Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på mit site og min shop.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa allesammen.

Så er jeg ved at være klar med mit nye site.. Det har været oppe i en periode, men nu er de værste fejl blevet rettet til.

Ville blive glad for en kort kommentar, hvis i skulle falde over noget som burde ændres.

www.bilvask.nu 

Mange Hilsener.

Michael Vilnov Hansen

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Skrevet kl. 03:36

slet ingen ? jamen jamen ;) der må da være en fejl hist og her der er overset. Jeg nægter at tro på jeg har lavet en hole in one i første forsøg.

Jeg ville blive SUPER glad for 2 minutter af jeres tid...

Fra Faaborg
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 163
Fra  VNASOFT Skrevet kl. 09:39

Få man ikke en email for at bekræft at man har tilmeld sig til nyhed brev?

Tellip A/S - Tlf. 50 100 444 - nad@tellip.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:06

Hej Michael. 

Din Side

Jeg synes du har en fed side, et fedt koncept, og en fantastisk grafisk identitet. Den afspejler eksklusivitet samtidigt med at du jo blandt andet er kommet i medierne med rigtigt gode resultater - Flot arbejde!. 

Der hvor jeg synes din side "hænger" lidt, er i kraft af der er rigtigt meget tekst. Et samarbejde med et reklamebureau, freelance tekstforfatter + grafiker ville bløde op for de mange ord der meget hurtigt overtager din side. 

Det kan godt være at det du skriver er rigtigt, og informativt, men når man ser en smøre som det, og ikke er fuld-ud-fantastisk-interesseret-i-manuel-bilvask men stadig i din potielle målgruppe, ja så står man af. 

Det er dog det eneste jeg sådan rigtigt kan sætte en fedtet finger på den ellers smukke blankpolerede Aston Martin overflade :)

-Karsten

Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:11

Hej Michael.

Hvilke tanker har I gjort jeg omkring design og branding ?

Grunden til at jeg spørger er at siden ved første øjekast ikke umiddelbart indikerer, hvad det er I tilbyder. Jeres design og referencer mm. signalerer at I hovedsageligt henvender Jer til en målgruppe, der befinder sig i den høje ende af skalaen rent økonomisk (Luksus biler etc.), men hvad hvis man kører i en lidt mere alm. model? Jeg mangler en tydeligere definition af Jeres services evt. illustreret ved hjælp af nogle billeder.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 10:18

Hej Michael.

Du efterspørger jo kommentarer på noget, vi mener skulle ændres. Jeg har kigget og kigget, men kan altså heller ikke finde anledning til kritik. Dog har Karsten ret med hensyn til teksten. Det ville ikke gøre noget om den blev kortet ned.

Du har nogle helt fantastisk gode billeder skåret på en kreativ måde, så selv vi kvinder kan blive interesseret Smile Og så har du en flot opsætning.

Mange hilsner Miriam

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:36

Hej Michael

God ide og generelt udemærket site.

For lige at give dig råd ang. teksten som flere har slået på indtil nu (og jeg deler deres mening om for meget tekst). Så ville jeg gemme en stor del af teksten på forsiden (og forsiden af shoppen) ind under en "omkring" eller "om os" side.

Grunden til dette er at jeg klikker på shop linket, men bliver mødt med en masse tekst. Som udgangspunkt er jeg som bruger næsten klar til at købe noget når jeg eksplicit vælger at gå til shoppen (eller i hvert fald se hvilke produkter du sælger). Istedet bliver jeg mødt med en lang tekst og til at starte med er jeg i tvivl om jeg overhovedet er kommet til shoppen. Dine produkter skal meget højere op på siden.

Hvis jeg så ønsker at læse mere omkring virksomheden og dig som person (der er ingen grund til at præsentere dig som "stifter" på hjemmesiden. "I" er jo en virksomhed og imho burde teksten mere skrives som firma -> privat person, end privat person-> privat person), så kan man klikke på "Om os" eller lign.

Håber du kan bruge det til noget Smile

Fra Copenhagen Baby...
Tilmeldt 12. Apr 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 10:39

Hej Martin

Jeg må som et par før mig sige, at der er for meget tekst... specielt på forsiden. Hvis man vil læse jeres "historie" og vision så flyt det et sted hen hvor kunder selv søge at læse det - forsiden bør meget mere vise hvad I kan og vil.

Ellers en flot side, mange sjove input og ideer.

/Jens

Ps. Forresten, så vil jeg aldrig købe en bil på en bil side hvor alle priser er nævnt med "ring for pris"... Hvis du vil handle må du starte med at sige hvad du vil have - så kan folk byde bagefter... bare en hurtig sidste tanke...

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:39

Hej Michael

Hvordan er din afvisningsprocent på forsiden? Jeg synes der er alt for meget tekst, man skal virkelig være intresseret i at vide mere om jer, hvis man gider at læse hele denne tekst. Måske skulle lave nogle forsøg og måle på om de virker. Jeg vil nok sætte mere grafik og overskrifter på forsiden, som kan give et overblik over hvad der tilbydes, evt. nogle teasere af dine referencer, produkter eller ydelser.

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Skrevet kl. 11:53

Karsten lund, du har så EVIGT ret.. jeg er klar over problemet med mine indskudte tanker, sætninger og lir... Jeg har haft det siden 3 klasse :P

Takker mange gange!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)