Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminotastic 09 - Tak for et godt arrangment

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Også en tak herfra, specielt til alle jer der har været med til at arrangere det her og til jer der holdt foredrag og workshops.

Underholdende og brugbart!

- Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil især rose demib for sit yderst fangende foredrag.
Mikkel er en sand iværksætter som både oplever medgang og modgang - og stadig står ved det at blive ved med at være iværksætter.

Mikkel, du er intet mindre end fantastisk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Super dag - gode, underholdende og indspirerende SEO workshops, hylende morsom Demib afslutning - helt sikkert tilbage næste år, men please behold det i København (sorry Helle Big Smile )

Fortsat dejlig weekend, Pernille

 

 

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har været et kanon arrangement! Ikke et af foredragene eller workshops'ene skuffede (Iværksætteri med Succes + Salgskursus). 

Tværtimod gav det en masse gode inputs og nogen fantastiske grin, og der var tid til at netværke, hvilket var fedt! (God mad btw. - tasty!)  
DeMib: Du er ****** sjov! :-) 

Stort tak herfra! Og jeg ser frem til næste omgang! :)

Mange hilsner,

Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil også melde mig i rækken af MEGET tilfredse deltagere, stor ros til bagmændene, der var bare styr på alt. Både gode oplægsholdere og resten spillede også bare....

Tak for en lærerig og hyggelig dag...

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Hedensted
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også benytte lejligheden til at sige mange tak til arrangørene for et godt AminoTastic.
Det var første gang jeg var med til dette, men bestemt ikke sidste gang. Jeg var meget begejstret for især Martin Thorborg, som jeg havde glædet mig til at opleve live. Og mine forventninger blev bestemt indfriet. Og så til den lave pris. Det var helt sikkert pengene værd.

Jeg var dog nødt til at forlade Kulturhuset før tid og er derfor meget interesseret i at høre om der bliver uploadet et videocast på et tidspunkt. Og hvad med billeder. Jeg kunne se der var mange som gik rundt og fotograferede derinde. Bliver disse billeder også lagt ud?

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Osse tak herfra, det er et kæmpe projekt I dér har stablet på benene helt frivilligt, det kan I ikke blive rost nok for :-)

Spændende med masser af gode inputs og masser af rare mennesker.

/Lone

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Også tak herfra til de flittige, frivillige aminoer for et velfungerende arrangement. Og til alle mange, mange sponsorer, der havde doneret gaver! Det var super generøst Yes

Tak til Hans for et godt indblik i PR-værktøjskassens indhold i workshoppen "Presse". Der var mange gode tips, tricks og deciderede øjenåbnere.

Og tak til Thorborg for et herligt indlæg om etik og money-making Cool Gode pointer.

Og sidst men ab-so-lut ikke mindst deMibs helt forrygende afslutning på Aminotastic '09. På et tidspunkt skrev du i en debat "Don't mess with a SEO" - nu véd jeg hvorfor!!!!

En fantastisk dag - og rigeligt værd både penge og turen fra det mørke Jylland!

 

 

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun give Lotte ret, foredragsholderne var flyvende. og ja demib gav nogle skræmmende gode eksempler på hvad der var af muligheder....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom ind for at skrive denne tråd, hvis Niels ikke havde oprettet den.

I har lavet et super arrangement. Tak for det.

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)