Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kick Off for mindre netbutikker - Udnyt E-Pusher 3.0!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

FDIH og Amino arrangerer i samarbejde Kick Off møder for indehavere af mindre netbutikker.

Hvorfor skal du deltage?

Målet er at skabe en række ERFA-grupper såvel fysisk som via en Gruppe på Amino, hvor vi kan drøfte nye tips og tricks samt skabe en markant vækst i vores e-butikker. 

E-Pusher 3.0 vil være et fast omdrejningspunkt for de løbende møder, så vi får styr på alle guldkornene i den.

Der er indtil videre mere end 20 tilmeldt ved Kick Off'en i såvel Aarhus og København. Ingen tvivl om at med de mange ambiøse indehavere af E-butikker her på Amino, ja så skal vi nok få skabt et rigtigt fedt netværk.

Kick off møder den 9. juni i København og den 16. juni i Århus. De er Gratis og finder sted:

9. juni 14.00-16.30 Nationalmuséet, lokale U2, Indgang Ny Vestergade 10, København K

Tilmelding til arrangementet i København - klik her

16. juni 14.00-16.30 DGI Huset, Værkmestergade 17, 8000 Århus C

Tilmelding til arrangementet i Aarhus - klik her 

Det er dig som er med i netværket, der er med til at definere indholdet. FDIH og Amino sikre rammerne og at der møder indlægsholdere op til møderne, der er relevant for at du kan komme videre med din e-butik.

Ser frem til at se rigtigt mange af e-butikkerne med i netværket. Jeg er forhindret i at komme i morgen i København men vil være klar i Aarhus i næste uge.

Nicolai
Amino

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 13:41

Lyder vældig spændende.

Nu er jeg godt nok ikke indehaver af en netbutik, men hvis jeg var, så ville jeg helt sikkert deltage! :)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 13:44

Skønt endelig at kunne være med som "webshop-pusher" så jeg skal da med og høre hvad de kan tilbyde af viden mm.

Er der andre herinde fra som også kommer til arrangementet? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51

Hej Nicolai

Jeg har tilmeldt mig, men linket vedr. information om talere og program virker ikke . .

Ved du noget om, hvad der skal foregå? 

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 14:58

Hvilket link er det du prøver at klikke på. På mødet i København i morgen er der en overordnet gennemgang af hvad fokus er i ERFA-gruppen ligesom deltagerne modsat har mulighed for at komme med input til, hvad de mener at ERFA-gruppen bør indeholde for at skabe mest muligt værdi.

Ligesom projektet omkring direkte salg som vi har lavet med Salgstrænerne, ja så skal vi målrettet gå efter at via samarbejdet med FDIH skal e-butikkerne som er med kunne se en direkte vækst i omsætningen fra møde til møde. Dvs. at investeringen i ERFA-gruppen både økonomisk og tidsmæssigt skal give payoff med det samme.

Nicolai

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:06

Det var i en mail fra FDIH vedr. min tilmelding, men tak for svar ;-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)