Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube på en hjemmeside

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:
Ja; men det vil jeg så gøre. Billedet er på ingen måde skarpt; det er blurret og kedeligt - og da den skulle lette måtte der lige en pause til, inden jeg kunne se resten af filmen selv om jeg sidder på en 10 MB linje.

Hvilket grej sidder du på, Christian? Her er den klokkeklar og skarp så det brænder i øjnene?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 11:25

Vil godt bevare den info for mig selv så længe som muligt, da jeg vurderer det som en konkurrenceparameter. Håber, at det er OK.

Kører adskillige projekter i "stealth mode" med denne løsning. Jeg har lige sendt et link til dig, Thomas, så du kan se forskellen i forhold til Youtube.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 11:30

OK - jeg mente nu bare hvilken skærm etc. Men det er da OK :-) Jeg sidder selv med en Eizo S2111W på en HP bærbar med et godt skærmkort. Og Atlantis filmen er så skarp og detaljeret her, at hårene rejser sig på armene.

Tak for PM. Har svaret den.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 51
Fra  WEB U Skrevet kl. 11:33

Tak for svar Christian.

"Enhver filmproducer" vil jeg da godt give dig medhold i ville ønske mere, men det er sikkert også derfor han bruger biograferne. Anders, og 99% af resten af verden er da ret tilfredse med kvaliteten er jeg sikker på :)

Du lader til at have et godt link til noget video der er i topkvalitet? Vil gerne se det for sammenligning.

Måske sidder du med en browser der har nok at se til (mange faner), derfor en pause. Prøv Chrome i en fane. Hvis ikke det duer så har du måske noget der spiser af din maskine. Jeg ser det uden problem. Men har også 20Mbit. Men jeg kan så starte den 3 gange og den sløver ned ved den 4 Chrome jeg starter med den. Jeg sidder på en 3 år gammel maskine.

Kontrol er fint, men det skal vejes med behovet, når der er så mange muligheder på nettet.

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 11:43

Christian iMARKETING:
Ja; men det vil jeg så gøre. Billedet er på ingen måde skarpt; det er blurret og kedeligt - og da den skulle lette måtte der lige en pause til, inden jeg kunne se resten af filmen selv om jeg sidder på en 10 MB linje.

Du skal klikke på HD ikonet før den visses i HD format. Her står den kniv skarpt.

Christian iMARKETING:
Og jeg holder fast i, at det er en rigtig dårlig Ide, ikke selv at have 100% kontrol over de videoer man kører på sit eget site. At du har en kopi på Youtube er helt fint; men du skal bevare kontrollen selv.

Hvilken kontrol mangler du ? Hvad er det du ikke kan via deres atom API ?

Når en virksomhed har 5 - 6 fuldtidsansatte, som udelukkende bruger deres tid på, at holde virksomhedens channel opdateret. Så ville det da være tåbeligt ikke at udnytte dette.

Det undre mig at man som marketing mand siger no go til YouTube.

Tilmeldt 8. Mar 08
Skrevet kl. 11:45

I øvrigt er YouTube ikke nødvendigvis gratis. Nogle af deres services kræver en partner aftale.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Fra  WEB U Skrevet kl. 11:49

Ja, YouTube går i retning af white-label video. Det er klart et stort marked. De har båndbredden og ressourcerne til udvikling og vedligeholdelse, så det er klart en god ide.

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Tilmeldt 8. Mar 08
Skrevet kl. 11:58

Ja, Cloud computing er fremtiden.

Fuld kontrol er en illusion. Du skriver vel heller ikke dit eget OS og dine egne hardware drivers ?

YouTube giver dig ikke mindre kontrol end, hvis du hostede løsningen selv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Fra  WEB U Skrevet kl. 12:17

Cloud all the way...

Faktisk giver YouTube netop en mere kontrol da de, som jeg skriver, har ressourcerne til konstant udvikling af deres service/API. Hvis man tror man kan udvikle sådanne ting selv, på samme niveau, sammen med alt det andet man skal, så har man nok at se til :) Men hvis Christian med kontrol bare mener de skal ligge på hans egen server (som sikkert står i et center) så er det en illusion.

Christian er det din tanke om kontrol?

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:22

Runge:

YouTube giver dig ikke mindre kontrol end, hvis du hostede løsningen selv.

Kan du re-directe en YouTube video når filmen er færdig med at spille?

Hvis YouTube ønsker at der skal vises andre videoer, når din er færdig, hvordan vil du hindre dem i at gøre det?

Hvis YouTube ønsker at der re-directes til Youtube når din ver færdig, hvordan vil du hindre dem i at gøre det?

Hvis du ønsker at fremstille interaktive videoer, hvordan vil du gøre det på Youtube?

Hvis du har optaget videoen i et andet H/B format, hvordan kan du undgå "sørgerande" på Youtube?

Mvh,

Christian

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)