Hvis du ønsker at være et navn og skabe en karriere indenfor seo og søgemaskineoptimering er det en god ide at frekventere et forum i stil med det vi har her, være venlig og hjælpsom overfor alle dem der stiller spørgsmål i stil med personer som Demib, Rosenstand, Frank Hellerup Madsen og Jesper Jørgensen som vist er dem der er mest aktive og vidende i denne sektion. En taktik jeg derimod ikke kan anbefale er den som den nu meget stille SEO-Mekanikeren benyttede med at kritisere alt og alle, og til sidst blive fanget i at han skrev kommentarer til sig selv... Nu ser det ud til at vi har fået en ny SEO himmelstormer aspirant herinde, og tillad mig at byde pågældende velkommen til Amino, han/hun har en stor fremtid foran sig med al den hjælpsomhed der bliver lagt for dagen. Jeg ved bare ikke om jeg synes at taktikken tyder på meget andet end stupiditet? Det er i mine øjne ihvertfald ikke intelligent at lave en profil, og så gå igang med at svare på alle tråde man har mulighed for, uden hensyntagen til at de er løst, besvarede til fulde og måneder gamle. Men i dag har vi tydeligvis fået en sådan profil oprettet herinde, en der synes at det er god skik at svare omend meget kort på alt hvad han/hun tilsyneladende kan finde, med svar der allerede står i tråden, og uden tegn på selvstændig tænkning. Formentligt i den hensigt at komme på den nye liste over de flinkeste Aminoér indenfor søgemaskineoptimering. Jeg vil med dette indlæg ønske Senna velkommen herinde, måtte du få det resultat du fortjener for dine handlinger. |
Jo tak for den fine velkomst.
Ja har været hele listen igennem og lavet en masse svar, og jeg vil fortsætte med at svare på så mange indlæg jeg kan uanset om der er svar på dem eller ej. Præcis ligesom så mange andre aminoer inklusiv dig selv. Må indrømme at jeg på ingen måde kan relaterer til den mentalitet der for en person til at lave et indlæg som dette, og så for en person der bryster sig med at tilbyde "personlig udvikling"
At kalde det stupiditet at jeg på en dag har svaret på en del seo spørgsmål, nogen gamle og nogen allerede svaret kan jeg nu heller ikke sætte mig ind i. Og kan på ingen måde se at der er noget galt i at skaffe sig lidt karma point og komme ind i kampen.
At du i dit indlæg der kritiserer mig, kritiserer du selv seo mekanikeren for at kritiserer andre......helt ærligt, du kan altså ikke tillade dig at lave et kritisk indlæg med en så tyk dobbelt moral.
Viderer i teksten kritiserer du mine svar for at være korte, men kan nu heller ikke se det er et problem så længe det besvare spørgsmålet, også selv om det måske er besvaret.
Til sidst vil jeg gerne kommenterer at du i dit indlæg giver gode råd om at blive som de personer du laver ref til. Du siger man skal være venlig og hjælpsom. Jeg har nu i alle mine indlæg været dette. Men syntes nu ikke helt jeg kan sige det samme om dette indlæg.
Og vil da gerne vide hvem der har givet dig ret til at være den dømmende kraft på amino. Du syntes klart jeg fortjener en eller anden form for straf, og du giver i dit indlæg udtryk for at du håber din tråd vil straffe mig. Helt ærlig slap lige af og bliv lidt voksen. Føler ikke jeg har lavet noget galt, og er faktisk ligeglad med hvad din mening er, men er da superglad for du så åbentlyst ønsker at vise den til hele dette forum.
Så mit råd til dig er at pakke din dobbeltmoral væk, og gøre som du prædiker, og så desuden at have noget hold i en eventuel kritik inden den postes på nettet.
MVH
Senna