Gode Amino kollega Hvis du er stresset, kan du med held investere i cd''en JOURNEY TO YOUR MIND. Kan erhverves hos www.sundmusik.dk Jeg ved den virker - har selv lavet den :-) Hilsen Viggo Steincke www.steincke.dk |
Afslappende, afstressende musik
Steincke Soundlab v/ Viggo Steincke
steincke.dk
Enig mht rabatten! ![]() Men Viggo, jeg er gået hen og blevet helt stresset nu: Hjemmesiden har en mærkelig roterende maskine på forsiden, som skræmmer mine øjne. Når jeg søger efter din CD, er det nærmest umuligt at finde den (for man må nemlig kun søge på et ord ad gangen?!). Da jeg fandt den ved at søge på dit efternavn, prøvede jeg at lytte til den, og min explorer gik helt ned og ville sende fejlrapporter osv. Det er godt nok en noget stressende oplevelse at købe afstressende musik i forhold til at købe almindelig musik på itunes. ![]() |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Kære Anders og Martin Tak for responsen. Jeg vil høre om Sundmusik, vil give rabat til Aminofolket. Straks jeg hører fra ham, kommer der besked her på siden. Har videregivet Martins dårlige kundeoplevelse til Sundmusik. Måske kan han få en Amino til at tjekke sin website op :-) hilsen Viggo |
Steincke Soundlab v/ Viggo Steincke
steincke.dk
Nu var det Anders der beskrev den dårlige oplevelse :) Men er helt enig med ham. Lidt reklame: Ønskes der tilbud på optimering/ny site, stiller jeg da gerne vores ekspertise til rådighed for en god amino pris, kontakt mig med en PM. |
|
- jeg havde sgu også lidt svært ved at forestille mig at du sad og lyttede til syngende hvaler og panfløjter ![]() mvh Carsten |
Hej Anders! "Faldt" lige over din ordveksling med Viggo Steincke. Det er da beklageligt at du ligefrem føler dig stresset af dit besøg på www.sundmusik.dk - som er en del af min firma. Måske vil det være en god ide at læse den info om brugen af siden - som er tilgængelig - og så få opgraderet din mediaplayer. Bare et par forslag. Mvh |
Hej Martin! Hvad er Aminorabat? Handler det bare om at få rabat eller om produktets værdi - ønske og behov for det? Jeg møder deværre ind imellem den type mennesker der blot interesserer sig for at bruge min tif for at få i vide om de kan få rabat - men som ikke viser interesse for et produkt eller ydelse. Jeg undrer mig til stadighed hvad dette fænomen egentlig går ud på - og hvor det kommer fra. Men jeg vil da gerne tilfredstille behovet for rabat - hvis det er det det handler om - sig blot hvor meget du vil have i rabat - så laver jeg priser til dig ud fra det - så jeg kan leve af mit arbejde. Her er vi nemlig meget kundevenlige. Mvh Jens Ørsted |
Hej Jens Jeg skal gerne gennemlæse manualen til brugen af hjemmesiden mod behørig betaling, men uden dén, må jeg sige nej tak. Synes måske det ville være mere formålstjenstligt (hvis en god forretning altså er formålet) om du kiggede på kritikken og prøvede at lave et par forbedringer for oplevelsen af siden. Jeg kan fx se, at der stadig står den roterende maskine og at jeg stadig ikke kan søge på Viggo Steincke fordi man kun må søge på et ord af en eller anden grund. Beklager, hvis jeg har været lidt barsk i kritiken. Den er velment nok. :) Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.