Jeg tror måske du satser lidt for bredt med en målgruppe på 14-35 år?
Tror ikke der er mange ting/mærker som både 14 årige og 35 årige har til fælles.
Hvis jeg skal købe noget på abbonnement, skal det være noget som jeg altid, absolut har brug for. Jeg gider ikke købe fx voks, for hvad så, hvis jeg ikke når at bruge den ene bøtte før den næste kommer? og popcorn ville man nok blive træt af at spise, hvis man skulle have det mange gange om måneden.. Ting jeg ville købe på abonnement var fx. kontaktlinser, ppiller, blade/magasiner/aviser, eller lign.
Bare en tosset ide, men hvad med at lave fx et nyhedsbrev som kommer 1 gang om måneden, som folk skal give fx 10 kroner for at få, og så gælder det om, at få mange til at købe det. Det kunne også være at man fik en sms fx. hver fredag.
Ideen skulle så være, at det skal indeholde noget, som folk gerne vil betale for at få afvide.
Fx ved jeg, at der i aften er et kendt dansk band, som kommer ned på et diskotek i Kolding, ikke for at spille, men for at gå i byen..
Hvorfor bliver det ikke sagt i radioen eller reklameret med? Fordi diskoteket ikke må reklamere med det, for så bliver bandet sure, og gider ikke gå i byen dér mere..
Hvor ved jeg det så fra? Fordi jeg kender en bartender dér, som har fået besked af sin chef på, at "spread the word", fordi det øger omsætningen helt vildt, hvis folk strømmer i byen for at se dem..
Så hvis nu man kunne lave en "undercover" aftale med diskotekerne om, at sprede den slags budskaber, mod at få mange kunder eller evt en lille gratis annonce i nyhedsmailen, så er jeg ret sikker på, at der er mange unge som godt ville betale for at få mailen, for det er da lidt sejt at vide den slags. Og så kunne du kombinerer det med at tjene lidt penge på små-reklamer og lave event-kalender og lign. Sådan en slags party-opdatering for dem der er cool.. (Det var kun noget jeg lige fandt på nu, så slet ikke gennemtænkt og kan være det er helt hul i hovedet)
Det ville kræve en masse ben-arbejde, men tilgengæld ikke et stort varelager.