Hej Dennis Du skriver: "Indlægget skulle gøre opmærksom på vores nye blog, og det må siges at være lykkes, da tråden pt. er vist 584 gange."
Er du interesseret i viden om markedsføring online? |
Lisbeth Scharling:Hej Dennis
Du skriver: "Indlægget skulle gøre opmærksom på vores nye blog, og det må siges at være lykkes, da tråden pt. er vist 584 gange."
Det er altid herligt at mange klikker forbi.
Men jeg er nu nysgerrig efter at høre, hvad du vil have ud af de gæster, der bliver interessered efter at se dit indlæg her på Amino om Thorborgs succes. Du får folk til at klikke forbi jeres blog... og hvad skal der så gerne komme ud af det?
Hvad vil du gerne have, at folk tænker, mener, konkluderer, når de har været inde og kigge?
"mange af vores produkter bygger på, at vores kunder skal have tillid til, at de skaffer dem de forventede resultater."
Det er kort sagt vigtigt at være opmærksom på, hvad man konkret forventer - og om målet nåes.
Hvad er dit mål? Er det kun at få mange klik? Eller er der er vigtigere eller bare andet mål?
"håber ikke du følte dig alt for snydt, jeg havde netop skrevet at det var et kort indlæg, så folk vidste hvad de kunne forvente."
Hvis jeg alene ser på indlægget og hvad jeg forventede, så følte jeg mig faktisk snydt, fordi du lovede mig en forklaring på Thorborgs succes - og dét fik jeg ikke. "Kejserens nye klæder" var min første tanke. Og kan du dine eventyr ved du, at det betyder, at "det er fis i en hornlygte, for der er ikke noget at komme efter".
Men du har så til gengæld inspireret mig til at tænke dybere over, hvor vigtigt det er, at vi ikke bare lokker kunder til. De skal helst - synes jeg - tænke og føle - at det har været umagen værd at "besøge butikken". I dette tilfælde læse bloggen.
Mange venlige hilsner
Lisbeth Scharling
Er du interesseret i viden om markedsføring online?
WebWoman Kommunikation - http://webwoman.dk - kommer med tips på Facebook: http://kortlink.dk/WebWoman/6g9c
Jeg er personligt blevet klogere på hvad ReDeluxe er. Jeg må indrømme at jeg ikke kendte dem før, og det gør jeg nu. De ser ret cool ud.