Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afslappende, afstressende musik

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gode Amino kollega
Hvis du er stresset, kan du med held investere i cd''en JOURNEY TO YOUR MIND. Kan erhverves hos www.sundmusik.dk
Jeg ved den virker - har selv lavet den :-)

Hilsen Viggo Steincke
www.steincke.dk 

Steincke Soundlab v/ Viggo Steincke
steincke.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:41
Hvor er amino rabatten :)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:56
Enig mht rabatten!

Men Viggo, jeg er gået hen og blevet helt stresset nu: Hjemmesiden har en mærkelig roterende maskine på forsiden, som skræmmer mine øjne. Når jeg søger efter din CD, er det nærmest umuligt at finde den (for man må nemlig kun søge på et ord ad gangen?!). Da jeg fandt den ved at søge på dit efternavn, prøvede jeg at lytte til den, og min explorer gik helt ned og ville sende fejlrapporter osv.

Det er godt nok en noget stressende oplevelse at købe afstressende musik i forhold til at købe almindelig musik på itunes.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 10:17
Kære Anders og Martin

Tak for responsen. Jeg vil høre om Sundmusik, vil give rabat til Aminofolket. Straks jeg hører fra ham, kommer der besked her på siden.

Har videregivet Martins dårlige kundeoplevelse til Sundmusik. Måske kan han få en Amino til at tjekke sin website op :-)

hilsen Viggo

Steincke Soundlab v/ Viggo Steincke
steincke.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 10:20
Nu var det Anders der beskrev den dårlige oplevelse :) Men er helt enig med ham.

Lidt reklame: Ønskes der tilbud på optimering/ny site, stiller jeg da gerne vores ekspertise til rådighed for en god amino pris, kontakt mig med en PM.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:54
Jeg er ikke så meget til "afstressningsmusik" - jeg bliver stresset af det. Men held og lykke med det Viggo. Smag og behag er jo så forskelligt, men personligt bliver jeg mere afstresset af en god gang Pistols :)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:14
Dato: 8/3/2006 11:53:56 AM Forfatter: Mikkel deMib 
Smag og behag er jo så forskelligt, men personligt bliver jeg mere afstresset af en god gang Pistols :)

- jeg havde sgu også lidt svært ved at forestille mig at du sad og lyttede til syngende hvaler og panfløjter

mvh Carsten
Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:33

Hej Anders!

"Faldt" lige over din ordveksling med Viggo Steincke.

Det er da beklageligt at du ligefrem føler dig stresset af dit besøg på www.sundmusik.dk - som er en del af min firma.

Måske vil det være en god ide at læse den info om brugen af siden - som er tilgængelig - og så få opgraderet din mediaplayer.

Bare et par forslag.

Mvh

Tilmeldt 19. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:53

Hej Martin!

Hvad er Aminorabat?

Handler det bare om at få rabat eller om produktets værdi - ønske og behov for det?

Jeg møder deværre ind imellem den type mennesker der blot interesserer sig for at bruge min tif for at få i vide om de kan få rabat - men som ikke viser interesse for et produkt eller ydelse.

Jeg undrer mig til stadighed hvad dette fænomen egentlig går ud på - og hvor det kommer fra. )

Men jeg vil da gerne tilfredstille behovet for rabat - hvis det er det det handler om - sig blot hvor meget du vil have i rabat - så laver jeg priser til dig ud fra det - så jeg kan leve af mit arbejde. )

Her er vi nemlig meget kundevenlige. )

Mvh

Jens Ørsted

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:56
Hej Jens

Jeg skal gerne gennemlæse manualen til brugen af hjemmesiden mod behørig betaling, men uden dén, må jeg sige nej tak.

Synes måske det ville være mere formålstjenstligt (hvis en god forretning altså er formålet) om du kiggede på kritikken og prøvede at lave et par forbedringer for oplevelsen af siden. Jeg kan fx se, at der stadig står den roterende maskine og at jeg stadig ikke kan søge på Viggo Steincke fordi man kun må søge på et ord af en eller anden grund.

Beklager, hvis jeg har været lidt barsk i kritiken. Den er velment nok. :)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)