Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afslappende, afstressende musik

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, jeg kan heller ike anbefale at man løser eventuelle uhensigtsmæssigheder på et website ved at skrive en manual til brugen, og iøvrigt fortæller brugerne hvordan de skal ændre på deres desktop for at få det til at virke. Det er både hurtigere, billigere og mere realistisk at lave ændringerne selv :)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 00:10
Jeg har et barn, som skal bruge noget meditationsmusik i et projekt, og så tænkte jeg, at med udsigt til Aminorabat...... Og for ikke at blive stresset, var det første jeg gjorde at trykke på vejledningen, og så fik jeg denne besked:

Server object error 'ASP 0228 : 80004005'
Server.Execute Error
/default.asp, line 110
The call to Server.Execute failed while loading the page.

Så er det altså nemmere i Fona.
Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:29
Hej Anders!

Jeg tydeliggjorde blot for dig at der rent faktisk er information om brugen side - for dem der ikke lige bare kan den slags.

Jeg takker dog for dit  forhåbentlige velmente tilbud - men hvis du har læst hvad der står på forsiden - vil have set at der rent faktisk er helt nye sider på vej.

Disse er desværre blevet udskudt indtil jeg finder en seriøs leverandør - det ikke bare siger de kan det hele.

En trist og meget meget dyr affære, som jeg ikke vil oplyse om i offentligt forum - men vil gerne advare mod dette ellers tilsyneladenede troværdige firma. Der er jo ingen grund til at netop iværkættere begår den samme fejl som jeg - og må betale grimme og mange lærepenge for det. Men en sådan info må være på direkte mail.

Om der skal være en animeret jukebox på min side og om det skulle genere én ud af mange ellers meget tilfreds kunder - ja - det kan jo være en beslutning.

Men med mange års erfaring i et forsøg på at til fredstille så maneg så muligt - så må jeg blot vende tilbage til  min tidlige erkendelse om at ingen kan stille alle tilfreds.

Jeg modtager endog meget gerne konstuktiv kritik.

Du kan næppe have forsægt at søge på Viggo Steincke - for så ville du have oplevet at det kan du sagtens - og endda finde ud af at også har lavet musik til andres cd´er.

Og lad nu være med at beklage dig over at du ser flere resultater på din søgning.

At jeg har valgt at bede kunderne om kun at søge på et ord - er velbegrundet - og det virker.

Om kritikken er for barsk - må du gøre op med dig selv. )

Men selv har jeg god erfaring med en venlig - imødekommende, omsorgsfuld og konstruktiv adfærd. )

Men jeg har da bemærket at ikke alle indlæg her på siderne er lige betænksomme, venlige eller konstruktive......... hvilket jo er trist og givet vis meget uhensigsmæssigt - set i et bredere og højere perspektiv..

Mvh

Jens Ørsted

Tilmeldt 19. Jan 07
Skrevet kl. 00:43
Kære Anette!

Herligat om dit barn intersserer sig for meditationsmusik. Og på min side finder du med sikkerhed et af de største udvalg.

Hvilket du lige så sikkert ikke finder i Fona.  Men der får du vel rabat - og hvis det er mere attraktivt - ja så skal du da bare handle der. )

Aner stadigvæk ikke hvad dette rabat fænomen egentlig går ud på.

Jeg har lige testet min side - og den fejl som du angiver - kan jeg ikke forklare - da den ikke viser sig på nogen af mine maskiner.

Erfaringsmæssigt kan det hav noget at gøre med hvordan din browser, firewall og spamfilter er sat op.

Jeg kan blot opfordre dig til at klikke en gang mere.

Mvh

Jens Ørsted

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 01:03
Fint nok, Jens...

Jeg tror lige jeg springer af tråden inden jeg begynder at gentage mig.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Jan 07
Skrevet kl. 01:08
Kære Mikkel!

Tak for dit indlæg - selvom jeg nok ikke helt forstår hvor du vil hen med det.

