Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning: Hvad synes du om?

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:
Kondomer, slik, voks og sokker?
Passer det sammen Smile

Måske du skal passe på med at blande det... og så vælge een ting - og gøre det rigtig godt!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:03

Ja Helle, det er faktisk også det jeg har mest lyst til...

Ved bare ikke hvilket jeg skal vælge.
Kondomer er jo fint nok, men de andre på markedet tager 99 kroner for 10 kondomer hver måned, og de har dem kun i bindingsperioden.

Ved ikke rigtig hvad man kan tillade sig at tag for 10 kondomer?

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 22:08

Simon:
Ved ikke rigtig hvad man kan tillade sig at tag for 10 kondomer?

Pas Smile

Synes at du skal vælge det du mener vil sælge bedst - og som du har mest avance på. Og så lav et lækkert koncept  - så du kan få lidt mere for dine varer :·)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:10

tror du skal vælge en  af tingene , vis man ikke kan fravælge en  ting f.eks. kondomer vil vælge slik isteden for end at alle tingene blandet samme i en pakke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:12

Voks er der bare så mange som sælger efterhånden.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 22:20

Jeg tror måske du satser lidt for bredt med en målgruppe på 14-35 år?
Tror ikke der er mange ting/mærker som både 14 årige og 35 årige har til fælles.

Hvis jeg skal købe noget på abonnement, skal det være noget som jeg altid, absolut har brug for. Jeg gider ikke købe fx voks, for hvad så, hvis jeg ikke når at bruge den ene bøtte før den næste kommer? og popcorn ville man nok blive træt af at spise, hvis man skulle have det mange gange om måneden.. Ting jeg ville købe på abonnement var fx. kontaktlinser, ppiller, blade/magasiner/aviser, eller lign.

Bare en tosset ide, men hvad med at lave fx et nyhedsbrev som kommer 1 gang om måneden, som folk skal give fx 10 kroner for at få, og så gælder det om, at få mange til at købe det. Det kunne også være at man fik en sms fx. hver fredag.
Ideen skulle så være, at det skal indeholde noget, som folk gerne vil betale for at få afvide.

Fx ved jeg, at der i aften er et kendt dansk band, som kommer ned på et diskotek i Kolding, ikke for at spille, men for at gå i byen..
Hvorfor bliver det ikke sagt i radioen eller reklameret med? Fordi diskoteket ikke må reklamere med det, for så bliver bandet sure, og gider ikke gå i byen dér mere..
Hvor ved jeg det så fra? Fordi jeg kender en bartender dér, som har fået besked af sin chef på, at "spread the word", fordi det øger omsætningen helt vildt, hvis folk strømmer i byen for at se dem..

Så hvis nu man kunne lave en "undercover" aftale med diskotekerne om, at sprede den slags budskaber, mod at få mange kunder eller evt en lille gratis annonce i nyhedsmailen, så er jeg ret sikker på, at der er mange unge som godt ville betale for at få mailen, for det er da lidt sejt at vide den slags. Og så kunne du kombinerer det med at tjene lidt penge på små-reklamer og lave event-kalender og lign. Sådan en slags party-opdatering for dem der er cool.. (Det var kun noget jeg lige fandt på nu, så slet ikke gennemtænkt og kan være det er helt hul i hovedet)
Det ville kræve en masse ben-arbejde, men tilgengæld ikke et stort varelager.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 22:28

Jakodan:

Jeg tror måske du satser lidt for bredt med en målgruppe på 14-35 år?
Tror ikke der er mange ting/mærker som både 14 årige og 35 årige har til fælles.

Hvis jeg skal købe noget på abbonnement, skal det være noget som jeg altid, absolut har brug for. Jeg gider ikke købe fx voks, for hvad så, hvis jeg ikke når at bruge den ene bøtte før den næste kommer? og popcorn ville man nok blive træt af at spise, hvis man skulle have det mange gange om måneden.. Ting jeg ville købe på abonnement var fx. kontaktlinser, ppiller, blade/magasiner/aviser, eller lign.

Bare en tosset ide, men hvad med at lave fx et nyhedsbrev som kommer 1 gang om måneden, som folk skal give fx 10 kroner for at få, og så gælder det om, at få mange til at købe det. Det kunne også være at man fik en sms fx. hver fredag.
Ideen skulle så være, at det skal indeholde noget, som folk gerne vil betale for at få afvide.

Fx ved jeg, at der i aften er et kendt dansk band, som kommer ned på et diskotek i Kolding, ikke for at spille, men for at gå i byen..
Hvorfor bliver det ikke sagt i radioen eller reklameret med? Fordi diskoteket ikke må reklamere med det, for så bliver bandet sure, og gider ikke gå i byen dér mere..
Hvor ved jeg det så fra? Fordi jeg kender en bartender dér, som har fået besked af sin chef på, at "spread the word", fordi det øger omsætningen helt vildt, hvis folk strømmer i byen for at se dem..

Så hvis nu man kunne lave en "undercover" aftale med diskotekerne om, at sprede den slags budskaber, mod at få mange kunder eller evt en lille gratis annonce i nyhedsmailen, så er jeg ret sikker på, at der er mange unge som godt ville betale for at få mailen, for det er da lidt sejt at vide den slags. Og så kunne du kombinerer det med at tjene lidt penge på små-reklamer og lave event-kalender og lign. Sådan en slags party-opdatering for dem der er cool.. (Det var kun noget jeg lige fandt på nu, så slet ikke gennemtænkt og kan være det er helt hul i hovedet)
Det ville kræve en masse ben-arbejde, men tilgengæld ikke et stort varelager.

Hej,

Super fed idé den med at give noget der ikke koster nogen, altså en ting der kun koster tid.
Men problemet er hvis betaing er via sms er der en masse udgifter til diverse selskaber.

Jeg tror ikke helt på ideen med folk vil betale for at modtage emails Sad

Og man kan velv aldrig ramme forbruget perfekt i forhold til hvad folk bruger.

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 22:29

Nina - det var da en supergod ide.... og så skal der heller ikke være et varelager! Man kunne kombinere nyhedsbrevet med specielle tilbud fra discotekerne - eks et kodeord og man får en drink til halv pris etc.

Simon - det kunne da godt være du skulle tænke andre baner også. Det koster jo at have et varelager !

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:13

Hej,

Super fed idé den med at give noget der ikke koster nogen, altså en ting der kun koster tid.
Men problemet er hvis betaing er via sms er der en masse udgifter til diverse selskaber.

Jeg tror ikke helt på ideen med folk vil betale for at modtage emails Sad

Og man kan velv aldrig ramme forbruget perfekt i forhold til hvad folk bruger

Jeg har ingen anelse om, hvordan sms-betaling foregår - men kunne man ikke lave det så man tilmeldte sig på en hjemmeside og betalte via pbs som man også ville gøre ved de andre abbonementer du har talt om.. og så bare fik nyhederne på sms? og fx kombineret med gode tilbud som helle siger, drinks, gratis indgang, halv pris på pizzaslice eller hvad ved jeg

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:39

Jeg synes du skal slå dig på tøjklemmer.

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)