Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

b-one.dk, en advarsel

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Ukendte - Ikke noget det var et eksempelt på et dyrre hotel, jeg kunne ha taget så mange andre, men da det nu en gang er wannafind jeg bruger mest, er det dem der kommer frem på lystavlen hos mig.

Det var for at vise en kontrast til billige hotel som b-one web10 unoeuro cliche og hvad de ellers hedder.

Men føler du wannafind blev fremhævet kan jeg da lige nævne en række andre :)
enavn.dk dandomain.dk scannet.dk uni2.dk

og lidt amino reklame http://www.activewebs.dk/hosting/ som Sune ejer, han har forresten lige været så flink at give et kanon tilbud på at hoste Amino, og så vidt jeg kunne forstå er den allerede flyttet over.

Så en stor tak til Sune :)
Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 03:16
Kan også helt klart anbefale UnoEuro frem for B-one, der udelukkende er god til en ting - at leverer elendige discountløsninger!! Hold jer fra dem...

Mvh Morten Hundahl

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 10:55
Hej Morten

Jeg er enig i dit udsagn vedr. B-one. Jeg har også været utilfredse med dem. Jeg bruger wendt-net.dk . Kan klart anbefales. Der er en kanon service. Og det koster det samme som B-one.

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 18:00
Jeg synes noget er mærkeligt ved B-(g)one er at hvis ens eks. .com domæne udløber er der pludseligt et andet firma som dagen efter har nappet det...
Tror de sælger domænerne til et underfirma som så kræver 10.000Kr af brugeren... så de kan få det igen...

Har set det ske (men aner ikke om min teori holder stik)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:08
Ken, der er tusindvis af folk i hele verden som konstant overvåger udløb af .com domæner, og hvis bare EN af dem kan bruge det bliver det snuppet indenfor få sekunder efter det er frigivet. Så sandsynligheden for at det er B-one der står bag dette er efter min mening MEGET lille.
Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 20:09
Mener bare at .com .org og .net de skal ligge i ro i noget tid før de kan gentegnes...
Men har nok blandet det sammen med .dk...

Så det de bliver nappet faktisk sekundet efter lyder bare lidt skummelt...
(men nok bare mig)

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:16
Bliver et domæne ikke bare automatisk fornyet ? det troede jeg da. vil det sige man så skal skrive til f.eks. dandomain hver år og sige man gerne vil have endnu et år ?
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 21:40
Dato: 16-08-2006 21:15:41 Forfatter: magle Bliver et domæne ikke bare automatisk fornyet ? det troede jeg da. vil det sige man så skal skrive til f.eks. dandomain hver år og sige man gerne vil have endnu et år ?

Hvis det drejer sig om .dk får man en mail eller en snailmail, når det er tid til fornyelse fra DK-hostmaster

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 11:52
Jan jeg har oplevet at B-ONE gentagne gange har nægtet at jeg har opsagt flere forskellige domæner. Forrige gang fik jeg faktisk deres kunde service ansvarlige til at godtage at hvis jeg betalte for ENDNU et år, så ville ALLE aftaler indgået mellem jeg eller min kone og B-one være opsagt og jeg ikke ville høre yderligere.

2 uger senere får jeg en regning for et nyt domæne de mener jeg ikke har opsagt og nu nægter de så at have indgået den ovenstående aftale med mig, godt jeg har det på papir.

Problemet er at beløbene er så små at det er til grin at gøre noget mere ud af det, det er totalt spild af tid, jeg gider ikke gå i retten pga. under 1000 DKK - men til gengæld ignorer jeg nu alt kommunikation fra deres side af og indtil nu er det vist det eneste der virker.

B-ONE APS eller også kendt som TJNF ApS eller et af alle deres undernavne, er iskolde overfor hvad der er service, regler eller lovgivning. Heldigvis er der jo fantastiske firma''er som PBS INTERNATIONAL der støtter den fremgangsmåde og vores glimrende forbrugerservice her i landet sikrer at de frit kan fortsætte.

Ja jeg ved godt jeg er bitter, men jeg har klaget til PBS over at B-ONE bryder deres forretningsbetingelser for internet indløsningsaftaler og PBS var ligeglade, de vurderede at deres service var god nok til at de ikke skulle overholde punktet at man skal kunne komme i telefonisk kontakt med dem (note: hvis der er nogle der gerne vil have en fysisk kopi af den PBS mail, så i slipper for telefon support, så send mig en PB) og forbrugerrådet er ligeglade.

Nej hold jer væk fra B-ONE og deres forretningspartnere (ja det er lidt svært at undgå PBS), så sparer i jer selv en masse besvær - desuden er deres hosting løsninger ubrugelige til alt andet end leg (syntes jeg).

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)