Hej A. Juul
Når man skal bygge et hus, skal man selvfølgelig bruge en del inspiration via bl. a. brochurebestilling via nettet. Problemet er, at når man har brugt 2 timer og kun er nået til side 3 på google over vinduer er der lang vej endnu. Jeg tænker at oprette en hjemmeside, hvor man kan bestille en ordentlig stak brochurer om alt muligt i et hug. Det er step 1.
Når man så har fået skabt kontakten til alle leverandørerne, går man igang med at lave en "boligmappe", hvor de firmaer der ønsker det kan ligge deres brochure i. Det koster en lille sum penge som svarer til de omkostninger man har, hvis man selv skulle sende det til den mulige kunde. Boligmappen udleveres til interesserede på boligmesser landet over mm. Hvis man kan skabe en "boligmappe med 200 interesserede firmaer, som hver betaler ex. kr. 25,- pr. mappe/brochure man deler ud, har man produkt, som koster kr. 0,- i anskaffelse men som har en værdi på kr. 5.000,-! Det må næsten være landets bedste avance. Det var step 2
På step 3 udnytter du de kontakter du har fået dvs. folk der skal bygge eller renovere ved at hjælpe dem med at få gode tilbud på alle omkostningerne. Ex. har du 3 gode leverandører af trægulve, hvor du får en procentdel af deres salg til de kunder, som du har skaffet dem.
Jeg kan beskrive og uddybe det yderligere telefonisk, hvis du ønsker det. Jeg kan træffes på 61 28 83 84. Det skal lige nævnes, at jeg pt. er selvstændig med et regnskabskontor, hvor jeg bruger ca. 30 timer om ugen. Der er derfor ikke meget tid til resten, så hvis det økonomisk er interessant for dig, er det jo bare ud og skaffe folk, som kan hjælpe med at få det op at stå. Jeg vil selvfølgelig stå som tovholder på det.
Håber at høre fra dig.
Michael