Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke sælge noget :(

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

johanvts:

[...]

3. Tilføjet min butik til min signatur :)

Uden at være SEO ekspert vil jeg mene at du nok burde supplere dit billede link med et tekst link som søgemaskinerne kan læse. Eksempel: Design din egen plakat

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:10

1. Du mangler søgemaskine optimering derfor får du ingen besøgende

2. Du har ingen som linker til din side

3. Hvis jeg var dig ville jeg skrive på forsiden: plakater leveres inden for 48 timer!  (eller hvad nu din leverings tid er)

4. Så lige at du har den samme titel på alle siderne sikkert grundet en mindre programmerings fej

Personligt tror jeg ikke på iden. dem som skal have plakater vil enten a) lave dem selv eller b) får en professionel til at gøre det efter en telefonsamtale hvor behovet diskuteres. jeg gætter på at du er professionel - det du laver ser jo fint ud- men jeg tror ikke det er måde at sælge customzied over nettet.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 08:05

En lille ekstra notits

2 måneder er heller ikke ret meget, det kan sagtens tage tid inden siden kommer rigtigt ud.

Folk skal bare vide at du eksisterer.

Ideen med templates, fungerer for eksempel fint for vistaprint...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:39

Tålmodighed er en dyd.. derfor kan du vente på SEO giver effekten - Eller du kan starte et affiliate program! (imens du laver seo self) F.eks. gratis via partner-ads.com, og meget gerne med en rigtig fin % andel til affiliaten, så dit program bliver attraktivt. I starten kunne du måske give hele dit overskud til affiliaten, og så håbe på at de glade kunder kommer igen, og at de måske spreder budskabet.

Det var mine 2 cent  

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 09:03

Jeg ved ikke, om det bare er mig der er stæreblind, men jeg kan ikke finde et sted, hvor brugeren kan uploade en fil, direkte til print...?

Det vil jeg da mene er et temmelig interessant produkt, når du alligevel er ude med printede produkter.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 09:06

Hej

Jeg synes det er en rigtig god idé, jeg ville overveje en række ting - udover SEO, Adwords....:

1) Evt. en lille video, der viser hvordan du kommer igang

2) Nogle reference historier med links til deres hjemmeside, hvis du ikke har nogen tilbyd evt. en gratis plakat til en lokal beginhed.

3) Skriv en historie og få den i den lokale presse - og dermed opmærksomhed

4) Udnyt dit netværk til markedsføring (linkedin, facebook andre)

go4it

Stig

Fra Solrød Strand
Tilmeldt 4. May 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 09:30

Hej Johan,

Jeg syntes ideen er god. Og ud over det åbenlyse med at reklamere på google mv. så ville jeg nok gøre 2 ting:

1) lave 1000 templates mere mindst!

2) lave noget direct marketing til spillesteder, idrætsforeninger, politiske foreninger mv.

Du har i princippet en meget snæver målgruppe, og jeg tror at direct marketing vil være væsentligt billigere for dig end adwords mm. I princippet er det vel bare at finde de i punkt 2 nævntes e-mail på nettet, og skrive til dem.

Held og lykke,

Morten

Morten

www.skolesmart.dk

Fra lille Skensved - Sjælland
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:56

Hej 

Jeg syntes det er en rigtig god ide! Jeg melder mig nok som designer/tegner hos dig.Geeked

Ting du skal gøre mere af på din side:

Den gul-grønne bjælke i siden arbejder dårlig med den hvide skrift. Det skal være nemt at læse.

De 'naive' tegninger og det meget simple logo kan give det indtryk at dette er den grafiske stil. Det kan være at du skal vise, allerede på forsiden,  at du er alsidig. Og det er du jo.

Du skal absolut ikke give op! 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:10

Du skal gå professionelt til opgaven.
Det betyder, at du skal sikre, at din butik er så attraktiv og synlig som muligt.

Det bedste værktøj i den sammenhæng er uden tvivl Martin Thorborgs E-pusher.
Du kan starte med at downloade den gratis light-version. Når du systematisk har gennemført alt, hvad der står i den, vil du kunne aflæse resultatet på din bundlinje. Og så kan du jo overveje om du ikke skulle købe fuldversionen derefter.

mvh Hans

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)