Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor har Martin Thorborg succes?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Dennis

Du skriver: "Indlægget skulle gøre opmærksom på vores nye blog, og det må siges at være lykkes, da tråden pt. er vist 584 gange."

Det er altid herligt at mange klikker forbi.
Men jeg er nu nysgerrig efter at høre, hvad du vil have ud af de gæster, der bliver interessered efter at se dit indlæg her på Amino om Thorborgs succes. Du får folk til at klikke forbi jeres blog... og hvad skal der så gerne komme ud af det?

Hvad vil du gerne have, at folk tænker, mener, konkluderer, når de har været inde og kigge?

"mange af vores produkter bygger på, at vores kunder skal have tillid til, at de skaffer dem de forventede resultater."

Det er kort sagt vigtigt at være opmærksom på, hvad man konkret forventer - og om målet nåes.
Hvad er dit mål? Er det kun at få mange klik? Eller er der er vigtigere eller bare andet mål?

"håber ikke du følte dig alt for snydt, jeg havde netop skrevet at det var et kort indlæg, så folk vidste hvad de kunne forvente."

Hvis jeg alene ser på indlægget og hvad jeg forventede, så følte jeg mig faktisk snydt, fordi du lovede mig en forklaring på Thorborgs succes - og dét fik jeg ikke. "Kejserens nye klæder" var min første tanke. Og kan du dine eventyr ved du, at det betyder, at "det er fis i en hornlygte, for der er ikke noget at komme efter".

Men du har så til gengæld inspireret mig til at tænke dybere over, hvor vigtigt det er, at vi ikke bare lokker kunder til. De skal helst - synes jeg - tænke og føle - at det har været umagen værd at "besøge butikken". I dette tilfælde læse bloggen.

Mange venlige hilsner
Lisbeth Scharling

Er du interesseret i viden om markedsføring online?
WebWoman Kommunikation - http://webwoman.dk - kommer med tips på Facebook: http://kortlink.dk/WebWoman/6g9c

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32

Lisbeth Scharling:

Hej Dennis

Du skriver: "Indlægget skulle gøre opmærksom på vores nye blog, og det må siges at være lykkes, da tråden pt. er vist 584 gange."

Men jeg er nu nysgerrig efter at høre, hvad du vil have ud af de gæster, der bliver interessered efter at se dit indlæg her på Amino om Thorborgs succes. Du får folk til at klikke forbi jeres blog... og hvad skal der så gerne komme ud af det?

Hvad vil du gerne have, at folk tænker, mener, konkluderer, når de har været inde og kigge?

"mange af vores produkter bygger på, at vores kunder skal have tillid til, at de skaffer dem de forventede resultater."

Det er kort sagt vigtigt at være opmærksom på, hvad man konkret forventer - og om målet nåes.
Hvad er dit mål? Er det kun at få mange klik? Eller er der er vigtigere eller bare andet mål?

"håber ikke du følte dig alt for snydt, jeg havde netop skrevet at det var et kort indlæg, så folk vidste hvad de kunne forvente."

Hvis jeg alene ser på indlægget og hvad jeg forventede, så følte jeg mig faktisk snydt, fordi du lovede mig en forklaring på Thorborgs succes - og dét fik jeg ikke. "Kejserens nye klæder" var min første tanke. Og kan du dine eventyr ved du, at det betyder, at "det er fis i en hornlygte, for der er ikke noget at komme efter".

Men du har så til gengæld inspireret mig til at tænke dybere over, hvor vigtigt det er, at vi ikke bare lokker kunder til. De skal helst - synes jeg - tænke og føle - at det har været umagen værd at "besøge butikken". I dette tilfælde læse bloggen.

