Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks billigste SEO bog på gaden

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er min bog klar!

Uden at spilde din tid yderligere her, kan jeg sige så meget at den (naturligvis) findes i både en gratis light version (på 380 sider!) og en fuld version (på 1.397 sider!).

Du kan downloade den gratis version her:
http://seo.demib.dk/gratis-seo/

Den fulde version kan du købe her:
http://seo.demib.dk/koeb-seo/

Og du kan læse hele forordet til bogen her:
http://seo.demib.dk/indhold/seo-bog-forord.htm

Når jeg kalder den "Danmarks billigste SEO bog" er det baseret på prisen pr. side :)

Jeg håber I alle kan få glæde af den.
Er der spørgsmål til bogen, så spørg her, eller smid mig en mail (mikkel@demib.com) eller en PM ...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal der læses... Håber ik du fik skrivekrampe ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

> Så skal der læses... Håber ik du fik skrivekrampe ;D

Det gjorde jeg! Flere gange :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mange sider Smile

Man skal GODT NOK være klog for at kunne skrive så mange sider (hvis de da er kloge Stick out tongue)

 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

jauvert:

Det er mange sider Smile

Man skal GODT NOK være klog for at kunne skrive så mange sider (hvis de da er kloge Stick out tongue)

Det er de Big Smile

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I kan iøvrigt takke Janno for, at den er til at holde ud at læse. Han er en af de få - udover mig, der faktisk har læst HVERT ENESTE ord - og så rettet lidt på en del af dem, så de i højere grad følger (de kedelige) danske regler for retsstavning :)

Så MANGE tak til Janno for en effektiv korrekturlæsning!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel Demib.

 

Tillykke med dit forfatterskab.

Mit feedback er negativt - jeg håber det er ok og jeg satser på din sædvanlige evne til at få noget ud af hvad som helst.

Jeg håber ikke du taget det ilde op - jeg synes jeg har samme problem med de andre seo-bøger der er ude - mangler der ikke nogle guldkorn i gratisudgaven ?

 

Jeg har lige skimtet den og synes ikke man får nogle videre brugbare informationer man kan bruge på sin hjemmeside her og nu for at skabe værdi i sin virksomhed - og sådan et guldkorn kunne jo være et godt incitament til at købe den fulde version - Er det her den endelige light-version?

 

Ligesåsnart jeg synes jeg ser en overskrift der virker interessant for en person som jeg som har en smule teknisk snilde og god grundlæggende forståelse af computere, internettet m.m. - så får jeg at vide at den kun er med i den betalte version. Jeg synes altså at det eneste man får er noget af det basale mombo-jombo.

Selvfølgelig skal du gemme de gode ting til de betalende kunder - men hvad med bare en enkelt lille øjenåbner?

Jeg er ikke ude på at slås - jeg synes ellers godt om dig og er faktisk også kunde i din virksomhed lige nu - en tilfreds kunde endda - jeg har lige fået tilsendt rapport nr. 2 hvor jeg har haft god fremgang - meget af det som direkte følge af medlemskab i demib-klubben. Nu hvor jeg har dig vil du måske fortælle mig om rapporten bliver trukket en gang om måneden eller ligeså snart der er nye data? Der gik nemlig en måned og det undrer mig at alt fremgang skulle komme i et hug - men det er måske sådan google arbejder.

 

I din seo-support mener jeg da jeg har haft et ok udbytte - men når jeg har været igennem dine guides er jeg måske over niveauet for din nye bogs målgruppe? Det kan jo godt tænkes og er ikke nødvendigvis en dårlig ting - men mener du jeg kunne have udbytte af din fulde bog?

 

 

Yes

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel deMib Svendsen:

I kan iøvrigt takke Janno for, at den er til at holde ud at læse. Han er en af de få - udover mig, der faktisk har læst HVERT ENESTE ord - og så rettet lidt på en del af dem, så de i højere grad følger (de kedelige) danske regler for retsstavning :)

Så MANGE tak til Janno for en effektiv korrekturlæsning!

Og mere end en gang Big Smile

Så de fejl der måtte have forbigået mit øje, kan i give mig skylden for... Jeg har heldigvis brede skuldre... i overført betydning i hvert fald.

Selv tak Mikkel, det var mig en stor fornøjelse. Wink

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen, kritik er altid velkommen, når den er saglig - som ovenstående :)

Jeg har forsøgt at vælge nogle kapitler ud til Light-udgaven, som jeg synes gav et godt indtryk af skrivestil, indhold, form osv. Om det skulle have været flere eller nogle andre kan man altid diskutere - men i sidste ende måtte jeg jo tage et valg.

Er der nogle bestemte kapitler du gerne havde set i light-udgaven?
(Det er jo heldigvis let at ændre på med en e-bog - dejligt format! :))

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror mere det er idéen om, at hvis der er nogle hands-on eksempler, der direkte kan aflæses i statistikkerne, at de virker, så giver det brugeren større incitament for at købe den fulde version. Lidt efter devisen: "Hvis det lille, gratis tip kan forøge min omsætning med 4%, hvad kan dem jeg skal betale for så ikke gøre for mig?"

Disclaimer: Jeg har ikke læst light-udgaven endnu; jeg kommenterer kun for klarhedens skyld Smile

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)