Okay, bare ikke et koncept jeg syntes særlig meget om. Og ikke et jeg nogen sinde kunne finde på at bruge.
Jeg forbinder sådanne metoder som http://www.forbrugerpost.dk/tantastic/campaign01/default.asp?ref=tantastic.dk er bygget op på ligesom de der møg irreterende reklamer der dumper ind af brevsprækken med forskellige tilbud "få 10 cd'er gratis" (+ du binder til til 1 års abb. af xxx kr) Personligt forstår jeg ikke man gør det. Jeg ser det lidt som de der møg dyre forbrugs lån hvor man slipper af med en rente på den nette sum af 25-35%!!
Har du noget med det site at gøre? Siden du siger at det sælger godt?
Men fungere det for dig, så go for it. Tjen pengene - det er jo det som at det i sidste endehandler om :)
Jeg siger jo heller ikke at det jeg mener er rigtigt, blot min holdning til det :P!!
jeg har stemt en blading af det hele , da kondomer henvender sig til mænd og alle ikke bruger hårvoks og alle ikke spiser silk , så jeg synes det er bedste man kan vælge lidt i imellem forskellige ting
Kan man ikke vælge imellem disse ting inde på f.eks. på din hjemmeside eller sendes alle samme, det er jo ikke alle der spiser slik mv.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
ID voks er uden tvivl en af de mest bruge vokser i danmark, renarti er et super alternativ, dog noget dyrer end ID !
Jeg tror heller ikke at det kan betale sig for dig at importere strømper fra kina. Jeg har kendskab til danske firmaer som sælger alm. sorte sokker til 5-10 kr stkket. Hvilket jo ikke er noget særligt.