Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken e-handelsplatform bruger du?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin.

Rigtig spændende tråd du har oprettet, den bliver spændende at følge.

Som Certificeret forhandler af økonomisystemet SummaSummarum, bruger og forhandler jeg en variant af osCommerce. Pakkelløsningen er tilføjet mere end 50 moduler, bl.a udtræk af data til SummaSummarum.

Et par kommentarer til de øvrige indlæg :

I vores shop er der mulighed for rabat pr produkt, eller for en hel varegruppe.Kunde rabet (B2B Handel)

Nyhedsbreve inkluderet, seo modul inkluderet ( ikke det samme som scannet''s)

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Mar 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 17:30
Hos My-Own bruger vi Dandomain.

Mange hilsener

Ilse

My-Own.dk       Håndlavede smykker på nettet.

Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:22
Hej

Efter 7 år med e-handel må jeg konkludere at Scannet''s webshop er mit første valg.

Har godt nok flirtet med andre, blandt andet Shopbasic fra TDC, samt nogle leverandørspecifikke shopløsninger udbudt af vores forretningspartnere.

Jeg vil ikke skamrose Scannet, men jeg sætter stor pris på deres support funktion. De tager telefonen indtil kl 22 på hverdage, samt i weekenden indtil kl 16. Det er UHYRE vigtigt, når noget er galt, eller man sidder og videreudvikler på sin shop og er kørt fast.

Stort cadeau til dem.

Nuvel, selvom man er tilfreds kan man jo godt scanne markedet lidt en gang imellem.

Jeg faldt over et system til €125 (engangsudgift). Det hedder Easyshopmaker.nl

Er der nogen der har erfaring med det?

PS. Dette er mit første indlæg, så bær over med mig, hvis indlægget bære præg af begyndervanskeligheder.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:52
Hej

Jeg bruger OSC. Men hvis man ikke er inde i php og programmering generelt, vil jeg ikke anbefale OSC. Jeg har brugt rigtig lang tid på at lære opbygningen(koden) at kende. Nu er jeg så ved at lave ændringer for en million ;-)

Glæder mig til at vise jer resultatet..

/ Charly

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:17
Hej.

På vores 3 sider bruger vi CREloaded som er en viderudvikling af OsCommerce (til dem som ikke vidste det )

OsCommerce ''beskyldes'' for at være det shopsystem som er for normalt, og de fleste påstår de aldrig kunne finde på at handle i en osc shop. Der kan laves mange ting, så de ikke ligner en standard osc. Vi har gjort vores! De 2 første sider er næsten færdige, og den sidste er en "juleshop" som vi har sat op i anledning af julen - men den mangler lidt fin pudsning!

www.ripnroll.dk/butik  (der er ikke fundet et navn endnu, så hvis du sidder og har et i tankerne skal du være velkommen til at skrive!)

Fra Kalvehave
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:43

Jeg bruger Scannet shopsystem !

Jeg valgte dem pga. deres gode service og muligheden for at udvikle sammen med dem, de lytter til de ideer man kommer med og hvis de kan se at andre også kan få glæde af det, ja så er de ikke bange for at bygge det på.

Mange af de "problemer" som der er nævt før i denne tråd løses med den nye opdatering som er ved at være klar fra Scannet!

Der er sket mange ændringer...!

Mvh

Jens Kristoffersen

Shoppartner.dk

De venligste hilsner Jens Kristoffersen

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:09
Jeg har både set på scannet og oscommerce.

Jeg synes scannet er en rigtig god løsning hvis man vil hurtig igang, og kan bruge et af deres standard designs. Det er samtidig billigt at komme igang.

Vi bruger selv oscommerce til de shopløsninger vi udvikler som regel, det gør vi af den grund den er utrolig stærk og har mange features indbygget som ville koste mange timer og kroner at udvikle fra bunden.

PS. Steenbeck - Måske du skulle passe på Ebay ikke kommer efter dig med det design du bruger www.ripnroll.dk/butik  :)
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:04

Vi hos Hagir.dk bruger Easyshopmaker. Det er i forhold til prisen - et rigtig godt køb. Fleksibelt og ikke alt for "nørdet". Vi anvender systemet med en betalingsløsning fra Dandomain.  Jeg kan anbefale løsningen - Der er iøvrigt også hul igennem til deres support :-). Vi er netop i færd med at opdatere vore sider til den nyeste version, som har "danske" knapper m.m.

Tom Christensen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

Hej

Alle vores kunder kører på Dan Domains webshop, man kan lave præcist det design man ønsker (se evt. noget af det vi har lavet), og der er en utal af moduler som man med tiden kan tilvælge. Vi har været designpartner hos Dan domain i næsten 1 år og supporten har i den tid været super hjælpsom også når det bliver lidt mere komplekse ting som skal ordnes..

Så er løsningen meget billig (299,- i oprettelse) men den kan stadigvæk komme til at ligne en milliard :)

Den er velegnet til begyndere og man udvide webshoppen lige som det skrider frem med forretningen. Vi har kunder der har over dandomain løsninger med over 1000 produkter og andre med en millionforretning og så igen er der løsninger med kun 20 produkter, men som ikke betaler mere end de har brug for.

Et ektra plus er også at man lige kan få en gratis demo i 30 dage.

Skulle der være nogen der står og overvejer en webshop fra dandomain, så svarer vi da gerne på spørgsmål i den forbindelse.

Vi bistår også gerne med design og opsætning mm.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)