Det er en add-on fra Microsoft |
Præcis - tak for reminderen.
Det "burde" virke out of the box fra 2003 til 2007 og derefter til PDF - og hvis ikke, så skal det nok komme til det
Det er en add-on fra Microsoft |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Det er samme funktion - vi er bare for dovne til at lave indeks, stikordsregister, indholdsfortegnelse etc. til vores lille test
|
Jeg har selv haft problemet. Adobes professionelle løsning virkede dengang på en lidt kluntet måde - men den virkede. Tag dog et kig på pdfMachine der
|
Jeg har prøvet pdfMachine, men det virkede ikke |
Jeg brugte selv noget der hed Adobe Distiller dengang men produktet findes ikke mere. Den kørte offline og compilede wordfilen til en pdf. Adobes produkter burde jo kunne løse problemet skulle man tro.
|
Adobe Distiller eksisterer stadig. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Hej Mikkel, |
Find mig på LinkedIn
Tusind tak for tilbudet, men da jeg alligevel ikke ender med at købe deres program er det ikke en god løsning for mig. Det skal være noget jeg kan afvikle her selv :) Så jeg forsøger lidt senere med enm Word 2007 - og ellers må man bare leve uden de interne links |
Hej Mikkel, Prøv at kikke på edocprinterpdf på www.pdfprinter.dk, den koster ca 350kr. det virker uden problemer både i Office 2003 og 2007. hent en prøveversion og prøv med den. |