Er jeg den eneste der hader og får lyst til at lukke for hjemmesider der har drop-down reklamer ell. lign. ligesom TDC reklamen på Amino? Hvis det ikke var fordi indholdet på amino var så godt, havde jeg også lukket for Amino nu..
Det er måske bare min mening?..
Mvh. JohnBakken :)
Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---
Jeg hader mere de flash reklamer på f.eks. EB.dk som starter op når man kommer til at køre musen over dem. Det brager pludselig ud i højtalerne med den seneste amerikanske film trailer.
Haha.. blev pisse irriteret over den drop-down fra tdc, da jeg kom tilbage til forsiden, og Wuptii.. denne tråd...
Helt enig og drop-down er ikke nødvendigt... mener helt bestemt at det kun er skabt som endnu et argument for at sælge placeringen.. Du kan opnå langt bedre resultater på et banner, ved at være kreativ frem for at være doven og lave drop-down fra oven..
Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk
Woof - du får lige en lille service-meddelelse. Amino sælger ikke kampagnen på kliks men på en periode. Kampagnen med TDC løber frem til udgangen af uge 25. Hvis annoncen skal holde dig væk i 14. dage så er det naturligvis uheldigt.
Woof - du får lige en lille service-meddelelse. Amino sælger ikke kampagnen på kliks men på en periode. Kampagnen med TDC løber frem til udgangen af uge 25. Hvis annoncen skal holde dig væk i 14. dage så er det naturligvis uheldigt.
Det var da en rimelig arrogant kommentar. Åbenbart ingen forståelse for brugernes behov og ønsker lige i dette tilfælde. hmm.
Jeg mukker normalt ikke over reklamer, men den her generer faktisk ved normal brug af Amino. En mus en milimeter på afveje, så kan jeg ikke se teksten på indlæg, jeg vil svare på m.m.
Havde den været på en netavis, havde jeg nok ikke brugt hjemmesiden, før reklamen var væk. Herinde vil jeg formentlig bare brokke lidt til mig selv, hver gang den måtte genere. (alternativt læse Amino lidt mere via mobilen, hvor den slags drop-down effekter ikke rigtigt fungerer).
Det er mega åndsvagt at hver gang man skal til forsiden, ja så bliver man mødt med banneret fra helvede. I skal selvfølgelig have lov til at placerer alle de bannere på siden i vil. Men jeg kommer tilbage om 14 dage, når den ikke længere er her.
Har I konkret accepteret en reklame, som fylder mere end halvdelen af Aminos brugerflade og som gør det besværligt at bruge visse dele af sitet?
I har lige oplevet en bemærkelsesværdig stor opbakning i forbindelse med banner reklamer generelt. Få dage efter fylder én reklame mere end halvdelen ud over søgefelt m.m. Ja, jeg er altså temmeligt imponeret over din "rolige" tone og det noget tilbagelænede svar.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn