Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT MLM - KENDER I DETTE ?

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

PRÆCIS Big Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 18:13

Jan!!

Urtoligt synspunkt ! er vældig sigende om den der skriver dette!Idea

Jow - det er ikke nemt at fravriste naturen dens hemmeligheder - Hvem har sagt dette Jan? 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:31

Hej Lasse.

Ja, jeg bestiller direkte fra "overthere".

Uplinen betaler for fragten (ca.20$) indtil der, snart, bliver oprettet et distributør sted i Holland for Europa.

Hehe......... nej det fylder ikke meget, kan være i en boblekuvert...............du kender det??? Wink

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 03:38

hej

de findes vist i tyskland ?? jeg fik nogle prøver fr en dernede godt de skal tygges

for sluge dem kan man ikke, held og lykke

mvh Karsten

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 00:01

hej

Nej man bliver ikke disset for at reklame herinde.... det er bare ikke alle herinde der er fans af MLM.. Din formulering med "kender du dette" er nok let at misforstå, da det kunne virke som om du gerne ville have info om det er et godt firma, hvilket du egentlig har konstateret du synes det er. Havde du skrevet "Spændende nyt MLM, med xxxx" så vidste man hvad det var man klikkede ind på...

Produktet kender jeg ikke noget til, jeg morede mig dog lidt over "mr. jeg er næsten Thomas Edison" på forsiden... Problmet med den slags reklame er at de bliver lidt for amerikanske til DK... Hvilket mange MLM desværre benytter sig af.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Reklameshoppen er lidt inde på, så mangler mange MLM's at oversætte sine materialer til ordentligt dansk og markedsføre sig "på dansk".

Det dummeste man kan gøre er at tro at man kan tage et amerikansk eller hvilket som helst andet produkt og markedsføre sig på samme måde i DK, som i oprindelseslandet. Det kan man ikke!

Markedsføringen skal nøje tilpasses modtagerlandet - kunden. I Danmark er vi ikke kendt for hypen og kommer nok heller aldrig til det. Her er det "hr og fru jensen", der råder - og det vil sige: Ja ja, vi vil gerne se at det virker" eller " jo, det lyder meget godt altsammen, men er det nu også virkeligt så godt som I siger".

I de tilfælde, så kan man tage sine introvideoer og placere dem et sted, hvor solen aldrig skinner. For "hr og fru jensen" bliver aldrig kunder på den måde. Ergo - tilpas markedsføringsindsatsen til kunden. Tro ikke, at man bare kan importere udenlandske videoes og tro lykken er gjort.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Skrevet kl. 00:21

100% ret Flemming.

Eneste succes for den slags er hvis de er så ringe at folk morer sig.... reklamen her er jo til dens forsvar heller ikke til det danske marked.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 00:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Reklameshoppen.dk:

100% ret Flemming.

Eneste succes for den slags er hvis de er så ringe at folk morer sig.... reklamen her er jo til dens forsvar heller ikke til det danske marked.

Det kan man bare håbe, at det ikke var - men ikke desto mindre, så blev vi introduceret for den alligevel.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Skrevet kl. 00:31

Ja det er rigtigt..

Personligt har jeg intet imod MLM hvis det gøres ordentigt, det undrer mig bare ofte at de alle mener de har opfundet den dybe talerken.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 20:27

Tråden her beskriver for mig, en af de problemstillinger der hidrører MLM industrien, at opbakningen til dennes forhandler ofte er svigtende. Har aldrig forstået hvorfor de ikke kan støtte deres forhandler med den rigtige marketing support. Nuvel, er jeg klar over at det ofte bliver argumenteret for ved, at det er "mund til mund metoden", hvilket skulle være den bedste. Dette kan man argumentere for, men dette begrunder jo ikke hvorfor man ikke vil støtte sine forhandler, da det vil give dem et skub med henblik med på tillid til deres potentielle og eksisterende kunder. 

Hvilket er essentielt, da mange forhandler oplever at skulle have en kasket på, som de aldrig før har haft. Eksempel: Den livsglade og meget sociale blikkenslager der aldrig har været selvstændig før og i princippet har viget sine sidste 20 år til rør, kobber og toiletter (ikke et negativt ord om blikkenslagere, da de ofte har evner vi andre drager enormt glæde af - specielt hvis uheldet er ude). Denne person skal lige pludselig fra en dag til en anden ud og forklare om en million forretning, drøm og eksotiske cremer der læger ens hus på rekord tid. Dette er en udfordring for enhver også selvom denne er vældig glad for hans produkt, specielt når halvdelen af materialet er præget af dårlige oversættelse, video præsentationer om en eller anden millionær i USA etc.

Ikke alle men mange MLM forretninger kunne gøre det så meget bedre og hovedparten har jo økonomien til dette, så hvorfor ikke!. Nogen gange skal man jo prøve en anden vej, end de sidste 10 der mislykkes eller blot kigge på nogen af dem der lykkes i Danmark.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)