølgelig har vi så også fået en del telefonopringninger, men de kan på ingen måde opveje det budget.

Men hvor stor konkurrence er der på de vigtigste søgeord, som du får tilbudt? Hvis de andre annoncører f.eks. kun har en profil 2, så kan du nøjes med en profil 3 til ca. 10.000kr eks. moms. og stadigvæk ligge øverst. De ekstra ting, som du får med i forhold til udvidet profil, galleri og video har ikke den store værdi for de fleste virksomheder.

Brug pengene på adwords i stedet for - der får du meget mere for pengene.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:46

DONT DO IT:P

Simpelt.. Jeg kan sagtens Hjælpe dig gratis med lidt  adwords, for det der er at stjæle penge. du for mere ud af det end reklame på DGS.

Du kan lige skrive på per@dexxmo.dk(Mail eller messenger) så vil jeg gerne hjælpe til:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15082
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:51

Krak og DGS er spild af penge... Ingen søger varer hos dem, og traffikken kan ALDRIG opveje det beløb de kræver for annoncer...

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ærligt talt, så tror jeg ikke, at der er mange, der bruger DGS længere?

Er der ikke en af de it-folkene, der lige kan lave en søgning og finde ud af hvor mange årlige besøgende DGS egentligt har? Jeg tvivler på at det er særligt meget.

Selve DGS var egentligt forsvundet helt ud af mit ordforråd, da jeg aldrig hører nogen bruge det og jeg heller ikke selv de seneste 5 år, har været omkring det site.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:59

Ja, for det meste google vi jo bare, men hvad hvis vi vil nogen en service tæt på os ?

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 19:15

Det kommer vel også meget an på produkt og målgruppe. Hvis ens primære målgruppe f.eks. er folk over 50 år, så ser de måske en sikkerhed i, at deres søgeresultater kommer fra et firma, de kan relatere til. Jeg skal dog ikke kunne sige det med sikkerhed.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 19:43

Ikke fordi jeg på nogen måde kan anbefale en stor indrykning på nogle af de nævnte sites, så er DGS, Krak og Eniro er trods alt stadigvæk nogle landets mest besøgte hjemmesider. (Kilde: FDIM). 

Min vurdering af de besøgende til ovenstående sider er folk, som søger direkte på firmanavne, private navne, telefonnumre o.l. Jeg tror, at en meget lille procentdel af deres besøgende søger på fx tagrenovering, håndværker etc. og så er en stor indrykning spild af penge.. 

Krak har derudover en meget brugt kortfunktion, men selve kraks opslagsværk skulle ikke være så brugt igen, som de påstår (Kilde: tidligere sælger fra krak).

Jeg er fuldstændig enig i, at pengene er meget bedre brugt på Google AdWords eller andet mere målrettet annoncering. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)