Hvis du vil have succes med dit forsøg på at finde en investor skal du gribe det anderledes an, det kan finde noget inspiration her , i en tråd hvor jeg beskrev lidt om dette
Inden du laver en ny tråd, ville jeg skrive lidt om mig selv i din profil samt være sikker på,at jeg kan besvare evt. i en mail - de faktorer som jeg beskrev i min sidste tråd. Dette er blot for at du skal få den bedste succes med en evt. investor, hvis du kun poster sparsom information som i denne tråd, vil du højst sandsynlig blive mødt med samme svar som i denne tråd og indlæg og ikke komme ret langt.
MLM er da ikke føj? Det er personerne bag der kan være føj.
Tror du har byttet godt om på tingene, eller også er du selv begyndt at pushe mlm.
mlm er ALTID noget fis. Og det er tit ærlige søde, flinke mennesker der bliver narret ind i dette latterlige system af latterlige personer der er i det forvejen.
Har du noget possitivt at sige om mlm så kom da ud med det !! mlm er altid det samme, det er personerne ikke.
Tror du har byttet godt om på tingene, eller også er du selv begyndt at pushe mlm.
Nej til begge dele. Det er noget skrammel når det eneste produkt i mlm er at finde nye forhandlere. Men hvis man sælger nogle rigtige produkter som der kan bruges og som har en værdi, så kan MLM sagtens være en salgsform.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....