Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nok mest google venlige webshop?

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har oplevet stor fremgang i google for de kunder som blot har skiftet til vores cms. Dette skyldes, at vores seo "ekspert", som har over 11 års erfaring med søgemaskineoptimering, har lagt viden til udviklingen. Ligesom han har hjulpet dandomain, med at gøre deres shop mere søgemaskine venlig.

I redeluxe arbejder vi pt. på projekt miinto, som for første gang, gør det muligt for forbrugerne at shoppe direkte i Danmarks mest trendsættende tøjbutikker. Vi forventer at miinto bliver en stor succes, som de seneste store projekter vi har stået bag. Mange af de lækre features, som er udviklet hertil, vil vi kunne bruge igen.

Derfor......vil vi nu gøre det muligt at få en seriøs og konkurrence stærk webshop for 10.000 kr. Dette kan lade sig gøre hvis vi kan finde 10 her på amino, som vil benytte sig af denne mulighed.

I denne tråd vil vi gerne høre hvilke ting, som du mangler eller bliver begrænset af i din nuværende shop?

Hvad forventer du af din webshop?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:08

jeg var inde på jeres hjemmeside kunne reelt ikke se hvad jeres webshop indeholdte kigget under søgemaskinemarkedsføring under webløsning et liste er jo lang det langt lettere at vide hvad i tilbyder og jeg kan tilføje dette .

jeg vil have  min shops¨ rss ,unike title hver vare forskellige metatags , der skal  være unike designe , vejledning pbs - paypal hvad er bedste , kan søge vare,  top 10 vare  må gerne indeholde de samme ting som f.eks wordpress har f.eks. da de går i  site mape i  index file automastiske som hjælper på søgemaskinerne

jeg ved ikke alt om søgeordoptimering så en hjælpende råd  fra søgeoptimerings ekspert ville hjælpe , da der ikke står så meget info på jeres hjemmeside som jeg kunne se med første øjekast

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:32

Hej Michael

Mikael christiansen:
jeg var inde på jeres hjemmeside kunne reelt ikke se hvad jeres webshop indeholdte kigget under søgemaskinemarkedsføring under webløsning et liste er jo lang det langt lettere at vide hvad i tilbyder og jeg kan tilføje dette .

Det er fordi vi ikke tilbyder webshop endnu Smile Vi kan kode den fra bunden, men det er dyrt for mange kunder, og derfor ønsker vi at finde 10 som på den måde deler udviklingen af shoppen.

Mikael christiansen:
jeg vil have  min shops¨ rss ,unike title hver vare forskellige metatags , der skal  være unike designe , vejledning pbs - paypal hvad er bedste , kan søge vare,  top 10 vare  må gerne indeholde de samme ting som f.eks wordpress har f.eks. da de går i  site mape i  index file automastiske som hjælper på søgemaskinerne

De er nu noteret på listen Smile tak for input

Mikael christiansen:
jeg ved ikke alt om søgeordoptimering så en hjælpende råd  fra søgeoptimerings ekspert ville hjælpe , da der ikke står så meget info på jeres hjemmeside som jeg kunne se med første øjekast

Som der står i indlægget har vi selv en søgemaskineekspert med 11 år erfaring ansat, så netop derfor bliver webshoppen blandt de bedst på markedet mht. seo Smile Du har nok søgt denne side, og hvis du ellers ønsker hjælp er du velkommen til at kontakte mig.

Andre der har ting de ikke vil undvære i deres webshop?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 15:11
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Min shop kan ALT. Jeg mangler ikke spor. Hvis jeg vil kan jeg udsende nyhedsbreve til alle, der benytter hotmail og starter med j, hvis Brøndby vinder en kamp med mere end to mål på en søndag og der er over 14 grader på Fyn. Ikke ligefrem en funktion, jeg som sådan har brug for, men det illustrerer ganske godt min shops fleksibilitet.

Men skal du have et råd med på vejen, så er det da at implementere split tests af nyhedsbreve i shoppen. Det er guld værd og understøttes vist ikke af mange.

Mvh

Molvins

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:22

Molvins:
Men skal du have et råd med på vejen, så er det da at implementere split tests af nyhedsbreve i shoppen. Det er guld værd og understøttes vist ikke af mange.

Det ville være en effiktivt, tak for rådet.

Hvordan gik det med farve splittesten?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 15:29
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Min erfaring er, at split tests af nyhedsbreve er fantastisk. Nyhedsbreve har i forvejen en gigantisk konverteringsrate, så man kan ligeså godt malke det sidste ud af dem.

Splittesten kører stadig - og da der jo er en SEO-LEX på spil, kan jeg ikke lige kommentere på del-resultatet. Men det bliver snart afgjort.

Molvins

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:55

Så må jeg vente lidt endnu med resultatet.

Jeg tror dog ikke at man dermed kan konkkludere at den farve er den bedste, det vigtigste er jo blot at den er tydelig frem hævet men stadig passer til det resterende design.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 16:22

Nej - man må selv teste på sin egen hjemmeside. Men generelt er det jo fornuftigt nok at skele til, hvad der har virket for andre. Men det der virker på side A, virker ikke nødvendigvis på side B.

Men lige diskussionen om en rød knap er jo gammel, så det er vel sundt nok at få den afprøvet.

Molvins

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 16:27
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dennis Kjærsgaard, Vil det sige at hvis man køber jeres webshop løsning så kan man godt glemme alt om linkbuilding?

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Skrevet kl. 16:29
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nu er spørgsmålet godtnok ikke til mig, men jeg tør godt svare. Og mit svar er : Næppe!

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)