Jeg henvender mig et til klientel som aldersmæssigt ligger i gruppen fra 18 - ja - indtil de ikke kan høre mere. )

Jeg må selvfølgelig - hvis jeg vil nå alle - eller flest muligt - uanset deres forudsætninger - give en udførlig og sikker vejledning.
Dem der er vant til at færdes på og bruge Internettet skal nok finde ud af det alligevel - om ikke andet hvis viljen- ønsket og behovet er stort nok.

Hvis nogen ikke har de seneste opdateringer af windows mediaolayer - eller der er fejl på den - ja - så yder jeg gerrne den service at hjælpe dem med en opdatering.

Jeg læser den kritik som min side afstedkommer her fra dette medies brugere - og glædes heldigvis over de tusinder af meget tilfreds kunder jeg har, som værdsætter både min sides store udvalg, overskuligheden, funtionaliteten og min service i det hele taget. Og endnu mere husker jeg de mange mails som tilfredse kunder har sendt gennem årene.

Jeg tillader mig blot at konstatere, at der nok reelt ikke er den store interesse for de ting jeg arbejder med, hos dette medies brugere - (om behovet er der er noget helt andet? - og at der ihvertfald ikke er en tone som jeg bryder mig om - og som jeg absolut ikke kan se hvad formålet er med.

Tak for alles opmærsomhed.

Og held og lykke med Jeres virksomheder..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 01:18
Hold da op! Du er da godt nok gået i forsvarsstilling hva´ Jens! 

Der er 5692 reg. medlemmer i dette forum og RIGTIG mange sælger et eller andet! Hvis vi alle skulle sige "se hvad jeg sælger" ja så ville emnet "jeg har et godt tilbud til dig!" være proppet til randen med indlæg. Derfor er det forventet at man giver amino rabat når man oprettet en tråd her!

Tilmeldt 19. Jan 07
Skrevet kl. 01:45

Kære Kenneth!

Ja - hold da op.

Jeg gik egentlig kun på denne side fordi musikeren Viggo Steinke - hvis meget smukke musik jeg sælger - for lang tid siden gjorde mig opmærksom på, at der åbenbart var nogen af dette medies brugere, som ikke lige kunne finde ud af at bruge min side.
Men et sted læste jeg også mellem linierne at det nok ikke var fordi man ikke kunne bruge den - som tusinder og atter tusinder af mine kunder gør - men at fokus lå et helt andet sted

Jeg har derfor - i travlhed med at ekspedere eksisterende kunder ikke fået set yderligere på denne side før nu.

Jeg læse selvfølgelig Martin udmærkede introduktion til siden for at se hvad formået egentlig er med siden - samt infosiden om dette medie.  Har du læst disse ting?

Så skudt ram forbi……….. jeg har intet at skulle forsvare – jeg informerer og oplyser – men jeg kan godt se og mærke at det er der ikke lige grobund for………. Og længere er den nok ikke lige nu…..

De som ønsker at gøre brug af min viden – erfaringer, ydelser og produkter – kommer såment helt af sig selv – når de har erkendt deres behov og er villige til at handle på det……. Og gøre det der nu kan gøres for at forbedre – eller bevare livskvaliteten – eller endnu bedre forebygge stress, nedslidning og unødvendig sygdom………..

De aller bedste hilsner

Tilmeldt 19. Jan 07
Skrevet kl. 01:50
Kære Anders!

Yeps! Fint nok for mig - jeg orker nok heller ikke lige gentage mig mere - jeg har jo skrevet hvad mit egentlige ærinde var her........ og det kan jo bare læses igen - og igen - om nødvendigt......... )

Tak for nu og held og lykke fremover - og OP med humøret!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 02:03
Hej Jens

Dato: 20-01-2007 01:45:11 Forfatter: SundCentret

De som ønsker at gøre brug af min viden – erfaringer, ydelser og produkter – kommer såment helt af sig selv – når de har erkendt deres behov og er villige til at handle på det……. Og gøre det der nu kan gøres for at forbedre – eller bevare livskvaliteten – eller endnu bedre forebygge stress, nedslidning og unødvendig sygdom………..

De aller bedste hilsner

Ja nogle bruger musik til de ting du beskriver. Mange andre bruger andre ting til det samme og igen er der nogen der ikke behøver noget eksternt for at opnå det! Sådan er vi heldigvis forskellige!!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)