Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Word til PDF - hvordan får man interne links med?

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en add-on fra Microsoft
Den bør kunne hentes her

Håber det hjælper Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:56

Præcis - tak for reminderen.

Det "burde" virke out of the box fra 2003 til 2007 og derefter til PDF - og hvis ikke, så skal det nok komme til det Cool

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 22:56

Mikkel deMib Svendsen:

Det kan være vi snakker om forskellige ting her ... Jeg bruger ikke de "bogmærker" i snakker om - men indeks, stikordsregister og kryds-referencer. Og det er de links der skal virke :)

Det er samme funktion - vi er bare for dovne til at lave indeks, stikordsregister, indholdsfortegnelse etc. til vores lille test Big Smile

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:18

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg har forsøgt med alverdens løsninger - herunder forskellige PDF convertere, men ingen af dem får de interne links med. Den eneste løsning jeg har fundet er via OpenOffice, der kan eksportere til PDF med de interne links. Løsningen dur dog ikke, for når jeg åbner bogen i OpenOffice ser 90% af den virkelig ud af lort. Og dels gider jeg ikke lave alt DTP arbejdet om, og dels kan man slet ikke alt det i OpenOffice som jeg udnytter i MS Word. Så den mulighed er udelukket.

Jeg har selv haft problemet.

Adobes professionelle løsning virkede dengang på en lidt kluntet måde - men den virkede. Tag dog et kig på pdfMachine der

pdfMachine:
Automatically generates PDF bookmarks from Word and Powerpoint documents. 
In Word and PowerPoint, all internal bookmarks and hyperlinks are converted to PDF hyperlinks, even if they are on images.
When used from IE, automatically preserves hidden hyperlinks behind text and images in the PDF file. Wow!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:21

Jeg har prøvet pdfMachine, men det virkede ikke

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:39

Mikkel deMib Svendsen:
Jeg har prøvet pdfMachine, men det virkede ikke

Jeg brugte selv noget der hed Adobe Distiller dengang men produktet findes ikke mere. Den kørte offline og compilede wordfilen til en pdf. Adobes produkter burde jo kunne løse problemet skulle man tro.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:46

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:25

Hej Mikkel,
Send mig en snip word dokument med den slags referencer, index osv.. så vil jeg da straks prøve at tage den gennem Adobe Distiller 9
Så får du afklaret, om Adobe Distiller kan det.Smile

Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:41

Tusind tak for tilbudet, men da jeg alligevel ikke ender med at købe deres program er det ikke en god løsning for mig. Det skal være noget jeg kan afvikle her selv :)

Så jeg forsøger lidt senere med enm Word 2007 - og ellers må man bare leve uden de interne links

Fra Thisted
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel,

Prøv at kikke på edocprinterpdf på www.pdfprinter.dk, den koster ca 350kr. det virker uden problemer både i Office 2003 og 2007.
http://pdfprinter.dk/ms-office-addins/officeaddins.html

hent en prøveversion og prøv med den.

Side 2 ud af 7 (64 indlæg)