Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NYT MLM - KENDER I DETTE ?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

delinda:

Alt MLM er fuldstændig Håbløst og latterligt i welness sektoren.

Delinda, hvad lever du af....? - Tænker blot at du nok lige bør foretage noget due dilligence - i forhold til din "påstand" - som sædvanligvis ikke ville give mig anledning til at spilde tid på dialog - men det ville da være underholdende at kaste samme påstand (altså blot for at kaste den ud..) om den branche der skaber din levevej ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:07

Hej Lasse

Delinda er sørme SlankeGuide....    se citat "Jeg blogger om vægt tab Her "     & nu ikk´ noget med at fnise....Tongue Tied

Så kan man SELV vælge hvor man finder det sunde .. hos Delinda eller MLM....

Michael

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:53

mp130965:

Delinda er sørme SlankeGuide....    se citat "Jeg blogger om vægt tab Her "     & nu ikk´ noget med at fnise....Tongue Tied

Så kan man SELV vælge hvor man finder det sunde .. hos Delinda eller MLM....

Nu er det jo formålsløst at køre mere i det - men det her er jo klassisk eksempel på at han nok lige bør holde igen med stenkastning når man bor i et glashus; underforstået at der i vores branche findes en lang række produkter, som eks. indeholder en lang række af de essentielle og "rare" sager som vores maskineri (læs: kroppen) har brug for, for at fungere bedre eller mere optimalt.

Hvorvidt en given pris så er for høj eller ej, er egentlig underordnet - det handler om en pågældende føler et udbytte i forhold til udgift. Der er ikke noget hokus-pokus idet; vi skal tilføre vores krop essentielle sager - ligesom man ved vægttab og sund livsstil enten skal tilføre sunde sager eller fralægge sig vaner med usunde sager.

Når Delinda så er slankeguide - og velsagtens tager sig betalt for at fortælle folk noget de i forvejen ved omkring det at slanke sig; nemlig det helt basale: Spis sundt, dyrk motion - så taber du dig - ja, så er det at stenkast bliver noget af en satsning - for det er muligt at visse produkter i direkte sammenligning på pris alene er i high-end, men når man så tager penge for at fortælle folk noget alle ved, ja, så må man jo udover visse argumenter for den holder vand. 

For når man tager sig betalt for at være slankeguide, er det jo netop for at GUIDE, være mentor, at støtte - og det er HER betalingen er investeringen værd - for isoleret set på SELVE informationen er den jo formålsløs.

Akkurat som en direkte sammenligning af produkter på pris alene er meningsløs - man skal kigge på HVAD man betaler for - og så bliver scenariet et helt andet.

Mvh.

Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:11

Der er ikke noget i det produkt der ikke kan erhverves i DK i dag.

Såfremt det indeholder hvad der skrives, så er det sundt nok, men er muligt det er forbudt at sælge uden godkendelse hos Fødevarestyrelsen.

Hvad koster det?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:58

Har kun læst ingredientslisten og læste den også i sommers.

Det er faktisk et glimrende produkt ud fra listen, så jeg kunne sagtens overveje at købe noget for så at kopiere det her i Europa.

Der er 100.000vis af danskere der hver måned lægger mange penge i Helsebutikker, og de ingredienser der er i den tablet, er det de bl.a. køber. Når jeg får det, så vil jeg undersøge det og melde tilbage, for der kan være en behandlingsmåde der gør at nogle af egenskaberne går tabt når det kommer over i tablet form, meget afhængigt af hvilekn metode der bruges.

Køb ren argan olie her

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 21:11

Nope men et hurtigt kig i koden viser at det er et affliatesite :-) så måske du kan forklare det? Wink

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:56

Hej Beit

Jeg ville ikke engang klikke ind på dit link, der bare skriger af helse, som der er 10000 produkter af i forvejen! Dårlige kommisioner og utrolig megen konkurrence på markedet!

Her er et link til et koncept der er startet i USA 2004, kører utroligt godt i Norge, hvor det har været et par år,  og lige er kommet til Danmark!

Der er rigtigt gode kommisioner at hente, de bedste jeg nogensinde har set!

Du kan arbejde hjemmefra og selv bestemme hvornår og hvor meget du vil arbejde på det!

Du får en fuldstændig guide til hvordan du skal gøre!

Fuld support!

og jeg kunne blive ved.... Tjek det ud!

Der er fuld returret med alle pengene tilbage indenfor 30 dage!

http://oneyearplan.net/jesper/

Med venlig hilsen

Jesper Vistisen

PS. og det hedder bestemt ikke "oneyearplan" for ingenting!

og så er min. provision pr. salg §1000!!!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

john sommer:

Hej Berit!

Tak for din PM har læst den og svaret måske vi kan få noget ud af det - rart at kunne debatere uden indblanding fra de forhåndsindtagede negative personer og andre kloge åger!!Wink

Ja, det må være rart at diskutere i et forum hvor alle er enige. Længe leve kommunismen Idea

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 11:10

Jeg tror det er tid til en vittighed.

Der sad 3 personer på en bænk. Den ene var automekaniker, den anden var advokat og den tredje var MLM sælger.

MLM sælgerne sagde til automekanikeren ; Jeg skal have lavet, min bil kan du klare det.

Ja sagde automekanikeren, men det koster 800 kr. pr time.

MLM; Det var dyrt, er det kvalitets arbejde.

AutoM; Ja, du får det bedste i byen.

MLM; Ok jeg kommer i morgen.

AutoM; Jeg får tit tørre hænder af alt den olie.

MLM; Jeg har en creme til 200 kr. som er god til tørre hænder.

AutoM; Det var billig lad mig få sådan en.

Advokaten sagde ingenting, da de to andre fandt ud af det uden slagsmål. Men han tænkte på at hans bil skulle til service og han havde tørrer hænder af alt det papir han arbejdede med.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

www.bricksite.com/BerryEn

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:21

Keld: Hvornår kommer vittigheden?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)