Ja gruppen er åben, så alle har samme muligheder. den eneste funktion jeg har , som du ikke har. Er at jeg kan smide folk ud af den.
Nåee - lidt i stil med at du sletter kommentarer på dine amino-blog når man går i kødet på dig for at give ukorrekte råd?
Nej det har jeg aldrig gjort, men hvis folk ikke kan fører bare et nogenlunde normalt sprog, eller poster reklamer til produkter i direkte konkurrence til det jeg snakker om. Ja så for de ikke lov at komme på.
Kritik er velkommen på min blog, men den skal være saglig.
Ja gruppen er åben, så alle har samme muligheder. den eneste funktion jeg har , som du ikke har. Er at jeg kan smide folk ud af den.
Nåee - lidt i stil med at du sletter kommentarer på dine amino-blog når man går i kødet på dig for at give ukorrekte råd?
Bare som ekstra kommentar, så lavede rosenstand og Janno den samme fejl for et par dage siden, og gav forkert råd. Så mon ikke bare vi skal lade den ligge.
Nej det har jeg aldrig gjort, men hvis folk ikke kan fører bare et nogenlunde normalt sprog, eller poster reklamer til produkter i direkte konkurrence til det jeg snakker om. Ja så for de ikke lov at komme på.
Kritik er velkommen på min blog, men den skal være saglig.
Det har du da... Jeg påpegede sagligt (og venligt som næsten altid) en fejl, lavede ingen reklamer (hvorfor i alverden skulle jeg dog det på din blog) og foreslog dig at læse lidt mere på lektien.
Gider ikke starte en diskution med dig. Kan godt huske din kommentar, og mente det var en ligegyldig kommentar uden hold i der ikke hørte til på min blog. Du har på ingen måde dokumentation for min seo færdigheder, og kan derfor ikke udtale dig om dem. Du må se tiden an, og lade min resultater snakke for sig selv.
Ønsker du at anfægte yderligere, så kan jeg kun give dig samme besked som jeg gav til janno.
Grunden til denne gruppe er vel at få afsat flere af hans vare! Hvad er der så mærkeligt ved det?
Ja det vil da være rart at sælge flere vare, men det er ikke det som er formålet med gruppen. Desuden er der mange andre der sælger seo i gruppen.
Formålet er at vi som gruppe eventuelt kan arrangerer foredrag eller lign. Det er klart når man er 30+ mennesker så er der nogen nye muligheder der åbner sig.
Grunden til denne gruppe er vel at få afsat flere af hans vare! Hvad er der så mærkeligt ved det?
Ja det vil da være rart at sælge flere vare, men det er ikke det som er formålet med gruppen. Desuden er der mange andre der sælger seo i gruppen.
Formålet er at vi som gruppe eventuelt kan arrangerer foredrag eller lign. Det er klart når man er 30+ mennesker så er der nogen nye muligheder der åbner sig.
Jeg har aldrig rigtig forstået denne trang til at mænge sig med sine konkurrenter. Jeg ser den er meget anvendt i SEO branchen. Det må til dels (antager jeg) være fordi de fleste SEO firmaer består af en person. Denne ene person savner så nogen at spejle sig med?
Jeg har ikke set samme fænomen så hyppigt praktiseret i andre brancher..
Mvh
Jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl