Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

500.000 kr. her er de, hvad ville du gøre med dem????

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 5. May 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg står i denne spændende situation, at jeg har 500.000 kr. som skal investeres!

Jeg er åbent for ALT...!!!!!

Jeg har haft nogle forskellige møder rundt omkring i byen og føler stadig, at jeg er lidt uklar over, hvordan jeg skal bære mig ad.

Hvis der skulle være andre med samme situation ville det være fint evt. at sparre.

Jeg vil med 99% garanti bruge en af jeres virksomheder eller ideér til at indskyde noget kapital.

Jeg vil lade tråden (for mit vedkommende) løbe i 30 dage og kigge på den løbende, dog vil jeg ikke kommentere før efter de 30 dage!

God brainstorming.

Dbh

A. Juul

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 00:38

Jeg har da et par gode ideer, men er ikke så meget for at lufte dem her.

Måske vi kunne maile sammen?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 07:08

Kan du ikke åbne op for PM eller smide en mail adresse??

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:03

Hvis jeg selv havde været i den lykkelige situation :-) at stå med nogle hundrede tusind til fri disposition, så ville jeg nok overveje at sætte nogle af dem i dem her: http://www.fynstrae.dk/FORSIDE.html

Jeg kender ikke de to fyre personligt, men har læst om dem og set dem på tv og de har store problemer med deres likviditet, selv om deres firma har nok at lave. Og deres ide er rigtig god, synes jeg. Hvorfor køre brænde rundt i hele Europa, når vi har det lige her? Og brændeovne bliver garanteret ikke umoderne i mange år frem.

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:12

Kære A. Juul

Jeg kan præsentere dig for et utrolig spændende IT projekt, hvor jeg allerede har nogle prominente navne, der støtter projektet.

Projektet er nyskabende, har internationale muligheder og vil, når det er klart, vække stor opsigt. Jeg har selv taget halvdelen af investeringen på mig, men mangler kapital til 2. del af projektet.

Er du interesseret i at høre mere kan du kontakte mig på john@politicom.dk

Glæder mig til at høre fra dig

Med venlig hilsen

John Lajer

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:06

Hej A. Juul

Når man skal bygge et hus, skal man selvfølgelig bruge en del inspiration via bl. a. brochurebestilling via nettet. Problemet er, at når man har brugt 2 timer og kun er nået til side 3 på google over vinduer er der lang vej endnu. Jeg tænker at oprette en hjemmeside, hvor man kan bestille en ordentlig stak brochurer om alt muligt i et hug. Det er step 1.

Når man så har fået skabt kontakten til alle leverandørerne, går man igang med at lave en "boligmappe", hvor de firmaer der ønsker det kan ligge deres brochure i. Det koster en lille sum penge som svarer til de omkostninger man har, hvis man selv skulle sende det til den mulige kunde. Boligmappen udleveres til interesserede på boligmesser landet over mm. Hvis man kan skabe en "boligmappe med 200 interesserede firmaer, som hver betaler ex. kr. 25,- pr. mappe/brochure man deler ud, har man produkt, som koster kr. 0,- i anskaffelse men som har en værdi på kr. 5.000,-! Det må næsten være landets bedste avance. Det var step 2

På step 3 udnytter du de kontakter du har fået dvs. folk der skal bygge eller renovere ved at hjælpe dem med at få gode tilbud på alle omkostningerne. Ex. har du 3 gode leverandører af trægulve, hvor du får en procentdel af deres salg til de kunder, som du har skaffet dem.

Jeg kan beskrive og uddybe det yderligere telefonisk, hvis du ønsker det. Jeg kan træffes på 61 28 83 84. Det skal lige nævnes, at jeg pt. er selvstændig med et regnskabskontor, hvor jeg bruger ca. 30 timer om ugen. Der er derfor ikke meget tid til resten, så hvis det økonomisk er interessant for dig, er det jo bare ud og skaffe folk, som kan hjælpe med at få det op at stå. Jeg vil selvfølgelig stå som tovholder på det.

Håber at høre fra dig.

Michael

Tilmeldt 5. May 09
Skrevet kl. 14:33

Hej igen.

I er selvfølgelig velkommen til at smide mig en privat besked med det samme med info om jeres projekter eller ideér til, hvordan de penge kan yngle...

Håber på god vind :-)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 14:36

Hej

Jeg kan ikke sende dig en pm, men kan du ikke skrive en mail til mig på osimport@mail.com, så kan vi skrive over mail.

Tak

Vh

Sebastian

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 14:37

A. Juul:

Hej igen.

I er selvfølgelig velkommen til at smide mig en privat besked med det samme med info om jeres projekter eller ideér til, hvordan de penge kan yngle...

Håber på god vind :-)

Du skal lige angive i indstillingerne at du ønsker at modtage disse beskeder.

Tilmeldt 5. May 09
Skrevet kl. 14:46

Sorry....

Det burde være rettet nu!

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)