Vi har oplevet stor fremgang i google for de kunder som blot har skiftet til vores cms. Dette skyldes, at vores seo "ekspert", som har over 11 års erfaring med søgemaskineoptimering, har lagt viden til udviklingen. Ligesom han har hjulpet dandomain, med at gøre deres shop mere søgemaskine venlig. I redeluxe arbejder vi pt. på projekt miinto, som for første gang, gør det muligt for forbrugerne at shoppe direkte i Danmarks mest trendsættende tøjbutikker. Vi forventer at miinto bliver en stor succes, som de seneste store projekter vi har stået bag. Mange af de lækre features, som er udviklet hertil, vil vi kunne bruge igen. Derfor......vil vi nu gøre det muligt at få en seriøs og konkurrence stærk webshop for 10.000 kr. Dette kan lade sig gøre hvis vi kan finde 10 her på amino, som vil benytte sig af denne mulighed. I denne tråd vil vi gerne høre hvilke ting, som du mangler eller bliver begrænset af i din nuværende shop? Hvad forventer du af din webshop?
|
jeg var inde på jeres hjemmeside kunne reelt ikke se hvad jeres webshop indeholdte kigget under søgemaskinemarkedsføring under webløsning et liste er jo lang det langt lettere at vide hvad i tilbyder og jeg kan tilføje dette .
jeg vil have min shops¨ rss ,unike title hver vare forskellige metatags , der skal være unike designe , vejledning pbs - paypal hvad er bedste , kan søge vare, top 10 vare må gerne indeholde de samme ting som f.eks wordpress har f.eks. da de går i site mape i index file automastiske som hjælper på søgemaskinerne
jeg ved ikke alt om søgeordoptimering så en hjælpende råd fra søgeoptimerings ekspert ville hjælpe , da der ikke står så meget info på jeres hjemmeside som jeg kunne se med første øjekast