Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken e-handelsplatform bruger du?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger scannet.dk, og er rigtig glade for det.

Vi har fået meget hjælp, hurtig let og forståeligt fra deres support.

Med venlig hilsen

Anja & Henrik

"totalløsning til kvinders personlige velvære".

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 16:00
Hos Den Intelligente Krop bruges scannet''s løsning, dog ikke uden problemer.

Vi er stødt ind i følgende (som måske kan bidrage til MartinHNs udvikling)

* Det er ikke muligt at udtrække en totalliste over solgte produkter. Ex.vis der er to ejere af shoppen som afregner internt

* Deres SEO modul som købes i tillæg fungerer enten ad h til eller også har vi bestilt på en dårlig mandag (hvis I forstår)

* Deres statistik er helt i skoven, den kan ikke bruges til meget og det er ikke muligt at få lagt en google tracking kode på eller noget tilsvarende

* Deres nyhedsbrev modul er et selvstændigt modul som også tilkøbes og det har de er sgu ikke været heldige med

Nu lyder det som ren jammer, men når alt kommer til alt fungerer det da ok

mvh

Tommy

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 16:58
Dato: 08-08-2006 15:59:46 Forfatter: storeG
* Det er ikke muligt at udtrække en totalliste over solgte produkter. Ex.vis der er to ejere af shoppen som afregner internt

Kan du evt. uddybe hvad du mener her?

Er det en liste over hvor mange kroner der er kommet i kassen, opdelt efter produkt? Eller fortjeneste?

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 22:47
Hej MartinHN,

Klart jeg kan...

Det er en liste, at foretrække direkte til excel, som henter eks.vis.

• produktid

• produktnavn

• produktnummer

• antal solgte

• pris

• totalsum

Jeg er kommet i tanke om at en super webshop selvfølgelig har integreret et super faktura system, både til shoppens kunder og evt. business kunder.

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:00
Hej Tommy

Det var også sådanne "problemer", som jeg går og roder med i Scannet løsningen, -så det glæder mig da, at der er flere.. Måske vil de så udvikle lidt mere på admin delen... For i bund og grund syntes jeg godt om Scannet løsningen, men jeg vil gerne kunne noget mere i admin delen og selvom jeg ikke er statistik nørd, så er det jo lige præcis det, som vi butiksejere har brug for

Og som et lille ekstra til dit indlæg Tommy, vil jeg også nævne at jeg gerne ville kunne styre produkter på gruppe nivaeu. Her under udsalget har jeg været inde under hvert eneste produkt og sætte prisen ned. Det ville være ret godt, hvis man kunne styre det på gruppe niveau, så man kunne sige denne gruppe koster nu -25% og så er alle varer nedsat på en gang.. Nå, det var bare et lille ønske, som ville gøre det hele lidt nemmere...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Odense SV
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 00:00
Jeg benytter et shopsystem fra www.startnetbutik.dk - Det er www.effort.dk som har udviklet det.

Jeg er sq ret godt tilfreds - Det er dog enkelte faciliteter som variantstyring på de enkelte produkter (farve/størrelse), som ikke er optimal, men det skulle blive rettet i løbet af et par måneder. Jeg har kørt et år på den indtil nu.

/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20

I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.

Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 18:06
Jeg er selv i gang med at udvikle et webshop-system, og arbejder med at gøre det muligt at designe siderne 100% på HTML-niveau

- altså 100% valgfri opsætning af det grafiske (grafik, placeringer af elementer og indsættelse af diverse html-elementer) på webshoppen.

Er det overhovedet noget af det der betyder noget ved valg af webshop-system?

Med venlig hilsen

Anders

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 08:06
Hej Anders,

Jeg syntes det er super vigtigt at en kunde i høj grad selv kan foretage customizere sin shop.

Som sagt har vi scannet løsningen og der er der stor mulighed, men den mangler lige det sidste, altså flytten rundt på elementer og så mangler den i stor stil også at kunne bruges på alm. cms system, til upload af nyheder, dokumenter, gallerier og sådanne ting.

mvh

storeG

Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 08:51
Hej storeG

Tak for dit indlæg - Rart lige at blive bekræftet i at det man bruger sin tid på nu også er brugbart :)

Jeg havde så ikke tænkt på galleri, nyhedssektion mv. men kunne da være det skulle ind i mine overvejelser!

Anders

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 09:08
Hej Anders,

Jeg er lige kommet  i tanke om en ting mere som de fleste systemer (tror jeg) ikke styrer alt for godt.

Et lækkert faktura system, hvor det er muligt at

• selv opsætte designet

• tilføje logo

• iban & swift kode

• se moms størrelsen

• generere pdf fil

• tilføje nye kredit "uden" om selve shoppen

• generer følgeseddel, hvis faktura adresse er anderledes end produkadresse

- sådan et system har jeg mere eller mindre opbygget "on-the-side"

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)