Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken e-handelsplatform bruger du?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Da næsten alle butikker i Danmark på et eller andet tidspunkt skal have en e-shop, syntes jeg det kunne være interessant at få en diskussion om hvilke standardsystemer der er og om de er noget værd. Så kan i ikke starte med at fortælle hvilken e-handelsplatform du bruger og så lave et link til udbyderen, så starter jeg en diskussion om de enkelte platforme snarest muligt.
Så, hvilken platform bruger du til din e-shop og hvem er udbyderen?

Dbh Martin
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:05
Vi bruger det danskudviklede open source CMS/Framework Umbraco, med e-commerce extension. Det er udviklet i ASP.NET, er 100% fleksibelt, og man kan bøje og tviste det som man vil, integrere det med ERP og meget meget andet. Løsningen bliver specialtilpasset til hver kunde, så derfor er det ikke en standardshop, som fx scannet m.fl, og startprisen er typisk også noget højere end fx scannet. Til gengæld er der ikke nogen løbende udgift udover webhosting.

Vi hoster det selv sammen med vores webhotelprodukter - se mere om dette på netMedia.dk

Læs mere om det fantastiske Umbraco framework på umbraco.org

En special løsning, men den er nu nævnt
(Standardiseret løsning kommer inden for ca X måneder, men mere om dette senere)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 17:27
Vores løsning baserer er en del af et CMSystem. www.seeems.dk  For os er der visse fordele fordi man når CMsystemet kører ikke skal tænke meget mere da systemet sørger for resten. Man kan med dette system placere indkøbskurven/varerne osv. på de produktsider man har udviklet i CMSystemet. Jeg syntes de fleste eshop løsninger er tit "Standalone" løsninger der ikke kan integreres med resten af hjemmesiden og det ender typisk i lister hvor man skal klikke sig videre.

Men altså som sagt "its my humble opinion", der er nok mange fortalere for listeshops, og de giver også mening når der er mange varer eller man skal sammenligne.

Hilsen

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 21:52
Hos Tropefisk bruger vi Dandomains Shop5-løsning: www.dandomain.dk
- suppleret med specialprogrammering til implementering i økonomisystem: www.marisoft.dk

Fra Nøddegangen 12, Holte
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:41
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 03:03
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 04:25
Vi bruger osCommerce med en del ekstra moduler til vores butikker, har dog pillet en del ved koden for at opnå lavere loadtid og ren XHTML.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 09:06
Det første år brugte vi en shop fra Scannet. 1. juli skiftede vi til Easyflows shopsystem: www.easyflow.dk

Hilsen Lene

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 15:23
Som den udviklings-nørd jeg nu er, har jeg selvfølgelig lavet min egen.

Lige nu er det planen at fra september skal løsningen sælges som en standard-løsning, som de fleste kender fra ScanNet, og DanDomain.

I den forbindelse og i forbindelse med denne diskussion, er jeg da ekstrem interesseret i at vide fra brugere af standard shop-løsninger, hvad der er godt, og hvad der kunne være bedre ved disse løsninger?

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 22:58
Denne tråd vil jeg glæde mig til at følge med i...

Jeg har valgt en www.scannet.dk løsning, som har været god og udmærket, men jeg vil gerne noget mere med shoppen, så det er ikke utænkeligt at jeg vil skifte til noget mere individuelt, især på den administrative side.

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)