Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser.. tøjtryk..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal have noget logo og slogan trykt på vores arbejds t-shirt og har ikke en døjt forstand på det..

Det handler om et A4 tryk foran og et A3 tryk på ryggen samt hjemmesiden trykt nederst på ryggen. Det er et  4 farvet tryk.. Jeg skal kun have lavet 4 styk indtil videre, hvis jeg er tilfreds med resultatet, skal der laves en del mere..

Dette er så hvad det ville koste første gang, er der nogen der kan give mig en ide om det ser bare nogenlunde ud, på forhånd tak for hjælpen!

Trykkeren har skrevet følgende til mig..:

 Film: 3 A4 á 130,00 kr.: 390,00 kr.
> > Film: 3 A3 á 190,00 kr.: 570,00 kr.
> > Rammer: 6 stk. á 211,00 kr.: 1266,00 kr.
> > Tryk: 4 tryk Front A4 i 3 farver á 28,00 kr.: 112,00 kr.
> > Tryk 4 tryk Ryg A3 i 3 farver á 42,00 kr.: 168,00 kr.
> > Farveblanding: 2 stk á 100,00 kr: 200,00 kr.
> > Tshirts: 4 stk. sorte á 35,00 kr.: 140,00 kr.
> >
> > Samlet pris: 2846,00 kr.
> > Moms: 711,50 kr.
> > *
> > Total inkl. moms: 3557,50 kr.*

Mvh. Ronni

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke huske priserne for tryk i mit gl. firma, men prøv evt. at ringe og snakke med dem(hvis ikke det allerede er dem).

http://www.cphww.dk/

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Priserne virker meget rimelige, - det er hamrende dyrt at få trykt så lille et oplag, - bl.a. derfor skal du betale et "farveblandingstillæg" tror jeg. Den er dog "ny", - jeg er aldrig stødt på et sådant tillæg før må jeg indrømme. Jeg tror du vil opleve at hvis du undersøger markedet, - eller spørger samme trykker hvad 25 eller 50 koster, vil det være næsten samme pris...

Trykket her tror jeg, er at plastisol tryk / direkte tryk - det man i tidligere kaldte "gummitryk", det vil - tror jeg - være lidt billigere for dig med et transfer tryk - min. her er dog 10 stk. men du vil snildt kun få påtrykt på 4 t-shirts, og så gemme de sidste 6 til senere brug...

Prøv at kontakte www.markon.dk eller www.kluntz.dk de vil kunne finde den bedst mulige løsning, til den bedste pris for dig. (jeg har ingen aktier i nogen af firmaerne, - men de er tidligere kollegaer til mig, og jeg er selv ude af branchen..

Mvh/ Ulrik

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni!

Jeg arbejder som grafisk konsulent og har kigget lidt på dine opgivne priser!
Det er rigtigt at det er dyrt at lave få stykker i Silketryk/Serigrafi som du har fået tilbudt, men hvis du kun skal have lavet de 4 stk og endnu ikke ved om du skal bruge flere, så er der nolge få tekstil trykkere som har investeret i digital tekstil tryk, det vil sige at det er langt billigere at få lavet få stykker i det du sparer, farveblanding, film, rammer og dets lige!

Men dermed ikke sagt at det er gratis at få produceret de 4 stk, blot at du kan gøre det billigere!

Jeg ved at "Tune Tekstil tryk" har en sådan printer, så prøv at kontakte dem, de er super dygtige....
(er selv i samme branche, men laver ikke tekstiltryk)

Håber det kan være en hjælp.......?

Venlig hilsen

Fest4all.dk

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik lavet et lille oplag til en mindre del af min forening.

Fik lavet 5 t-shirts med mindre tryk på venstre bryst og et stort tryk på ryggen (ca. A3), begge tryk var i hvid farve og mener at prisen var ca. 150,- pr t-shirt.. :-)

Skriv lige til mig hvis du vil have referencen.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen.. Det lader til det er okay det jeg er blevet tilbudt.. Det er altid rart og høre lidt fra andre, når man er lidt grøn på området..

Ronni.

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni.

Jeg kan lave det nævnte til dig som en "prøvepakkke"

Det  bliver lavet Serigrafisk også kaldet : Silketryk, gummitryk osv, :)

Ud fra prisen går jeg ud fra det er det samme du har fået tilbudt.

Så for du det for 2000kr ex moms.

Ring 38884100

Det er på Frederiksberg.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Her er der da et marked for en god Amino-pulje. Vi er vist mange mindre virksomheder, der gerne vil have tryk på tøj i mindre omfang :)

Jeg har lige ringet til en Photocare fotohandler i Roskilde. De trykker A4 tryk på en t-shirt til kr. 110,- inkl moms, t-shirt & tryk. Måske det kunne være en løsning for til de mindre opgaver?

Hilsen Morten

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det de trykker er det der kaldes folie tryk. Og det bliver ikke lige så pænt/Skarpt.

Desuden går trykket en del hurtigere af i vask. Så alt efter hvad t-shirtsne skal bruges til anbefaler jeg ikke dette.

Vi plejer at lave folie tryk hvis der er 6 eller flere farver, mange nuancer der fader ud, "for sjov tshirts" eller tshirts

til engangs brug. Her koster de så det så 80 kr for a4 og 110kr for a3 hos os. alle priser ex. moms.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)