Mange venlige hilsner
Lisbeth Scharling

Er du interesseret i viden om markedsføring online?
WebWoman Kommunikation - http://webwoman.dk - kommer med tips på Facebook: http://kortlink.dk/WebWoman/6g9c

Jeg er personligt blevet klogere på hvad ReDeluxe er. Jeg må indrømme at jeg ikke kendte dem før, og det gør jeg nu. De ser ret cool ud.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 09:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lisbeth Scharling:

Hej Dennis

Meningen var som sagt at gøre opmærksom på vores blog og redeluxe i sig selv. Det er begrænset hvad man kan opnå med en 2 minutteres indlæg, men denne tråd er nu set over  1.100 gange, og hver gang er vores navn blevet set, nogle har valgt at klikke videre til bloggen, og en del at dem har klikket videre rundt på vores reklamebureau, for at se hvad vi tilbyder.

Som Greyzone selv siger, har han fået et possitivt indtryk af os, og forhåbelig er der flere Smile

Lisbeth Scharling:

Mit mål var at få flest mulig fra vores målgruppe til at klikke ind på vores blog. Hvis bare en ud af de 1.100, som har set denne tråd ender med at blive kunde hos os, er jeg meget tilfreds. Det vil give en fornuftig ROI, da jeg jo kun har brugt 2 min. på indlægget.

Tak for nogle gode indlæg som gik lidt dybere, dem fik jeg personligt noget ud af. Jeg vil afslutte denne tråd nu, da den ellers vil tage for meget af min tid Smile

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 01:14

Dennis Kjærgaard:
Mit mål var at få flest mulig fra vores målgruppe til at klikke ind på vores blog. Hvis bare en ud af de 1.100, som har set denne tråd ender med at blive kunde hos os, er jeg meget tilfreds. Det vil give en fornuftig ROI, da jeg jo kun har brugt 2 min. på indlægget.

Og her illustrerer du jo meget godt hvad det hele drejer sig om.. Branding ! -og uanset hvordan man vender det, så er Martin et brand og han er hamrende god til at brande sig selv.. Og så har han selvfølgelig en viden, som mange gerne vil lytte til og lære af, modsat andre brands, som f.eks. Paris Hilton, som egentlig ikke kan eller ved noget, som vi har brug for.. Men hun er jo også hamrende dygtig til branding og I fra Redeluxe forsøgte så på samme måde at brande jer på Martins navn, så I lykkedes også på et eller andet plan med det.. Så er spørgsmålet så om det holder, for en ting er branding nu og her, men man skal jo hele tiden holde gryden i kog og her er jeg så ret sikker på at f.eks. Martin holder en del længere end Paris Hilton, for han har som sagt lidt mere at tilbyde end blot sit udseende, -og det plejer man som bekendt ikke at kunne leve af i al evighed Wink

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:48

Dennis Kjærgaard:

Godt nok er Amino en god markedsføringskanal, men jeg er nu ret sikker på at Martins reele hensigt er at hjælpe andre iværksættere.

Jeg har været med på debatten siden det bare var et forum der kørte på thorborg.dk og så vidt jeg husker kom Amino navnet først til senere. Hvis ikke jeg husker meget fejl, så startede Martin debatten fordi han gang på gang fik de samme spørgsmål når han var ude og holde foredrag. Så ideen var at samle disse råd og tips et sted, som var lettilgængeligt.

Det der så, i mine øjne, gør Martin til en succesfuld person er, at han hurtigt så at det kunne blive til en forretning. Han sætter gang i nogle ting, og ser så nogle forretningsperspektiver i det. Jubii var jo samme historie. Det var jo bare ment som en service så folk kunne få mest mulig ud af den Internet forbindelse de havde købt. Men han så jo at det kunne blive til en forretning, og gjorde det til en forretning.

mvh Carsten

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 09:35

Hej Majbrit

Ja det er en form for branding. Der skal nok komme indlæg med mere kød på senere, dette indlæg om Thorborg var blot den hurtige og nemme måde at få besøg til den nye blog. Smile

Hej Carsten

Jeg er ret enig med dig i det du skriver. En anden grund jeg tror er skyld i Martins succes, er hans evne til at forstå sin målgruppe og kommunikere dem.

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)