Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser.. tøjtryk..

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Nu har jeg et serigrafisk trykkeri, der laver silketryk. Jeg laver industrielle tryk, det vil sige tryk af forplader, reklame displays osv...Ikke tekstiltryk.

Men de priser som du har fået der, de lyder som en gennemsnits pris. Faktisk er film priserne meget billige. Jeg køber mine reprofilm i byen og giver min. 270 kr. Da der kommer timeløn oven i, såkaldt skærm arbejde.

Men mine konkurranter, de tager gerne mellem 200-500 kr pr ramme. Vi snakker mere opstart, da den farve mængde vi bruger, er meget mindre end ved tekstiltryk.

Og trykpriserne ligger også i det snit som man tager inden for mit område, så der er ikke så meget at komme efter. Og efter min overbvisning kan det næsten ikke gøres billigere hvis man skal have en ansat der er overenstkomst ansat.

Ellers som alternativ, få skåret noget folie og varmetransferet på, dette kan give nogle rigtige flotte resultater, ellers så er der trykt transfer, hvor man med silketryk, trykker på en follie, der så bliver varmet på, kan også laves så selve bærefolien ikke kommer med over.

Jeg kan desværre ikke tilbyde noget.

/Kenneth

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)