Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic 09 - Tak for et godt arrangment

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Også et ydmygt tak herfra - alle forventninger til en skøn dag med super input blev indfriet ... var hyggeligt at få hilst på en masse og få snakket lidt - nyder den energi der kun kan opstå når så mange iværksættere er samlet.

Nu skal jeg have fokuseret og få banket de fede projekter jeg har gang i lige nu afsted ...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Melder mig  i koret, fantastisk dag.

Super foredragsholdere Martin og Mikkel

seo 1 + 2 Thomas og Karsten - I kan godt tage ud som Dupont og Dupont i fungere fint sammen.

Thomas Bonde

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

selvpension45:


seo 1 + 2 Thomas og Karsten - I kan godt tage ud som Dupont og Dupont i fungere fint sammen.

Nå, det var da godt - jeg havde ellers gættet på, at de mere ville fremstå som Winnie og Karina Geeked

 

Og til dem der ikke så hele vidoen med min gode ven Dick Masterson kommer den lige her ...

 

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt jeg kommer uendeligt sent ind i denne debat. Jeg blev nødt til at "flygte" til Århus, og nåede ikke at se hele dit oplæg Mikkel, men det jeg så var sku fantastisk (samme med Martins, Thomas' & Karstens). Jeg slubrede så meget i mig jeg overhovedet kunne inden jeg næsten blev trukket ud af salen i min øreflip af min kone :)

Godt arrangement, og jeg tæller allerede dagene til næste år... glæder mig til at se hvordan verden ser ud til den tid :)

Til Nikolaj, Annette, Simon og alle dem der bidrog med frivillig arbejde omkring arrangementet - Top Dollar, og jeg er klar til næste år. 

-Karsten Lund

 

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt arbejde, Professionelt og Gennemført! Mange Mange Tak!

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen herfra skal der også lyde stor ros og et tak til både de frivillige der stablede det på benene og til foredragsholderne. 

Jeg ser allerede frem til aminotastic10 som må blive det fjerde i rækken.  

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dog en dejlig tråd Big Smile. At arrangere Aminotastic 09 har været et stort arbejde men det hele værd, når det klapper, som det skal. Vi i arrangørgruppen har stadig et par løse ender - og så hører deltagerne nok fra os i løbet af ugen. 1000 tak for al den positive opbakning fra alle deltagere og - ikke mindst - workshop- og foredragsholdere. Det er fantastisk stemning, der kommer, når så mange så talentfulde iværksættere er samlet på en gang. Det er en fornøjelse at være en del af dette netværk.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Også tak fra mig til Kristian, Simon, Anette og Nikolai ;-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til jer alle for rosen.
Det har været rigtig sjovt og udfordrende at arrangere AminoTastic09, men på selve dagen var det hele opgaven værd. Ord kan ikke beskrive hvor fedt det var at se at alt bare klappede og at 220 iværksættere fyldte salen op - helt ned bag stolerækkerne.

Lige nu arbejdes der på at smide et galleri fra dagen op på aminotastic.dk og at få lavet 4 timers video fra dagen om til et internetvenligt format. Selv glæder jeg mig til at se videoerne, så jeg kan finde ud af hvad jeg gik glip af mens vi tryllede "backstage" :-)

Og ja, jeg glæder mig også til næste års Amino Tastic - og til at se hvem der løfter opgaven Wink
Optimalt, nogen fra Fyn så vi kan centreret det cirka midt i Danmark...

Tak til alle jer der hjalp til, til jer der sponserede og til foredragsholdere og workshopholdere som alle stille ganske gratis op.
Og særlig til Christoffer, Simon og Anette - tak for kampen, I har været for fede at arbejde sammen med. Jeg glæder mig til debriefing-mødet :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for et skønt arrangement - foredragsholderne var fantastiske, og jeg blev så begejstret for Jan Winum og Michael Flarup, som afholdt workshop i sociale medier, at jeg måtte gribe mit flip-kamera og komme ud med glæden, selv om klokken var sent, og ansigtsmasken var lagt.

http://powerprinsesse.dk/interaktivt-pp/pp-business/aminotastic-2009/

Tak til arrangeørerne - især dem, som havde booket frokostcatering - virkelig lækkert!

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)