Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube på en hjemmeside

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også hooked på YouTube - i DEN grad! En video på YouTube kan opnå synlighed på no-time - også i Universal Search.

Til visse ting i forhold til adgangskontrol bruger jeg dog Vimeo, der giver nogle andre muligheder og til en meget attraktiv pris. Også der er HD kvaliteten helt i top.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:30

Thomas Rosenstand:

OK - jeg mente nu bare hvilken skærm etc. Men det er da OK :-) Jeg sidder selv med en Eizo S2111W på en HP bærbar med et godt skærmkort. Og Atlantis filmen er så skarp og detaljeret her, at hårene rejser sig på armene.

Tak for PM. Har svaret den.

Hej Thomas.

Jeg fik aldrig klikket på HD knappen før nu.

Så jeg er helt enig - det er bare flot Smile

Mvh,

Christian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 12:41

Ja - "fejl 40" kan YouTube ikke gardere sig mod Tongue Tied

Og med hensyn til SEO er YouTube som platform uovertruffen.

Jeg tror ikke, vi bliver enige om, at YouTube er uprofessionelt - men det behøver vi jo heller ikke. God weekend!

Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 12:46

Christian iMARKETING:

Kan du re-directe en YouTube video når filmen er færdig med at spille?

Hvis YouTube ønsker at der skal vises andre videoer, når din er færdig, hvordan vil du hindre dem i at gøre det?

Hvis YouTube ønsker at der re-directes til Youtube når din ver færdig, hvordan vil du hindre dem i at gøre det?

Hvis du ønsker at fremstille interaktive videoer, hvordan vil du gøre det på Youtube?

Hvis du har optaget videoen i et andet H/B format, hvordan kan du undgå "sørgerande" på Youtube?

I silverlight kan du afspille videoen i en cube, som rotere rundt, og redirecter til www.amino.dk, hvis månedes dagen er et primtal.

Det kræver dog lidt arbejde, men alt er muligt.

Jeg skal ikke kunne udtale mig om diverse formater.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 51
Fra  WEB U Skrevet kl. 12:52

"Hvis du har optaget videoen i et andet H/B format, hvordan kan du undgå "sørgerande" på Youtube?"

Hvis man ved målet er YouTube, så optager man selvfølgelig i HD med et HD kamera. Hvis man har en virksomhed der tager imod alle mulige formater, så har man sikkert også viden til at konvertere dem.

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:55

Blot for at præsicere:

Jeg har aldrig sagt, at Youtube er dårligt -  det er genialt til at opnå synlighed på søgemaskinerne - så længe filmen afspilles på Youtube selv.

Jeg har indtil jeg så ovennævnte video i HD ikke været imponeret over kvaliteten - ligeledes har jeg anket over, at videoen, der ligger på egen hjemmeside viser andres videoer efterfølgende.

Som markedsføringsmand er der to væsentlige argumenter til ikke at præsentere video på egen hjemmeside, hvor indholdet er hentet fra YouTube.

Med de nyeste indlæg kan jeg forstå, at ankepunkterne kan "konfigureres" væk. Derfor vil jeg da også kigge på Youtube. som et alternativ til det vi gør i fremtiden.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 51
Fra  WEB U Skrevet kl. 12:58

Christian for kick-ass info, så start endelig med at læse om YouTubes API som hurtigt svarer på mange af dine spørgsmål.

WEB U - Vi har løsningen der kan gøre opdateringen af din hjemmeside lettere end nogensinde før!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:58

Claus Mandal:

Christian for kick-ass info, så start endelig med at læse om YouTubes API som hurtigt svarer på mange af dine spørgsmål.

Takker Big Smile

Det vil jeg gøre.

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)