Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan man skaber et navn indenfor søgemaskineoptimering

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Senna:

Ja den driller lidt , men hvis du kører musen hen på den stjerne du gerne vil give og klikker, og herefter holder musen over så står der hvor mange der har stemt og hvor hvad gennemstnittet er. Nogen gange skal man også klikke, fjerne musen og kører den tilbage igen. Prøv evt flerer gange, den tæller kun det første klik.

Nååh, man skal rate først! Doh! min fejl Stick out tongue Det var da en dum lavet funktion?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:52
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Senna:

...køre musen over stjernen.

Bizar form for dyresex!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

LOL det var nu ikke det jeg tænkte da jeg skrev det, men thumbs up for kreativ tankegang.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:12

Big Smile
Det var da en kreativ afslutning på tråden Wink
Godt gået Jesper

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:43
Gennemsnit 3,9 stjerner givet af 7 person

Tilbage til alvoren...

Jeg er for så vidt græsk katolsk overfor hvor jeg ligger på listen af venlige aminoer. Jeg håber mine indlæg har mere dybde end de 400+ indlæg indikerer.

Det der bekymrer mig når der efter få timers indlæg er en hel skærmside fuld af nyligt besvarede indlæg (nye som gamle) er:

Jeg kan ikke se hvilke indlæg der er nye og muligvis kunne have gavn af mit svar og hvilke der er gamle som jeg ikke skal svare på. Faren er at jeg (og andre venlige aminoer) derfor ikke får læst de nye indlæg og at trådstarter derfor ikke får de bedst mulige svar.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er præcost det jeg mener med at det devaluerer værdien af forumet...

Der står senna over hele side 1 lige pludseligt med gamle afklarede indlæg...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:50

Ja, de brugbare indlæg risikerer at drukne i masse-besvarelser af flere måneder gamle indlæg.

Kan man ikke lave det sådan, at man kan markere andre Amino'er, så deres indlæg kommer først?

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 10 person

Jesper Jørgensen:

Tilbage til alvoren...

Jeg er for så vidt græsk katolsk overfor hvor jeg ligger på listen af venlige aminoer. Jeg håber mine indlæg har mere dybde end de 400+ indlæg indikerer.

Det der bekymrer mig når der efter få timers indlæg er en hel skærmside fuld af nyligt besvarede indlæg (nye som gamle) er:

Jeg kan ikke se hvilke indlæg der er nye og muligvis kunne have gavn af mit svar og hvilke der er gamle som jeg ikke skal svare på. Faren er at jeg (og andre venlige aminoer) derfor ikke får læst de nye indlæg og at trådstarter derfor ikke får de bedst mulige svar.

Jeg kan godt se din point i netop dette, og giver dig ret. Jeg blev faktisk selv irreteret over det da jeg fandt ud af jeg ikke lige kunne finde ud af hvad der var nye indlæg.

Der er dog flere ting i det. For det første kommer der så mange indlæg på amino, at netop problemet med at der står senna overalt er løst ret hurtigt af nye friske indlæg.

For det andet handlede det for mig om at runde 500 i karma så jeg kunne få vist min blog, hvilket jeg har opnået så det er ikke længerer aktuelt. Læs her.

For det tredje syntes jeg på trods af jeg må give jesper ret, at det oprindelige indlæg i denne tråd var af så grov karakter at det ikke kan retfærdigøres på trods af dette.

Man behøver altså ikke komme med sure opstød på den måde og fornærme folk i så stor en grad, og direkte prøve at skade dem blot fordi man ikke lige er enig. Dette aspekt mener jeg personlig er endnu være for amino som sted, en min karma building var. For det første hører det ikke hjemme, for det andet er det netop indlæg som det der devaluerer sitet.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Hej Senna,

Jeg vil ikke bakke op om det direkte personlige angreb, som du blev udsat for.
MEN.. jeg synes det er dårlig karma, hvis man spammer forums med det indrømmede/erklærede formål at forumsystemet automatisk skal registrere en masse points, så du rangerer over et vist niveau.
Du siger vel nærmest, at denne "karma building" intet havde med forsøg på at hjælpe.
Det har jeg meget svært ved at bakke op.
Jeg vil ikke kalde det "karma building" men "karma stuffing" Wink

Håber du nu har nået dit mål, så andres lidt mere indholdsmæssige reelle indlæg kan få deres berettigede plads.
For ikke at give mere karma til denne tråd, er jeg nu meldt ud af den..  ..

Find mig på LinkedIn

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 23:21
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

nielco:

Ja, de brugbare indlæg risikerer at drukne i masse-besvarelser af flere måneder gamle indlæg.

Kan man ikke lave det sådan, at man kan markere andre Amino'er, så deres indlæg kommer først?

Det hjælper jo ikke på hvad der er nyere indlæg... De spørgsmål Jesper gerne vil kunne finde og besvare kommer fra alle mulige postere...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)