Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slik kasse til familier og virksomheder

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther & Winther:

Fashion-Seller:
Hvorfor stiger avancen?

Der findes rigtig mange måde at regne avance ud på. I Dansk Supermarked kan avancen max. være på 80% og helt ned til -99%. Man har en avance på 80% når man har fået varen gratis - grunden til at avancen så ikke er 100% er fordi man skal trække 20% moms fra.

mvh Tobias

- Så er det jeg går udfra at hvis man siger momsen ryger ned på kun 10% for så har varen jo en avance på 90%, sådan forstår jeg det han skriver.

Men skal vi ikke bare begrave stridsøksen??? Smile

Hvis momsen falder 10% falder varens pris 10%. Det er ganske normal markedsregulering og da moms ingen indtægt/avance er for en butik, vil butikken blot sænke/hæve prisen alt efter momsens udsving.
Så som butik vil du aldrig tjene 10% mere fordi momsen falder 10%, det har ingen indflydelse og der er derfor jeg spurgte hvorfor avancen ville stige ;D

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en lang debat..

Jeg ville nok heller ikke vælge at abbonere på slik, da jeg på den måde fastlåser mit forbrug. De fleste vil sikkert gerne tro at de ikke køber ret meget, men at de lige i DENNE weekend skal have lidt ekstra...

Derimod abbonemener på grønsager, fitness mm. virker jo super på den måde, da man på den måde viser at man er sund.... uanset om man bruger det eller ej... I et fitnesscenter er den største indtjening folk der via månedsabbonement betaler for mere end de træner, eftersigende den største avance

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)